Friday, January 29, 2021

Talijanske kobasice


 



Tamo gdje sam ja živjela ja sam ih poznavala po ovom imenu. Možda ćete reć da su to najobičnije svinjske kobasice ali ja ove okuse svinjske kobasice znam pod imenom "talijanske kobasice". Možda na oko sasvim obične al vjerujte mi da su sve osim obične,  pune su i okusa i mirisa.

Nekako mi ovo zimsko vrijeme zove malo težu i kaloričniju hranu, sušenje i dimljenje mesa i kobasica a one su mi kao stvorene za igranje i okusima i teksturama. U svakom slučaju mislim da kod kobasica nema mjesta za neke veće greške.....sve je stvar ukusa, a i točno znate što jedete i što ste u njih stavili.


 Svake godine kada sušimo meso napravim i kobasice. Imam krasnu električnu mašinu za mljevenje mesa i punjenje kobasica dosta jaku i do sada sam uvijek bila zadovoljna s njoj....dok nisam oprobala ručni punjač kobasica, tzv. top. Naravno čim se isprobao i kupio se a ja se sada pitam kako li sam ja to radila do sada ;)

Svakako, jako zgodna igračka koja se kod mene koristi puno češće nego samo zimi za izradu kobasica za sušenje. Moram napomenuti da su mi mali problem bila i crijeva za punjenje. Uglavnom po mesnicama i prodavnicama se prodaju svinjska crijeva većeg promjera nego što sam ja htjela. Ove kobasice volim kada su tanje, a tu su mi riješenje bila janjeća crijeva koja sam naručila online u firmi Croma iz Varaždina. Usluga im je odlična i i preporučujem ih svima. 

 
Potrebno je :

2 kg svinjske plećke (samljevene)

4 žličice soli

2 žličice grubo mljevenog crnog papra

2 žličice tucane ljute paprike ( ako ne želite ljuto nemojte je koristit)

4 režnja češnjaka (protisnutog)

1-2 žličice sjemenki komorača

2 žličice origana

malo suhe usitnjene kadulje

1čaša crnog vina  (može i malo više)

 

 

 Meso pomiješati sa začinima. Ako niste sigurni je li dobro začinjeno uzmite komadić začinjenog mesa i popržite ga u tavi i ako nešto nedostaje začinite po ukusu. nadjev punite u crijeva i koristite po potrebi.

 

 
 
 Ovaj nadjev se može koristiti u jelima sa pastom,kao najobičnije gril kobasice, kao nadjev za pizu, može se izvaditi iz crijeva i oblikovati kao hamburger, možete puniti tijesta.....samo pustite mašti na volju.


 

 

 Začini su oni i u količinama koje meni odgovaraju, a vi sebi prilagodite po vašem ukusu. 

 

 
 Dobar tek !!!

1 comments:

Sonicora January 08, 2022 9:35 AM  

Divno!!
Jos jednom se zahvaljujem na bakalaru rosso - kako ga moja kci zove - najboljem rucku na svijetu!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP