Saturday, April 18, 2009

Pesto od sparoga

IMG_4650

Ja nikada ne planiram ni veceru ni rucak puno unaprijed, mozda jedino kada imam goste,

ali i tada skuham nesto sasvim drugo od onog sto planiram.

Tako i danas,

mada sam izvadila nesto sasvim drugo za kuhanje, njuskajuci malo po blogovima,nisam mogla a da ne odlolim sparogama.

Od Ivine juhe do Andreinog rizota, nisam znala sto da napravim, pa sam se odlucila za nesto sasvim trece,

ali sparogasto u svakom slucaju.


IMG_4653

Volim kuhati sezonsko povrce tako da rijetko kuham nesto sto to nije,

ali sparoge su iznimka.

U kuci ih svi vole, a sezona im je zaista prekratka.

Ove danasnje su uvozne iz Perua,

nikako nisu domace, a niti su mi u sezoni ovdje gdje zivim.

Necu uopce razmisljat cime su i kako tretirane kada ih sada ovdje ima kupiti.

IMG_4665

Spremala sam ih na malo drugaciji nacin nego inace, radila sam pesto.

Joj, koja sam ja sebicna osoba...ponekad...

znala sam da ih nitko nece jest nego ja, ali ipak sam ih spremila.

Moji ukucani nisu ljubitelji pesta, ni onog klasicnog sa bosiljkom a ni nikakvog drugog, a ja ih obozavam.

Al opet sam mislila da ce dobro kod njih proci zato jer sam se nadala sparogastom okusu kojeg oni vole,ali bezuspjesno.

Recept sam nasla na internetu i dakako odmah isprobala.



Potrebno je :

2 struka(sveznja) sparoga

3 pune sake listova od mladog spanjaka

2 cesnja cesnjaka

1 solja svjeze ribanog Parmezana sira

1 solja pinjola

1/4 solje extra djevicanskog maslinovog ulja

sok od pola limuna

1/2 zlicice soli



Pinjole lagano na tavi proprziti dok dobiju svijtlo smedju boju.

Sparogama odstraniti donji tvrdi dio stabljike te iz uzduzno rasjeci do pola,

staviti kuhati u kljucalu vrelu zasoljenu vodu na 1-2 minute,

te procijediti ih i isprati hladnom vodom da zaustavimo proces kuhanja.

Odrstraniti im vrhove stabljike.



IMG_4705


U foodprocessor staviti sparoge, spanjak, parmezan, 2/3 pinjola i cesnjak, te ukljuciti motor pa postepeno dodavati ulje i mijesati dok dobijemo gustu smijesu.

Dodati i sok od limuna i sol po zelji.




IMG_4707


Ova smijesa je dovoljna za 1/2 kg paste.

Pastu skuhamo te u vrelu pastu dodamo pesto.




IMG_4724


Ukrasimo sa extra Parmezanom, pinjolama, vrhovima od sparoga i malo extra maslinovog ulja.

IMG_4733


Ja istinski uzivam u ovakvim stvarima.

IMG_4742

Okus je fantastican.

Tek lagano obarene sparoge i svjezi spanjak,

stvarno preukusno.

Jedva cekam proljece ;)

IMG_4745

17 comments:

cuisine by monsoon April 18, 2009 2:19 PM  

ti skroz na mojoj valnoj duljini... ovo je mmmm... i znas da cu ga sutra probat. moji peku meso na gradelama a ja cu za sebe ovaj yummy pesto (ako nadem sparoge sutra u ducanu).:)))

nlo April 18, 2009 2:56 PM  

Ajme prekrasno! sigurno ću isprobati jer mi ova kombinacija s paštom zvući savršeno. ovaj moj me još od jutra tenta da sidnemo u auto i napravimo đir do Biograda jer djeca i žene ih uz cestu prodaju one prave, divlje, domaće :P :P :P

Sweet Corner April 18, 2009 3:07 PM  

pobjegla slovca, svidja mi se i sigurna sam da bi se odusevila okusom:)

Nina April 18, 2009 3:12 PM  

nije da šparoge ne volim, ali kod mene su svježe šparoge dosta skupe te ih rijeđe koristim
sigurna sam da je ovaj pesto jako fini

Andrea April 18, 2009 4:11 PM  

Joj Branka ovo je nešto božanstveno, sigurna sam da bi ovo jelo obožavala. Baš sam se malo prije vratila s placa ali nisam kupovala šparoge jer su bile preskupe. Nadam se da ću u tjednu naići na jeftinije pa se bacam na posao! :)

Marija April 18, 2009 5:15 PM  

Eh, i ja sam gledala Ivin i Andrein post, ali spargle nikada nisam probala, niti sam ih nasla za kupiti :(

A ovaj tvoj pesto, pa jos parmezan i pinjoli... 100% mi se svidja! :)

maslinka April 18, 2009 9:24 PM  

izgleda bozanstveno...

vrtaljica April 19, 2009 9:17 AM  

Ma, ovo mi izgleda izvrsno, pojela bih ih ovako sa slike.

romantales April 19, 2009 2:01 PM  

Ako mi dozvoliš rado bih te utješila što se tiče šparoga iz Perua - ne moraš se bojati nikakvog tretiranja niti kemije na njima, dapače, nedavno sam u jednoj emisiji na talijanskoj tv vidjela same hvalospjeve tim šparogama. Kada uzmeš u obzir da su i Talijani među vodećim proizvođačima i da nemaju nikavu korist raditi reklamu konkurenciji, dapače, vrlo rado pokopaju konkurentne proizvođače, onda ipak treba vjerovati da se radi o kvalitetnom proizvodu.

romantales April 19, 2009 2:12 PM  

Zaboravih ti komentirati recept - kako mi jako volimo šparoge mislim a ću ispobati i tako nešto, redovno pravim tjesteninu sa šparogama, rižoto. Ovaj recept mislim modificirati utoliko što ću izostaviti špinat (pretpostavljam da je to taj španjak?) i smanjiti količinu pinola (koja se za pesto inače ne prže i po mom mišljenju prženje pinola im kvari okus)

branka April 19, 2009 10:25 PM  

Hvala cure :))
Romantales, probaj bez spanjaka, vjerujem da ce isto biti jako ukusno.

SweetSensation April 20, 2009 8:11 AM  

jao, kako me mamite sa ovim šparogama...ufff :)) obožavam ih...

Vali April 20, 2009 9:02 AM  

Baš po mom ukusu. Jedva čekam da probam!

Marigold April 21, 2009 1:38 PM  

pesto ti je fenomenalan, obožavam i šparoge i sve vrste pesta, od bosiljka, od rikule..ma sve! Ovaj tvoj definitivno treba isprobat!! :D

YoKica May 07, 2009 11:55 PM  

wow, njam..predivno - i slike i hrana!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP