Tuesday, May 17, 2016

Liker od ružinih latica




Ima li išta mirisnije od svibanjskih ruža, onih starinskih i super mirisnih ??
Mislim da nema.


Ružovača, ružolin, rozalin....sve je to isto, samo zavisi u kom se području kako zove.
Meni je ovaj liker čak i premirisan, a nisam ni ljubitelj "ženskastih" likera tako da ga većinom koristim u slasticama.
Najpoznatija slastica u kojoj se koristi ružovača je rožata a i ona je po ovom likeru dobila svoje ime.
Koristim je obavezno i u sirnicama, kao i uštipcima i raznim drugim tijestima i desertima.
Fino, fino i super mirisno !!!!


Iskreno, nemam neki poseban recept za ovaj liker već ga radim onako od oka kao i većinu likera koje pravim i odličan je.
Koriste se latice rascvalih mirisnih netretiranih ruža. Za okus im boja nije važna, al ruže intezivnije boje će dati ljepšu i dublju boju likeru.
Cvjetovima ruža istrgajte latice i stavite ih u staklenku širokog grla (oko 150 g ) i izmješajte sa šećerom (oko 250 g) te sve prelijte sa rakijom lozovačom (oko 1 l):
Ja koristim rakiju od mandarine i odlično mi se okusi spoje.
Promiješajte stadržaj staklenke, dobro zatvorite i iznesite na sunce te ostavite bar 40-tak dana.


Ja ostavim i duže, ne može naškoditi.
Ponekad u tih 40-tak dana, kada se sjetite, samo protresite staklenku, za svaki slučaj da se rastopi šećer.
Kada prođe 40-tak dana, procijedite rakiju, po potrebi je doradite i spremite na hladno mjesto pa koristite po želji.


Kada sam tek počela raditi likere, uvijek sam se slijepo držala recepta i puno puta dobila preslatke likere, a ja to ne volim,
zato uvijek dodam manje šećera u početku pa poslije kada procijeđivam liker po potrebi dodam po ukusu. U tom slučaju kuham šećer sa vodom dok dobijem lagano zgusnut sirup i to dodajem u liker.....malo po malo.
Meni je ovdje ovo dovoljno, a vi dodajte koliko vama odgovara, mjere doradite kako vama odgovara.
U zdravlje !!!


6 comments:

Sneca May 17, 2016 10:46 PM  

Divne su ti ruže, liker aromatičan, ja ga radim skoro isto.

dvi ribe dva kumpira May 17, 2016 10:57 PM  

Hvala Sneco !
Znam za tvoj recept, ja tako isto kao i ti radim sa suhim ružama:
To sam zaboravila napisati u receptu, al ako osušimo latice ruže pa ih suhe spremimo, možemo
isto napravit ovakav liker. U tom slučaju prelijem sa vrelom vodom, ostavim stajati par dana poklopljeno pa poslije dodajem šećer !

Laka kuharica May 18, 2016 1:29 PM  

Još nisam radila, a ni pila. Trenutno nemam ruže, dolaze mi kasnije, a kupovne nisu za to. Kako nemam ni lozovaču, vjerojatno ću koristiti votku jer ima sasvim neutralan okus. Baš je divno!

Jeka i Maja May 18, 2016 1:47 PM  

Predivne fotke i još ljepši liker! :)

(Maja)

prekratakdan May 21, 2016 9:31 PM  

Isto i ja tako radim likere i uvijek nešto novo. Zanima me da li ide neka posebna vrsta ruža ili su sve jestive?

dvi ribe dva kumpira May 23, 2016 6:55 AM  

Ovdje se kod nas koristi samo ova vrsta ruže jer je stvarno super mirisna, al mislim da bi bilo koja mirisna ruža poslužila i naravno da nije tretirana nikakvim sredstvima za pesticide.
Sa tamnijom ružom bi dobila i malo drugačiju boju, al boja nije čak toliko ni bitna nego "miris", stvarno najmirisnija rakija !

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP