Thursday, May 14, 2009

Chocolate truffles

IMG_0952


Jednom sam rekla kako me malo australskih kolaca i slastica odusevilo,
al moram reci da sam se prevarila.
Australska moderna kuhinja je u danasnje vrijeme sasvim drugacija nego sto je bila prije 20-tak godina.
Najvise mi se svidja jednostavnost pripreme, minimalni broj namirnica i na kraju savrsenstvo i izgleda i okusa.


IMG_0937



Ovo su prave male energetske bombice.
Tekstura im je savrseno prekrasna.
Stvarno su lagane za napraviti, a sebe na kraju nagradite prekrasnim malim bombonjericama.
Inace kada radim ovaj recept obavezno napravim duplu smjesu jer nestanu sa tanjira brzinom svijetlosti.
Najveci problem je stati na jednoj....

Potrebno je:

200 g kvalitetne mlijecne cokolade
1/4 solje (60ml) vrhnja
1 zlica tamnog ruma ili likera po zelji
200 g mlijecne cokolade(100g bijele,a 100g mlijecne..odvojeno)


Staviti cokoladu i vrhnje na paru da se otopi,i mijesajuci zlicom sjediniti smijesu.
Skinuti sa pare,dodati liker, poklopiti sa plasticnom folijom i staviti u frizider da se smijesa stisne.
Nakon sat vremena sa malom zlicicom vaditi stisnutu cokoladu i rukama oblikovati male kuglice.
Spremiti na tanjir ,ponovo pokriti folijom i ponovo ostaviti oko 30 minuta u frizideru da se jos malo stisnu.
Staviti cokoladu na paru,otopiti je,promijesati da se fino smijesa sjedini i staviti da se malo rashladi.
Tanjir ili pliticu pokriti sa pek papirom.
Uroniti kuglice u otopljenu cokoladu.
Uz pomoc viljuske i spatule premazati ih sa svih strana rastopljenom cokoladom .
Staviti ih na papir da se malo ocijede i ukrute.
Ostaviti ih opet 30 minuta ,prebaciti u papirnate kosarice i posluziti .


IMG_0919


Ja sam za zadnje mazanje cokoladom umijesto 200g mlijecne cokolade koristila 100g bijele i 100 g mlijecne ,koje sam posebno ,svaku za sebe ,rastopila na pari,tako da sam dobila bijele i tamne kuglice.Zavisi kolike kuglice pravimo,trebalo bi izici oko 24 komada.
Recept sam izvadila iz australskog “Notebook” magazine.

13 comments:

Ljiljana May 14, 2009 3:43 AM  

Obozavam truffles. Lep i kvalitetan slatkis.

Unknown May 14, 2009 8:29 AM  

Ovo je savršenstvo!

Nevena Buljan May 14, 2009 10:28 AM  

predivni su ti, i meni je problem stati na jednoj kuglici ;)))

Nada May 15, 2009 12:06 AM  

Predivno,slažem se svima prije..svaka čast!

Dragana Pušica - Moje Grne blog May 15, 2009 7:58 AM  

ijaooooooooo, i kako da ja smršam pored ovako lepih recepata? uf, uf, uf :)

Вера May 18, 2009 8:48 AM  

Svi postovi su sjajni,ovi trufles bozanstveni!Svaka cast!

Mary May 18, 2009 9:52 AM  

You have a lovly bolg full of delicious recipes !

Maria May 21, 2009 10:32 AM  

Dear Branka, I have a award for you in my blog. Please come and take it!Thanks! Kisses, Maria!

square kitchen May 24, 2009 12:37 PM  

I like your blog... wonderful pics and nice recipes. Thanks for sharing... anja

Snježana Cetina May 24, 2009 5:55 PM  

Imaš kod mene nagrade, potraži na postu i preuzmi :)

Andrea June 02, 2009 10:02 AM  

Obožavam truffles i uvijek mi dobro dođe još jedan novi recept za njih. Jako su ti lijepe fotografije! .)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP