Tuesday, April 1, 2014

Ljiljini i Perini kroasani ili Pierre Herme`s croissants









Ljiljini ili Perini ????
Pa da !!!
Ljilja je moja prijateljica i možete je naći na blogu Chocolate Dust, a  Pierre Hermes ili Pero po mom, za njega svi znate tko je, a onda isto tako znate i gdje njega možete pronaći, od dobre knjige pa do Googla...sve se pronađe i čovjek se snađe kako god zna ako mu se nešto hoće






























E ovako......
Kada izračunam izgleda da jednom godišnje stavim tuđi recept na svoj blog, naravno uz dozvolu autora a to najčešće bude od osoba koji nemaju svoj blog već su najčešće članovi Coolinarike, a koji me stvaarno oduševe nečim !




Mrzim iz dna duše prepisivanje recepata sa bloga na blog, čitanje istih stvari pet puta u tjedan dana na deset različitih mjesta.
Najbolji i najefikasniji način prikazivanje nečijeg tuđeg isprobanog mi je jednostavno i jasno postavljanje linka do recepta i to je sasvim dovoljno.


Kada bih pisala recepte od svega što sam do sada isprobala imala bih doslovno stotine i stotine recepata, a ne da mi se to i što mi je još važnije, nije mi to na neki način " pristojno", apsolutno nije kolegijalno !
Neću ni danas pisat recept jer nema potrebe jer je on jasno i glasno napisan kod Ljilje i nema potrebe da trošim vrijeme na prepisivanje.
Znala sam u zadnjih par godina pisati o nekim ljudima koji su me na neki način fascinirali nečim svojim, al dva puta još nisam pisala o nikome, osim o Ljilji !
Žena je za mene posebna majstorica !
Nekoga pedantnijeg i urednijeg u kuhinji nisam vidjela do nje, svaka njezina slastica, svaka nama prikazana spremljena namirnica je dovedena do savršenstva....
i mogla bih je hvalit do prekosutra, al mislim da ste shvatili što hoću reći....
ne želim ovaj post pretvarati u hvalospjeve o ovoj ženi, mada ih je ona zaslužila.


Imam neke stvari zajedničke s njom, a to sigurno nije pedancija, već nesebično dijeljenje onoga što znamo, a to radimo pisanjem svakog recepta baš onako kako ga radimo, bez skrivenih ili tajnih dodataka.
I zato tu ženu jako cijenim !
Kada se sjetim svojih početaka sa tijestom obično mi se na licu pojavi lagan smiješak, jer tu se stvarno ima čemu smijati.
Ja sam bila katastrofa!!!!
Al već odavno to više nisam !!!
Znala bih u zezanciji reci da sam "kraljica tijesta", al više se ni tu ne zezam, sada mogu slobodno rećida sam stvarno "apsolutna kraljica tijesta", za svih ovih godina od kada ga radim, stvarno mogu reći da sam se usavršila u njemu.
I mada nisam neki izjedač  al izrada tijesta je za mene poseban gušt !
To su za mene posebni gušti !
Kada sam vidjela nedavno kod Ljilje ove kroasane nisam  imala mira dok ih nisam isprobala,
ne jednom ili dvaput, već pet puta !
Četri puta sam ih radila po duplu smjesu al danas, peti put, to namjerno nisam htjela napraviti jer znam što će mi se dogoditi ;)
Ni sama ne znam koliko sam različitih recepata takozvanih kroasana do sada isprobala, puno....stvarno puno,
ali ništa i ni jedno od njih do sada nije imalo ni probližan ni izgled a ni okus kao ovi.


Zato sam rekla i stvarno sam uvjerena u to, da sve što sam do sada vidjela i radila pod imenom kroasana, su u stvari "kifle", bilo lisnate ili obične, ali su "kifle",
kroasani nisu definitivno.
Ne mogu reći da nisu bili dobri recepti, a ni da nisu napravljeni kako treba, već da okusom nisu kroasani već kifle.
I nema ništa loše sa kiflama, i one mogu biti prekrasne, ali one nisu kroasani.
I zato bih vas zamolila da nađete malo vremena i da se malo potrudite i isprobate ovaj recept pa će te me shvatiti o čemu pričam.
Nije težak za napraviti a i savršeno je opisan.
Nemojte se bojati i nema potrebe tražiti izgovore za nenapraviti ga jer ovo je apsolutno savršensvo !


Primjetila sam da je na Coolinariku kao neka manija izrade kroasana, pa evo i moj mali prilog tome, naravno uz napomenu da su ovi kroasani definitivno najbolji izbor do sada !
Ljiljo, hvala ti !
Ranije nisam ni znala da ovo znam napraviti a sada imam osjećaj da sam magistrirala na njima ;)
Dobar  Vam tek !!

9 comments:

Ljiljana April 01, 2014 12:59 AM  

Branka, jesi me nahvalila :*
Ali moram i ja tebe, jer si ih ovako savrseno napravila. Kao penica su ti. Ne znam jesu ti lepse ispali spolja, ili unutra, stvarno su ti predivni. Kroasani su poslednja i najteza lestvica. Od mene imas desetku, a i od Pere bi sigurno kad bi ih video :)
Hvala ti za ovako lep post, prijatno si me iznenadila :*

dvi ribe dva kumpira April 01, 2014 4:07 PM  

Kažeš Ljiljo da su kroasani posljednja i najteža ljestvica, vjerovatno i jesu i tako mi je drago da sam prošla ispit ;)
Uz ono kraljicu još da nadopišem Dr. Mr :lol::lol::lol::lol:
Hvala tebi draga moja, recept je zaista fantazija i okusom i izgledom !!!!
Tako mi je drago da sam ga isprobala !!!

Dilajla April 01, 2014 7:32 PM  

zaista svi njeni recepti napisani do savršenstva a fotografije oduzimaju dah koje prate svaki njen receptić a i tvoji korasani savršeni.

mignonne April 02, 2014 7:42 AM  

Devojke, skidam vam kapu, ovih kroasana se ne bi postideo ni P. Herme, ne usudjem se jos da ih napravim ali vas dve ste ih napravile savrseno... mislim da cu sanjati te vase listice!:)))) Veliki pozdrav za obe majstorice!

dvi ribe dva kumpira April 02, 2014 12:05 PM  

Mignonne, Ja ne znam šta ti čekaš ;)t
Tebe ne mogu isčekati da ih isprobaš jer znam da ćeš ih vrhunski napraviti !!!
Tvoje recepte sam ranije samo gledala i divila se, nisam se usuđivala uopće mislit kako bi to bilo da ja napravim, samo sam gledala i divila se,
a kada sam prvi isprobala.....tada nije bilo povratka nazad !!!
Tebi ovo ne bi trebao biti ni najmanji problem, niti je teško niti je zahtjevno previše, jedino treba imati vremena, pa kada ga uhvatiš fino kreni !!!!

Ljiljana April 02, 2014 2:33 PM  

Joj Branka, dodala si jos slicica. Pa ne znam koje su lepse, i ove sirove bi zagrizla. Kao baloncici su ti, a slojevi se tako lepo vide. Presavrseni su ti slicice. Samo sto ne progovore :)))

pekarica-suzyca.blogspot.com April 03, 2014 10:27 PM  

Slike ovih nepečenih kroasana su prelepe, a tek pečeni što su lepi! Često pravim kroasane, ili kako ih ti zoveš, kiflice, ali ću morati i ove da probam definitivno!

dvi ribe dva kumpira April 04, 2014 12:59 PM  

Kada sam pisala ovaj post, valjda sam od brzine ili od uzbuđenja kako su mi fino ispali pečeni, zaboravila na ove sirove !
A šteta bi ih bilo ne staviti !!

Peppery November 09, 2014 1:03 PM  

Stetna sto nema copy/past recept jer je Ljiljin blog dostupan samo pozvanim citateljima :(

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP