Thursday, September 30, 2010

Kremasta pileca jetrica

chicken livers 045



Jos kao dijete sam mrzila jetricu bez obzira od cega ona bila.
Mada nisam bila probirljivo dijete kada je jelo bilo u pitanju, mama se uvijek trudila da me dobro isforsira kada bi ona spremala jetricu.
Nije mi nikako mogla proci kroz grlo....nisam tome mogla pomoci.
Danas ja imam isti problem sa svom svojom djecom,
nisu probirljivi sto ce jest,
ali jetricu im ne spominji ;)
I ne spominjem je a ni ne natjerivam.
Znam da sam i ja bila takva i ne mogu im to raditi.
Valjda ce je zavoljeti vremenom kao i ja.

chicken livers 042

Jako sam probirljiva i izbirljiva sto se kuhanja tice,
ne izborom jela, vec samim nacinom spremanja, bez obzira koja je hrana u pitanju.
Jetrica u svakom slucaju ne smije biti pecena do kraja jer se isusi, pa mi ni danas ne bi mogla skliznuti niz grlo.
Ja je inace lagano isprzim na kapuli, dobro zacinim i to mi je sva muka oko nje,
a kolicinski je ni ne kupujem previse jer je samo ja i muz jedemo u kuci,
al danas nisam htjela raditi na uobicajen nacin.
Danas sam je radila malo drugacije.
Radila sam je u sosu sa vrhnjem i posluzila sa spagetima.
Listala sam neke svoje kuharice i nasla jednu, u stvari nasla sam svoju prvu kuharicu koju sam kupila i koju sam stvarno iskoristila koliko god sam mogla.
U njoj sam nasla recept slican ovom, al svakako odlicnu ideju za nesto drugacije.
Naravno, kuharica je talijanska,
to je moja spiza.
Djeca su spagete smazala, svidio im se i okus, al meso su ostavili sa strane tanjira.

chicken livers 046


Potrebno je:

250 g jetrice
1 kapula solja vrhnja za kuhanje
malo ulja
sol
papar
2 lagano umucena jaja
parmezan sir

Jetricu sam najprije oprala, ocistila i narezala na komadice.

chicken livers 004

Na ulju sam zazutila kapulu do neke zlatne boje i dodala jetricu koju sam mijesala dok nije promijenila boju, a zatim makla s vatre.

chicken livers 016

Mesu sam zatim dodala vrhnje i vratila na vatru nekih 2 minute, ne vise od toga.
U medjuvremenu sam posolila i popaprila.
Kuhan sos maknemo sa vatre i uz neprestalno mijesanje dodamo jaja.

chicken livers 038

Prelijemo sos preko paste, pospemo naribanim parmezanom i posluzimo.

chicken livers 055

Mi smo uzivali u okusu.

chicken livers 058

Kolicine u receptu su za dvi gladne osobe.
Dobar tek !

5 comments:

Unknown September 30, 2010 8:42 PM  

I ja bih sigurno uživala u okusu! Ja, za razliku od većine ljudi obožavam iznutrice!

dvi ribe dva kumpira September 30, 2010 9:08 PM  

I ja volim sada,
al kao dijete nisam volila nikako.

Laka kuharica October 01, 2010 8:36 PM  

Sve izgleda primamljivo i zbilja fino, ali nikakva jetrica nikada se ne jede kod nas, pa nema šanse.

Branka - byB October 01, 2010 11:07 PM  

Ovo je odličan način pripreme jetrice. Kod mene obično ide "na naglo" i to je to. Ja je volim i često je sebi kupim, a kada smo svi skupa i mama je zna pripremiti i pojedemo , nije da je netko odbija. Isprobati ćemo svakako i na ovaj način, vjerujem da je okus odličan !

Andrea October 02, 2010 10:52 AM  

Iako ne volim jetrica ali baš nikako ove tvoje fotke su toliko primamljive da sam dobila želju isprobati ovo jelo. :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP