Wednesday, December 24, 2008

SRETAN BOZIC



Gdje god da te zivot nosi.................

za Bozic smo ponovno svi skupa, pa makar u mislima.
Tako mi nedostaju moji roditelji, sestra, braca......cijela obitelj.....prijatelji..susjedi.....
al ipak,
mada i nemam onaj stari osjecaj Bozica, ipak negdje daleko u srcu......ima ga...ima ga...ipak se nazire.....
i ponovno bar za ove dane koji su za mene nekako najtezi u godini.....
SRETAN BOZIC SVIMA
Sretan Bozic mojoj obitelji u mojoj Neretvi,
Sretan Bozic svim Neretvancima u Neretvi i onima rasprsenim svuda po svijetu,
sretan Bozic svima vama sirom svijeta koji navratite na ovu stranicu,
Sretan Bozic svim ljudima dobre volje.

6 comments:

JA U KUHINJI... December 24, 2008 7:22 AM  

Sretan Bozic draga i tebi i tvojoj porodici!

nlo December 24, 2008 10:45 AM  

Draga Branka, sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojoj obitelji da ga proslavite u miru, sreći i veselju želi obitelj D.!

Tash December 24, 2008 11:25 AM  

draga banjoli,
tebi, svima tvojima koji su sa tobom ili daleko od tebe, moje bubice i ja zelimo sretne bozicne i novogodisnje praznike!!!!
osmijeh na lice i glavu gore!!!! :)
ljubimo te!

rijeka December 24, 2008 1:38 PM  

Draga Branka, sretan ti i blagoslovljen Bozic, da ga proslavis u radosti i veselju sa tvojima najmilijima uz tebe,a one koji su ti daleko nosi u tvom toplom srcu :)
Neka ti nova godina donese srecu, zdravlje i veselje, zeli ti prijateljica sa dalekog sjevera :)

dvi ribe dva kumpira December 24, 2008 1:46 PM  

Drage moje virtualne prijateljice :):)
bas vas tako ni ne dozivljavam , nego onako stvarno, jer znam da negdje zivite i postojite...
Hvala vam !!!!
Sretan vam Bozic svima !!!

Snjezana December 25, 2008 12:28 AM  

sretan ti bozic draga moja (za sada) virtualna prijateljice.
cujemo se a onda i vidimo uskoro!:)))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP