Monday, January 19, 2009

Kad vam dodju monsoonske kise........



Igrom slucaja sam naisla na stranicu Coolinarike na internetu,.
U nekoj sam vjecitoj potrazi za necim novim i drugacijim.
Tu sam stranicu dugo pratila i gledala dok nisam skopcala da i ja u stvari mogu biti dio toga.

I dakako, upoznala sam tu dosta ljudi,naravno samo virtualno,
vecina ih me je odusevila, mada svugdje ima i onih koji i nisu bas ono sto vama odgovara.
Medju prvima sam upoznala i Monsoon koje sada tamo vise ni nema,
vjerovatno i zbog toga sto smo obje ovdje daleko od doma, a vjerovatno i zbog drugih razloga.
Od privatnih poruka na Coolinarici prebacili smo se na telefone sve do prije par dana.

Monsoon mi je dosla u posjetu......

Ljudi moji, sta da vam kazem....
ja sam ostala odusevljena, mada manje od toga nisam ni ocekivala.
Uzivala sam tri dana u prekrasnom drustvu nje i njene obitelji.

To su za mene prekrasni ljudi,
mladi, normalni, zafrkanti sa kojima se mozes opustiti i biti ono sto jesi bez straha da ces biti krivo shvacen, pametni, interesantni........
da ih vise ne hvalim :)

A ona mi je stvarno nesto posebno.

Ne znam sto sam ocekivala,
ali sam bila stvarno, stvarno ugodno iznenadjena njom kao osobom.

Normalna....
mada po njenim sposobnostima bi mogla biti i nesto drugo ,
ali nije....
najveci problem mi je bio "sto takvom vrhunskom majstoru kuhinje skuhati".

Ono sto se vidi na slikama je jedno, ali ponuditi nekoga s tim i vidjeti reakciju iz prve ruke....e, to je nesto sasvim drugo.
Nisam nikada ni mislila da je ona osoba koja bi i u komentaru napisala ono sto ne misli, ali ipak....

Moja i njezina kuhinja se dosta razlikuje, pa mi je i to bilo malo skakljivo, sto izabrat a da je pravi izbor....
a povrh svega, vegetarijanka.......

Mjesec dana prije dolaska, u stvari cim mi je rekla da ce navratit kod mene, ja sam vec pocela spremat jelovnik u glavi, ali dakako, kod mene je to najnormalnija stvar, zadnji minut se to sve izmjeni i napravim nesto sasvim drugo.

Vikend ranije prije dolaska sam bila na marketu i htjela sam kupiti kamenice, kojih naravno, koliko sam sretna nije uopce bilo.

Bilo je otvorenih, ali njih ja ne kupujem, jer za 4 dana dok ona dodje mogu ih baciti u smece,
a njih necu kupiti ni u prodavnici, jer ja njima ne vjerujem

Covjek od kojeg inace kupujem kamenice je uzeo odmora 2-3 tjedna tako da ih nisam mogla nabaviti kod njega.

Ovdje sam nedavno stavila recept od raviola punjenih sa blitvom i sirom, pa sam se odlucila za to.

Dobila sam i jegulje koju sam posebno cuvala za ovu priliku, tako da sam napravila i neizbjezni neretvanski brudet, tako da joj pokazem deliciju moga kraja.

Neizbjezni Labneh, sir koji nam je ona na Coolinarici pokazala....

Par dipova....musule,
rostilj, jer nismo svi vegetarijaci.....
hobotnicu, tabouli,
pastrvu na salatu....

Nase ljeto ovdje je jako prevrtljivo, tako da jedan dan zna biti jako vruce, a drugi dan za deset stupnjeva hladnije, pa znajuci to pratila sam vremensku prognozu, kao da mi zivot od toga ovisi.....

Temepratura 26, pa 27, 30, 38,37, 28...

Kada sam vidjela da ce onaj dan kad ona dolazi biti 37 i 38 doslo mi je da placem.
U kuci u kojoj trenutno iznajmljivam nemam klime.....

Tako da sam morala prilagodit jelovnik.

Kruh sam spremila par dana ranije i zamrzla, pastu napunila pa je isto tako zamrzla, labneh sam pripremila par dana ranije....
Dip napravila isto dan ranije, kao i sushi, hobotnicu i tabouli,

Godivine prekrano prhke bobmice koje su se doslovno topile u ustima i Ana Marijinu gresno cokoladnu tortu, takodjer....

tako da mi je po onoj vrucini ostalo samo skuhati musule i brudet.

Bilo je toga jos, ali nisam bila sigurna u okus pa to nisam ni posluzivala
































































Da li se vama dogodi da gostima zaboravite nesto iznijet na stol,

meni skoro svaki put.....

I pored visoke temperature i vani i u kuci,
ja zaboravila na sladoled......


nadam se da im nije nedostajao, da je bilo svega dovoljno,
al mi zao zbog djece.....

U prvim kontaktima na Coolinariki smo pronasle da imamo i zajednicke prijatelje u Canberri,

pa smo zadnji dan njezinog boravka svi skupa isli na veceru.

Kad sam se spremila za veceru povirila sam na Coolinariku i iznenadila se jer sam proglasena za cool chef, pasmo to usput skupa i proslavili.

Draga Monsoon, bilo je tako lijepo i ugodno, nadam se skorom vidjenju uskoro....

O, skoro da zaboravih....mozda se pitate sto su one dvije ruke gore na vrhu.....

posto Monsoon nece svoje slike da stavlja na internet, a ja sam toliko puta bila optuzena da sam ona ili njezin klon....

cure drage,

morat cu vas razocarat....

nisam.


Cak su primjetili i da imamo iste ruke.....

da, jesu slicne,

ali nisu bas iste....

Jedva cekam da mi ponovno pocmu padati monsoonske kise........








16 comments:

Monika January 20, 2009 6:13 AM  

koji krasan i topao post! tako je divno konačno upoznati ljude sa kojima mjesecima komuniciraš i družiš se virtualno...baš mi je drago da ste se upoznale i lijepo družile...a ova trpeza...branka moja, to je bila prava gozba! predivno :)

Andrea January 20, 2009 6:58 AM  

Jako mi je drago zbog vas cure što ste se konačno i uživo vidjele.
Draga Branka sva jela izgledaju krasno i sigurna sam da je obitelj monsoon bila i više nego zadovoljna.
Želim vam još puno ovakvih druženja uživo! :)

nlo January 20, 2009 8:55 AM  

Izuzetno mi je drago zbog vas dvije i vaših obitelji što ste svoje virtualno prijateljstvo pretočile u stvarno!
što se spize tiče Branka nadmašila si samu sebe, nema čega nema a sve izgleda savršeno!
kao što i Andrea kaže želim vam još puno zajedničkih trenutaka:))

JA U KUHINJI... January 20, 2009 10:37 AM  

Ocekivala sam ovaj posta jer sam znala da je tu kod tebe... i tako se nadala slicici da vidim kako izgleda :) ali, ali... divno si sve spremila i ne sumnjam da vam je bilo fantasticno...

Tash January 20, 2009 10:57 AM  

blago takvoj domacici sa takvim gostima i blago takvim gostima sa takvom domacicom! :) :) :) ljubim vas obje!

dvi ribe dva kumpira January 20, 2009 11:03 AM  

Drage moje, hvala vam na prekrasnim komentarima :):)
Ja sam stvarno uzivala :))
Gledajuci slike na coolinariki sa vasih druzenja kuci, nekako me uhvati....ne zavist,ne tuga...nego neki osjecaj usamljenosti i tada stvarno postanem svjesna koliko sam udaljena od svih vas....
Pa eto, i mi imale malo druzenje, bilo nam je jako lijepo.
Najsretnija bih bila da vas mogu primiti sve :))))
Hvala vam :))

Snjezana January 20, 2009 11:47 AM  

branka, suze su mi dosle dok sam citala ovaj post... hvala za krasne rijeci i hvala za divne trenutke provedene s tobom i tvojom obitelju. sve, ama bas sve je bilo krasno. cure moje drage, branka je super kuharica i jedna prekrasna osoba s kojom se moze pricati i pricati i pricati i da nikad nije dosadno... njena obitelj je prekrasna. muz joj da se samo pozeljeti moze, kceri prave ljepotice a sin njezna dusa (svaka majka bi se rastopila na njega.:))))
jos mi je onaj brudet od jegulje u ustima. mmmm, tako nesto dobro ne jede se svaki dan i svugdje. moj muz stalno o njemu prica. da ne spominjem i druge krasote koje su se nasle na stolu. jedva cekam nas iduci susret u mom domu. a do tada cujemo se telefonom.
i jos jednom branka, hvala ti sto si ucinila zadnje dane naseg holidaya tako lijepima i zanimljivima.:)))))))))
usput moram pohvaliti recepte za godivine loptice (gore je krasna fotka) i anamarijinu tortu (uz koju je moja kcer proslavila 8. rodendan u brankinom domu).:)))))))

dvi ribe dva kumpira January 20, 2009 11:59 AM  

Monsoon, meni je bilo zadovoljstvo, vjeruj mi,
samo je bilo prekratko.
Obecajem ti, sljedeci put cemo se nac kod tebe :):)
Predpostavila sam da ce ti se jegulja svidit, vjeruj mi Zoran me pito par puta, ali namjerno jer je znao za koga je cuvam, da je kuham da se njemu jede :):):)
Ja mu ne bih nista ni odgovorila, samo bih ga pogledala :):):)
Drago mi je da vam je bilo fino kod nas,
mada sam mozda mogla i malo drugacije i vise, ali ima vremena :):)
Cujemo se mi:):)

Milicza January 21, 2009 10:42 AM  

drago mi je bilo ovo pročitati, sretna sam da ste se tako lijepo družile i uživale u ovim delicijama. prekrasne slike draga brankka!

rijeka January 22, 2009 3:47 PM  

Eh vas dvije! Evo rasplakale ste i mene ovamo na dalekom sjeveru !
Mogu misliti kako vam je bilo lijepo :) Sama pomisao da sretnemo uzivo nekog koga vec "poznajemo" virtualno i dijelimo puno zajednickoga...eh ! Znam ja kako je to!
Drago mi je da ste uzivale i da vam je bilo tako lijepo :)
Veliki vam pozdrav i nastavite sa druzenjem !

rijeka January 22, 2009 3:51 PM  

Izgubi se moj komentar ?!
Htjela sam vam reci Branka i Monsson da ste me rasplakale ovamo na dalekom sjeveru!
Znam ja sta znaci susret s nekim koga vec "poznajemo" i prizeljkujemo to u stvarnosti.
Drago mi je da vam je bilo lijepo i nastavite sa druzenjem, nemojte to sad zapostaviti!
Veliki vam pozdrav :))

Anonymous,  February 04, 2009 4:38 PM  

Draga Branka, najprije najiskrenije čestitke za titulu najkuharice. Drago mi je da to mogu učiniti ovdje, jer sam se na coolinarici malo povukla.
Ne mogu ti reći koliko me razveselio jedan od komentara na coolinarici gdje se spominje monson. Drago mi je da ste se ugodno družile. Šaljem ti veliki pozdrav i lijepo te molim da isto tako tople pozdrave uručiš monson.

Voli vas sjugova1

P.S. Njenim labnehom sam i u subotu počastila goste!

dvi ribe dva kumpira February 11, 2009 11:03 PM  

Sjugova, hvala ti :)
Hvala na cestitci, mada se ne smatram najkuharicom i hvala ti sto si navratila ovdje :)
Provele smo se fantasticno, samo je kratko trajalo.
Monsoon , mada nije vise na coolinarici je sigurno na njoj ostavila svoj trag,
Ja njoj kazem cesto da je tamo bila neshvacena, u stvari ja mislim da je njezin problem sto ima puno vise znanja o kuhinji nego ijedna od nas.
Labneh sam i ja radila, to mi je tako cesto na stolu.
veliki pozdrav, a Monsoon ce dobiti tvoj pozdrav sigurno :))
Hvala ti i navrati :))

Anonymous,  September 30, 2012 6:18 PM  

prošlo je više od 3 i pol godine od vašeg druženja. bilo bi zanimljivo pročitati da li ste uzvratili posjet i ugodno se družili :-)

dvi ribe dva kumpira October 04, 2012 9:25 AM  

Bilo je još naših zajedničkih susreta, al ja na žalost nisam uzvratila posjet :(
nije me put nanio u Monsoonkinom pravcu, a poslije toga je bila strka sa seljenjem tako da nisam uspjela !
Sada sam kući, daleko od Australije, al nikada ne reci nikad !!!!!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP