Friday, June 7, 2013

Crni mix




džemovi 019




Eh, kad mene krenu ovi džemovi, stvarno me krenu.
Nekako mi teško prestati praviti ih !!!
Na žalost, neko sezonsko voće tako kratko traje da mi ga dođe šteta svo pojesti, već volim ostaviti malo za hladnije dane, strpati u teglice i spremiti za zimnicu.
Neki dan sam u Lidlu naletila na svježe borovnice ( a to je u Metkoviću rijetka pojava ) i nisam mogla odoliti i da ih ne kupim. Imala sam ih namjeru pomiješati s nečim....nisam znala s čim, al to mi je bio najmanji problem.
Više>>



džemovi 022

Kad sam došla doma, stiže mi moja "prija" i donosi višnje......kao da je znala ;)
ne treba se puno misliti, kombinacija se složi sama od sebe !!!
Borovnice i krasne, crne, maraska višnje, velike i krupne da bi se čovjek zavarao da su trešnje !!
Mada bi ih sve pojela onako, friško.....bilo mi žao.
Usput, kako u vrtu imam jagoda koje berem svako dva dana, nabrala sam i njih i sve fino sastavila i pomiješala......
ajme užitka !!!!
Imam ja u vrtu i ribizle, crne i crvene....baš sam im se bila nadala, al na žalost, ove godine ništa od njih.
valjda ću bit bolje sreće sljedeće godine !!!!
Imam ja u vrtu svašta nešto a između ostalog i smokve od kojih sam lani kuhala džem.....al to je neka druga tema, neka još malo.

džemovi 026


Potrebno je:

250g borovnica
400g maraska višanja
400 g jagoda
400 g šećera
sok od 1 limuna
3dcl soka od crnih ribizli

U staklenu zdjelu staviti borovnice, višnje bez koštica, očišćene i narezane jagode i trećinu šećera, sve fino izmiješati pa ostaviti preko noći da pusti sok.
Sutradan u lonac dodati ostatak šećera, sok od ribizli i ocijeđeni sok koji je pustilo voće od noć ranije.
Sve fino staviti da kuha, najprije na laganu vatru da se sav šećer otopi, a zatim pojačati vatru i kuhati dok dobijemo sok gustine meda. Dodati voće i ukuhati ga.
Pred kraj kuhanja dodati i sok od limuna.
Ako volite kiselkastije okuse može se slobodno dodati i još malo limuna.
Kada je džem skuhan vrućega ga lijevamo u vruće staklenke, odmah zatvorimo, okrenemo naopačke za par minuta pa poslije toga lagano hladimo.

džemovi 024

Ja inače, svoje staklenke ne umotavam u ništa, već ih stavim u toplu pećnicu (a ona je uvijek zagrijana kada se ovo radi jer zagrijavam staklenke)  i ostavim unutra do ujutro.
Džem je fantastičnog okusa i stvarno će se u njemu uživati za neke posebne slastice !!!!

3 comments:

Zorica Pavlovic June 07, 2013 8:51 PM  

Tvoje slike, kao i uvek, veoma lepe a džem bih baš volela da probam.

Branka - byB June 13, 2013 8:53 PM  

Ovaj džem mi se posebno sviđa, svo voće koje si stavila volim pojedinačno u džemovima,a ovako sve zajedno sigurno je super kombinacija i jako ukusna. Izgleda odlično ! Slike su mi baš lijepe i posebne !

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP