Monday, May 11, 2009

Dvostruki "mud cake" i cokoladna torta

IMG_7685


Vidjela sam da je ovomjesecna tema za nasu igricu Ajme, koliko nas je koju je pokrenila Monsoon dobila novu temu.
Nasa domacica Sanela nam je zadala cokoladu.
Joj, odakle da krenem.
Cokoladne kolace obozavam,al samo one ekstra fine ;)
Imam dosta recepata za cokoladne kolace, sa nekima sam odusevljena malo vise, a sa nekima malo manje.
Ne mislim da cu stati na ova dva kolaca, bit ce toga jos, jer cokolada mi je neiscrpna tema.


IMG_8651


Ovaj dvostruki "mud cake" je prekrasan kolac,
bogat, ukusan, socan,


IMG_8673-1


ja sam se stvarno odusevila s njim.
Ovaj recept sam stavila na stranice Coolinarike, puno cura ga je oprobalo i odusevilo se,
Bas glibasto lijep.


IMG_8665-1


Potrebno je:

250 g maslaca
150 g bijele cokolade
400 g secera
250 ml mlijeka
225 g brasna
75 g self-raising brasna
2 jaja, lagano izmucena viljuskom 1 zlicica extrata od vanilije
2 zlice kakaa 600 g mlijecne cokolade, izlomljene
250 ml slatkog vrhnja za kuhanje


Ukljuciti pecnicu na 150*.
Dva kalupa od 20 cm, lagano namastiti i obloziti papirom.
U loncic staviti narezan maslac, nalomljenu bijelu cokoladu, secer i mlijeko i staviti na srednju vatru dok skoro dodje do vrenja, uz povremeno mijesanje.Nemojte da zavrije.
Mijesati dok ne dobijete glatku smijesu, a onda maknuti sa vatre i prebaciti u vecu zdjelu te ostaviti 15 minuta da se lagano prohladi.


2009-02-02-2016-07


Nakon 15 minuta smijesi dodati oba brasna,te izmijesati drvenom kasikom, te uz neprestalno mijesanje dodati i oba lagano izmucena jaja i ekstrat od vanilije.
Lagano kasikom izmijesati te jednu polu te smijese uliti u jedan od kalupa.
U preostalu smijesu dodati kakao, lagano izmijesati pa i tu smijesu uliti u drugi kalup .
Staviti peci oko 50 minuta.
Peceno drzati u kalupu oko 5 minuta, pa onda hladiti oba kolaca na resetci.
U medjuvremenu na laganu vatru staviti vrhnje i mlijecnu jestivu cokoladu ( nije potrebno da bude tamna), da se dobije jednolicna smijesa.
Spremiti u frizider poklopljeno, ali redovno mijesati.
Hladiti dok dobijemo guscu smijesu koju mozemo lagano razmazivati.


2009-02-02-2016-072


Oba kolaca prerezati na poprijecno, te slagati bijeli dio koji namazemo kremom, pa tamni dio....
Ostatkom kreme premazemo cijeli kolac.
Uzivati......


IMG_8679-1


Kolac je jako, jako bogat.Ja sam koristila kalup promjera 24 cm, al sam pekla oko 40 minuta.


IMG_8663-1


Torta je dosta slatka, mozete slobodno smanjiti malo secer ako niste ljubitelji "slatkog".
Krema ce se stajanjem u frizideru dosta stisnuti, a prije posluzivanja je izvadite iz frizidera bar pola sata tako da se malo opusti.


IMG_7669


Cokoladna torta me osvojila jednostavnoscu pripreme i krasnim okusom,
gorkasta cokolada joj daje fantastican ukus,
dovoljno socna i bez dodataka raznih krema,
stvarno krasna.

IMG_7658


Potrebno je:

400 g cokolade, minimalno sa 70 % kakaa
250g maslaca
5 vecih jaja
4 zlice smedjeg secera
125 g mljevenog badema
125 g brasna 1 zlicica praska za pecivo
2 zlicice extrata od vanilije

Glazura:
125 ml slatkog vrhnja za kuhanje
125 g tamne kvalitetne cokolade


Zagrijati pecnicu na 160*.
Kalup promjera 23 cm namazati maslacom.
Na pari otopiti cokoladu i maslac i mijesati dok postane glatka smjesa.
Ostaviti smjesu da se malo rashladi, samo par minuta.
Jaja i secer pjenasto istuci, lagano im umijesati mljevene bademe i brasno pomijesano sa praskom za pecivo, cokoladu i vaniliju.
Smjesu izliti u lim i peci 45 minuta.
Ohladiti kolac u kalupu.
Za glazuru na laganoj vatri zagrijati vrhnje, ali ga ne smijemo pustiti da zavri.
Prije vrenja ga skinemo sa vatre i dodamo cokoladu iskidanu na komade te mjesamo dok smjesa ne postane glatka.
Glazurom namazati hladan kolac i posluziti sa extra vrhnjem i vocem.


IMG_7676


Ovaj recept sam nasla u knjizi “Complete Italian Cookery Course” od Ursule Ferringo, koju sam tek nedavno otkrila i odusevila se sa njezinim receptima i idejama.
Koristite najbolju cokoladu koju mozete priustit i za kolac i za glazuru, jer stvarno je izuzetnog okusa.

IMG_7700


Ja sam koristila pola kolicine cokoladu od 80% kakaa, a pola od 70%, pa su se moji ukucani malo "bunili" da je gorkasta, al meni je prijalo.
Nemojte je prepeci, da se ne isusi.

20 comments:

Ljiljana May 11, 2009 2:50 AM  

Joj Branka ne znam koja je lepsa. Predivno izgleda :)

Unknown May 11, 2009 7:27 AM  

Pojela bih ih odmah sa slike! Savršeno! Što drugo reći!

Monika May 11, 2009 8:03 AM  

ovo su prave bombe! savršeno! :)

Sweet Corner May 11, 2009 8:55 AM  

opet ujutro naletim na ovo:))) predivne su, u velikoj sam dilemi koju izabrati:)))

Dragana Pušica - Moje Grne blog May 11, 2009 11:03 AM  

može li po parče da se pošalje poštom, rado primam pošiljku :)
prelepe su!!!

dvi ribe dva kumpira May 11, 2009 11:27 AM  

Obadva kolaca su krasna, stvarno su prave bombe ;)
Tako bih vas rado pocastila :))

Vali May 11, 2009 3:02 PM  

Baš su bombastične. Divno!

Ana-Marija May 11, 2009 5:46 PM  

slike su prekrasne a mud cake sam i ja probala prije godinu dvije i imam samo riječi hvale :) tvoj izgleda sjajno

Snježana Cetina May 11, 2009 7:39 PM  

Joj Branka još se sjećam ove torte, ova slika treća po redu totalno me sludila jedno jutro i morala sam ju napraviti, sjećam se da sam rekla da bi voljela takav poster :)
Dvostruki mud cake je isproban i famozan !!

Ljiljana May 12, 2009 1:59 AM  

Ja sam opet svratila da ih pogledam. Fotke su genijalne :)

cosmo2503 May 12, 2009 8:51 AM  

Nema sumnje da su oba kolača predivna i super-duper čokoladno fantastična. Imam veći broj recepata za "mud cake" i "mud pie", a ti Anglo-Saksonci su mi smiješni sa tim nazivima. Zar oni stvarno vole jesti "blato"?

nlo May 12, 2009 9:13 AM  

i jedna i druga mame uzdahe, predivne su!

Emma May 28, 2009 11:03 PM  

dvostruki me izaziva na ponovni dvoboj ;)

Andrea June 02, 2009 10:07 AM  

Čovječe koje fotografije, koja sočnosti! Ovo fakat izgleda fantastično!

Veka1,  September 10, 2009 2:50 PM  

Obožavam Chocolate Mud cakes. Živjela sam u Australiji 10god i to je jedni kolač koji me oduševio. Toliko jednostavan a toliko fin. Mmmmm. Na žalost još nisam ovo radila ali mi je to u planu prvom prilikom. Warm chocolate mud cake with cream and ice cream....Hvala Branka na divnom receptu!

Unknown November 07, 2009 4:35 PM  

Totre izgledaju savrseno :D
Jedno me zanima, sta mogu koristiti umesto self-raising brasna, posto to ne mogu ove naci

dvi ribe dva kumpira November 07, 2009 10:35 PM  

SR brasno je brasno kojem je vec dodan prasak za pecivo,
omjer je 1 solja obicnog brasna
1 zlicica praska za pecivo
1/4 zlicice soli.

Sastojke samo ravnomjerno izmijesati.
To je osnovna mjera, a kolicinu pravite prema potrebi.
Moze se napraviti odjednom veca kolicina i spremiti, tako da nam je uvijek pri ruci i koristiti po potrebi.
Recept je preuzet sa interneta, al sam mislila da ga je korisno staviti.
Mjera za solju je 250 ml.

Jeka i Maja February 03, 2010 5:24 PM  

Uh, ovu drugu ću isprobati prvom prilikom. <3 (Maja)

Anonymous,  August 10, 2011 8:35 PM  

naletila... odusevila se ... obozavam ove cokoladne kolace a tvoji izgledaju tako da mi sad curi voda od zelje:)))) pozdravljam

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP