Sunday, May 3, 2009

FBI rukavice i Minja

IMG_5058





Evo mene, kasnim po mom obicaju u zadnje vrijeme, al jesti se mora,
a da spojim ugodno sa korisnim nisam mogla da odolim a da ne isprobam opet par Minjinih recepata.
Trenutno sam u procesu seljenja, a to mrzim,
selim treci put u zadnjih par godina, a to mi je ogroman posao i pocela sam ga mrzit iz dna duse ;)
Mozda mi je u svom ovom neredu najlakse spremit kakvu pastu ili rizot, staviti pecenje da se pece i zaboraviti na njega,
to mi nekako najbrze bude,
al, mada sam u strci sa vremenom, nisam htjela izostati u ovomjesecnoj igri,
samo molim za oprost jer kasnim....
U nasoj blogersoj igri FBI rukavice koju je osmislila Mamajac pod istragom je bila Minjina kuhinjica.
Radila sam jednostavnu pitu sa sunkom,
pita je stvarno jednostavna i super ukusna.

IMG_4893

IMG_4884


Puno puta do sada sam rekla da kuhinja ovog tipa nije kuhinja na koju sam navikla i na kojoj sam odrasla, ali je volim, a posebno sto volim je pokusati napraviti nesto sto ja volim, a drugi koji znaju o cemu pricaju to fino objasne.
Cesto sam krivo shvacena u tom pogledu, ali....sta ja u mogu.
Ja sam odrasla na brudetu, przenoj ili pecenoj ribi, na pasti, rizotima, zeleni...rastiki kupusu,
ali pite su mi nesto sto volim cesto pojest, al nisam imala od koga naucit jer se to jednostavno kod nas nije jelo.
Na pite sam slaba, a hvala Bogu kod Minje ih ima i krasno ih je objasnila.
Ova pita je doslovno bila gotova ...mislim bez pecenja, za pet minuta.
Okus joj je bio fantastican.
Drugo sto sam nasla na Minjinom blogu je pogaca cvijet,
mada je recept bio na Coolinarici , meni je ne znam kako promakao,
tako da sam i njega napravila.

IMG_4835

Minja, objasnila si postupak perfektno.


IMG_4836

IMG_4840

Prezadovoljna sam bila.

Treci recept za kojeg sam se spremala, ali me uvijek nesto sprijecavalo, ili nisam imala mineralnu vodu, ili sam imala tamnu cokoladu, ili.....
Je bila Minjina grcka cokoladna baklava.
Napokon sam je sinoc napravila, a danas se odusevila okusom,
baklava je savrsena....dosta bogata, al, stvarno savrsena.

IMG_5037


IMG_5042


IMG_5056





Mislila sam se kada sam vidjela recept kako to mora biti dobro, ali zasto ne slagati kao sto se baklava inace slaze....
stvarno sam se odusevila.
Radila sam za docek Nove godine i Minjin peceni krumpir sa slaninom , sa kojima sam takodjer bila zadovoljna, al nisam trenutno trazila slicice.
Ovaj krumpir mi je mogao slobodno biti glavno jelo, jako, jako ukusno.
Sve u svemu....imam nesto reci,
nema veze odakle je osoba, kakva joj je kuhinja,
uvijek mozemo naci nesto sto nam odgovara.
Ovo je za mene kontinentalna kuhinja, koristi se puno sunka u puno stvari,
ali, uvijek mogu naci nesto sto po sastojcima predpostavljam da ce mi se svidjeti, a mada sam radila bas po receptu, kako god je Minja napisala, meni se svidilo....i to jako, mada ne znam da bih se mogla na tu kuhinju sasvim naviknuti.
A svakoj curi se cudim koja ima dobru liniju a ovako jede.
Minja.....najljepsa hvala :))

11 comments:

Marija May 03, 2009 11:09 PM  

O, kako sva hrana koju ti napravis izgleda fenomenalno!

Baklavu sam i ja pravila odusevila je svakoga ko ju je probao!

dvi ribe dva kumpira May 04, 2009 12:09 AM  

Hvala Marija,
sve sto sam radila je bilo stvarno super ukusno,
a baklava je nesto posebno.
Pre prefina je :):)

Monika May 04, 2009 8:33 AM  

sve izgleda sjajno! pogača mi se pogotovo sviđa..majstorski su ju napravila :)

Vali May 04, 2009 1:24 PM  

Divno si sve izvela! :)

Andrea May 04, 2009 7:57 PM  

Sve savršeno izgleda, a ove baklave su mi jako privlačne iako klasičnu baklavu ne volim! ;)

Maria May 04, 2009 9:22 PM  

OO Branka, vse e tolkova krasivo! Bravo!

nlo May 04, 2009 10:50 PM  

Uh, pogača ti je predivna a baklava tako sočno izgleda i užasno mi je žao što je nisam sad isprobala al oću jednom sigurno:))

Snježana Cetina May 05, 2009 9:26 PM  

Kao i obično, sve prekrasno kod tebe :)

Minja September 06, 2009 10:11 PM  

Kao i ti,evo i ja kasnim i to nekoliko meseci :D Sve što si napravila,savršeno izgleda, ali ja drugo nisam ni očekivala od tebe. Drago mi je, da bez obzira što to nije kuhinja na koju si navikla,da ti se sviđa.
Šaljem ti jedan veliki poljubac iz Kraljeva :)))

dvi ribe dva kumpira September 07, 2009 7:43 AM  

Minja, tebi najljepsa hvala i veliki pozdrav od mene ;)))
Ti si za mene pravi veliki majstor i od tebe se uvijek ima sto naucit ;))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP