Friday, June 10, 2011

Slani kolac od tikvica

tikvice 078





Nema me dugo i onda se pojavim dva dana za redom ! Ovaj recept mi nije nov,
davno sam ga objavila na Coolinarici, al uvijek i ponovno mu se vracam sa istim odusevljenjem.
U mom vrtu ima obilje tikvica,
a nisam ih previse ni zasadila, ali rastu kao lude.
Skoro pa svakodnevno ima pokoja za ubrati.
Ja ih volim na milion nacina, a tako i moji ukucani.


tikvice 044

Moja djeca ih prije nisu ni volila,
al valjda u to vrijeme nisam ni ja bila dovoljno mastovita u kuhinji,
bar sto se tice isprobavanja raznih recepata.
Al valjda to tako bude kada ste mladi,
imate milion boljih nacina za iskoristiti svoje vrijeme od kuhanja,
al kada imate djecu, mislim da se svi promjenimo na puno nacina.
Ja sam se promjenila u svojoj kuhinji jako.
Htjela sam da moja djeca, po mogucnosti, jedu sve.....
Skoro pa sam uspjela u tome.
To sam htjela davno pa danas mogu nabrojiti tek 2 namirnice koje oni nece jesti,
a to su jetrica i tripice.


tikvice 042

Izgleda da nisam lose obavila posao :)
Tikvice mi, zahvaljujuci ovom receptu sada prolaze u kuci bez ikakvih prigovora,
i na ovaj ali i na dosta drugih nacina.
Al, o tome cemo neki drugi put.




tikvice 070

Potrebno je:



500 g neoguljenih izribanih tikvica
1 kapula sitno nasjeckana
150 g pancete ili prsuta
70 g ribanog tvrdjeg sira
115 g brasna
1 zlicica praska za pecivo
sol i papar
5-6 jaja
1 mala soljica ulja.


U teflonsku tavu lagano proprziti kapulu i prsut te ohladiti.
U vecu zdjelu dodati tikvice kojima smo lagano rukom iscijedili vodu, ohladjenu sunku, brasno i sir, Lagano zaciniti sa paprom i soli i izmijesati.
Po tome preliti jaja koja smo istukli malo viljuskom i dodali ulje i sve izmijesati drvenom kasikom da dobijemo jednolicnu smijesu.
Istresti na lim oblozen papirom i staviti peci u predhodno zagrijanu pecnicu.
Ako koristimo obicnu pec peci na 180 a ako je pecnica sa ventilatorom onda na 160 oko 45 minuta ili dod kolac dobije finu boju.
Kad je kolac pecen ostaviti ga u tepsiji 10-15 minuta i onda posluziti.



Naravno, za vegetarijansku verziju meso izbacimo,
svejedno bude jako ukusno.
Ljepota ovog recepta je sto se moze jesti i vruce a i hladno.



tikvice 085



Dobar tek !!!!

13 comments:

Ljiljana June 10, 2011 2:03 AM  

Super je, i mi jako volimo tikvice. Omiljene su mi one tvoje polpete, ali pravicu i ovo i corbu obavezno. Jedva cekam da probam.
Hvala za recept Branka :))

dvi ribe dva kumpira June 10, 2011 2:11 AM  

Tikvice su mi tako zahvalna namirnica Ljiljo, kako god i s cim god da se pomjesa bude odlicno.
Ovo mi je jednako drago kao i one polpete, a i njih cu prebacit uskoro na blog,
onaj recept je odlican.
Juha takodjer......
Stvarno su jako zahvalno povrce !

Tamara June 10, 2011 8:30 AM  

jako mi se sviđa ovaj slani kolač , obožavam tikvice i sigurno ću isprobati

What's for dessert? June 10, 2011 9:04 AM  

Baš sam jučer nabrala hrpu tikvica. Em smo ih puno zasadili, em su jako rodne. Veselim se isprobavanju ovog slanog kolača.

Unknown June 10, 2011 9:50 AM  

Izvrstan je i ide siurno u isprobavanje. Volim tikvice a naučila sam i ove svoje na njih!

mignonne June 10, 2011 3:13 PM  

Mmmm, slani kolac je za cistu peticu a slike su predobre, pogotovo ona prva, mljac!;)))

Еoc June 10, 2011 6:19 PM  

Ммммм... so simple and so delicious :)
Best regards!

Laka kuharica June 11, 2011 12:34 PM  

Tikvice volim na sve moguće naćine, a ovaj mi izgleda odlično! Djeca baš nisu ljubitelji povrća, ali kada im se servira nešto ovako, ne sumnjam da pojedu s veseljem.

Dilajla June 13, 2011 8:57 AM  

I mi ih jako volimo a ova verzija mi se čini jako fina.

Maja June 13, 2011 5:50 PM  

Draga Branka, baš mi je drago da si eksperimentirala u kuhiunji jer je kombinacija ubitačna! Radim nešto slično bez brašna i s jednim jajem i zaista je fantazija!! Spremam receptić :)

Nina June 14, 2011 2:46 PM  

tikvice sse stvarno mogu napraviti na nebrojno mnogo načina, ovako u obliku kolače često radim, kombinacija sastojaka je ono što trenutno imam

Maja Babić July 16, 2011 1:39 AM  

Ovo sam pravila malo nakon što si objavila, i zaista je predivno! Lagano, šočno, vlažno, mirisno...

Evo, evo i evo :)

Ako nemaš ništa protiv, ja bih ovo i kod mene na blogu objavila, sa linkom na tvoj post, jednostavno je prelepo i jednostavno, i vredi ponovnog pomena!

dvi ribe dva kumpira July 16, 2011 1:08 PM  

Majo, drago mi je da si probala,
objavi post kod sebe, ti to uvijek lijepo srocis pa jedva cekam da procitam ;)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP