Wednesday, May 7, 2014

Cigar burek ili opasno zarazna grickalica






Nedavno mi je moja prijateljica imala rođendan !
Iskreno, nisam baš originalna kada su rođendanski pokloni u pitanju, mada mene i najmanja sitnica obraduje kao malo dijete.
Nekako, nemam ideje za nekoga tko više manje ima sve.....
Moja "prija" inače obožava putovati i Turska joj je jako često destinacija u koju se ona uvijek, ponovno i rado vraća, pa sam se promislila da bih je mogla bar na par sati odvesti u zemlju koju toliko obožava sa večerom.
Mislim da nisam pogriješila....
Ono sam ranije rekla da nisam originalna ;)
Jedno od jela koje sam spremila je bio i "cigar burek", grickalica smiješnog ili čudnog naziva, kako god hoćete, al definitivno savršen finger food koji je stvarno opasno zarazan !


Inače, puno puta sam rekla da pišem blog onako, za sebe ili za  moju djecu ako jedan dan ne budu uz mene, a požele nešto mamino i da im to bude dostupno kada god požele,
nešto kao mamina osobna kuharica.
Tako se i ovaj recept našao na listi posebno pisanoj za moju ćerku koja obožava maminu kuhinju, a nema taj luksuz da joj mama spremi i  posluži.
Znam da ona ovakve stvari obožava i da će ovo sigurno isprobati !!!
Ona je majkin najbolji degustator i strašno mi nedostaje !
Ovo je grickalica koju tko god je probo, oduševio se.
Aposlutno savršeno !!!!
Hrskavo izvana, a prekrasno ukusno mekano iznutra.
U stvari, ovo je najobičnija pita od sira ali malo drugačija.
Napravi se na brzinu i još brže pojede i za razliku od ostalih bureka ne treba pećnica već samo tavica i malo ulja.
Inače, skoro pa uvijek sama radim domaće tijesto, kupovno stvarno rijetko koristim, al to ovdje nije slučaj
Svakako vrijedi isprobati !!!


Potrebno je:
500g gotovih kora za pite
600 g zrnatog mladog sira

1 jaje
1 žumanjak
1 bjelanjak
sol
ulje za prženje
Gotove kore prerezati na pola da se dobiju dva pravokutnika, pa opet po pola popriječno tako da dobijemo dva komada tijesta trokutastog oblika.


Za nadjev viljuškom lagano izmutimo jaje i žutanjak  i lagano posolimo te viljuškom sjedinimo sa zrnatim sirom.
Na svaki trokutić tijesta stavimo jednu žlicu nadjeva, preklopimo stranice tijesta prema unutra tako da nadjev ne iscuri i zamotamo u mali uski valjčić ili "cigar" . Vrh tijesta umočimo u bjelanjak pa ga zalijepimo tako da se taj dio tijekom prženja ne odvaja.


Zamotane "cigare" pržimo par minuta u zagrijanom ulju do zlatno žute boje pa vadimo na papirnate ubruse da se ocijedi višak masnoće i poslužimo.


Kore se mogu napuniti, zarolati, spremiti u frižider pa  ostaviti i par sati prije prženja pa ih pržiti tek malo prije posluživanja.
Spremljene par sati ranije će biti isto fine, ali će izgubiti svoju krasnu hrskavu koricu.
Na isti način se mogu raditi razna punjena.
Sljedeći put ću raditi mesno punjenje, s napomenom da se meso prije punjenja u tijesto mora lagano propržiti.


Dobar tek !!!!

12 comments:

Danka V May 07, 2014 7:58 PM  

odličan i detaljan recept a i izgledaju divno hrskavo.... zgodno za večeru.

Ljiljana May 07, 2014 10:47 PM  

Branka, jela sam ocima. Divni su ti. Mogu da zamislim kako su hrskavi i fini :)

dvi ribe dva kumpira May 07, 2014 11:22 PM  

Hvala !
Ovo je stvarno jako, jako fino i hrskavo, ukusno i zgodno ili za grickalicu ili finu večericu !!!
Ljiljo, morala sam ovo staviti jer me moja Angela pitala a znam da ona obožava ovakve stvari !!!

pekarica-suzyca.blogspot.com May 08, 2014 9:13 AM  

Genijalno! Tačno se vidi na slikama koliko je hrskavo i lepo! I mogu da zamislim koliko je zarazno ;)

Jeka i Maja May 09, 2014 2:36 PM  

Ajme, ovo izgleda kao totalna napast! :)
Obožavam sve sa sirom, a pogotovo ako je hrskavo. <3 Isprobat ću uskoro. :)


(Maja)

Jeka i Maja May 13, 2014 11:00 AM  

...a ja ću probati s nekim drugim nadjevom - meso,koprive,mirisne trave...

Zeza May 31, 2014 1:18 PM  

Ajme, hvala ti puno za ovaj savršeni receptić
Upravo sam na selu bez pećnice, a očekujem ekipu! Ovo će biti idealno za grickanje.

Vera September 04, 2014 3:38 PM  

Branka, super ideja , jako dekorativno. Upravo su gotovi i degustirani. Napomena - slušajte Branku i nemojte misliti da je premlao file, baš kako je rekla , više file učini premekane cigare.
Jako fino i efektno, hvala

Moja kuhinjica February 04, 2015 4:50 PM  

Moja mama pravi dosta slicne rolnice,samo je fil malo drugaciji.Definitivno moram probati i ove.

U mom Loncu March 07, 2019 9:14 PM  

Mnogo mi se dopada, napraviću, obavezno

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP