Wednesday, February 24, 2010

Cicini arancini

arancini 021



Mislila sam se s kojom ulaznicom da udjem u ovomjesecnu blogersku igricu
"Ajme, koliko nas je ", a kojoj je ovomjesecna domacica Mignonne, a tema agrumi.
Mislila sam raditi ono sto mi je najdraze, a to je neko slano jelo, al sam se ipak predomislila i otisla u suprotnom pravcu i ipak se odlucila za nesto slatko.
Ovo je recept moje sestre Cice, a ona je stvarno prvorazredna kuharica i meni je uvijek u tome bila uzor.
Inace, to je njezin nadimak.
Nas je cetvero djece u obitelji a nas nas tata nikada nije zvao imenom, osim ako je bio ljut ;)
Za svako od nas je imao poseban nadimak koji smo mi zadrzali i danas kada smo vec odrasli ljudi.
Moja djeca nju ne zovu imenom, ona je njima "teta Cica".

arancini 019

Kada sam se koliko toliko smjestila i organizirala , postavila i sredila kuhinju i pocela kuhati, a posto ne znam sama jesti i gustati u hrani, naravno da sam to sto sam skuhala u obilju, podijelila sa njom, a ona me je sutradan iznenadila i donijela mi je punu kutiju arancina u kojima sam stvarno gustala.
Savrseni su.
Iskreno ja ih nisam nikada pravila, a nisam ni ove koji su na fotografijama,
tako da je njezino bas sve u ovom postu,
i recept i ovo sto sam uslikala .

arancini 011

Uzeti zrele neprskane narance, najbolje sorte "Washington", jer su one vece i deblja im je korica.
Koru izrezati tako da se duzinski zarezu nozem na nekoliko mijesta i tako koru skinuti da ostane u komadu.
Izrezati na dugacke rezance.
24 sata prije kuhanja potopiti tu izrezanu koru u hladnu vodu koju mijenjamo nekoliko puta.
na ovaj nacin ce iz korice izici gorcina.
Nakon namakanja staviti ocijedjenu koru u lonac.
preliti vodom toliko da taman pokrije koru.
Dodati secer, a njegov omjer bi trebao biti polovica tezine od kore,
znaci omjer je 1 : 1/2.
Kuhati na jakoj vatri uz stalno mijesanje dok god voda ne ishlapi i dok ostane samo ukuhani secer i korica.
Vrucu koru vaditi vilicom i svaku koricu uvaljati u kristal secer te nakon toga staviti na kuhinjski papir, te ostaviti susiti 3-4 dana, a po potrebi koricu okrecati da se ravnomjerno osusi.
Jos ih malo posuti secerom.

Ovo je najbolje raditi kada je burno vrijeme ili suncano, a nikako kada je juzina i kisa, jer u tom slucaju voce povuce vlagu i potrebno mu je duze susenje.

arancini 018

Mjere nisu pisane namjerno jer se ovo moze raditi po zelji ili potrebi,
kolicinu odredite sami,
moze to biti 2 kg naranaca ili samo dva komada.
Omjer je 1 : 1 kora i voda,
a omjer secera je 1/2 secera prema kolicini kore.
Uzivajte !

10 comments:

cosmo2503 February 25, 2010 8:10 AM  

Volim arancine i kupim ih kada sam u Hrvatskoj u prodavnicama delikatesa. Znala sam da je priprema komplikovana i da je dugotrajna i to je razlog što ih ne spremam, ali ih volim da ne mogu opisati. Cici bravo za strpljenje, a tebi za ove fantastične fotke.
Pitanje: A koji je tvoj nadimak?

Andrea February 25, 2010 9:32 AM  

I ja ih volim, ali pripremu prepuštam baki. :):)
Ovi Cicini su prekrasni, a mene su potpuno osvojile tvoje fotografije, prekrasne igre sjena i svijetla. :)

I mene kao i Cosmo zanima tvoj nadimak. ;)

dvi ribe dva kumpira February 25, 2010 9:57 AM  

Hvala cure na komentarima.
Da vam recem nadimak...hahahahha, smijesan je,
vise me ljudi znam pod tim imenom nego pod pravim ;)
Bambika ;)

Ljiljana February 25, 2010 2:45 PM  

Obozavam arancine. Nakuvala sam par tura i i drzim ih u tegli u frizideru. Trebalo je da idu u kolace, ali sam omlatila vise od pola :))))
Prelepe su ti ove slike :))

Unknown February 25, 2010 5:47 PM  

Hval Bogu da si se smjestila kolko tolko pa ćemo te valjda češće i "čitati" na tvom blogu. Fotografije su savršene a za arancine isto vjerujem da su dobre!

Branka February 26, 2010 2:25 PM  

odlični arancini, ja ih obožavam i kod nas je mama zadužena za njih :), kada god imamo neprskane naranče zna se kako će korica završiti. Trenutno imam nekoliko domaćih neprskanih limuna i namjeravam ovih dana napraviti limuncine od njihove korice.

Shangri La Food February 26, 2010 4:30 PM  

Bambika.. :))) Fotke su FENOMENALNE

enogastromama February 26, 2010 11:18 PM  

E ovo je prvi blog o hrani u hr koji me oduševio -fotografije su ti odlične i imaš zanimljivih recepata- Bravo!!! Pozdrav od jedne nove blogerice
-enogastromama -

dvi ribe dva kumpira February 26, 2010 11:48 PM  

Shangi La food :lol::lol: Hvala :)
Enogastromama hvala :)
Prekrasan kompliment :)
Meni tvoj blog takodjer izgleda odlicno, mada si tek pocela, jedva cekam jos hrpu krasnih recepata,
ovo sto sam vidila mi se jako, jako svidja :)

Marija March 07, 2010 9:17 AM  

Slike su ti fenomenalne! Drago mi je da si se vratila blogovanju :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP