Tuesday, September 17, 2013

Polpete od tikvica i haydari umak



tikvice 009



Moje su najbolje !!!!
Kod nikoga, ama baš nikoga nisam  jela polpete od tikvica napravljene kao kod mene !!!
Ne hvalim se, al ne želim ni samu sebe lagat.....stvarno, kod nikoga nisam jela ništa ovako ili slično !!!
Jesam jela u restoranu, al nikada u ničijoj tako dobroj "privatnoj" izvedbi.
Kada sam bila u Turkish Pide restoranu na jednoj obiteljskom party-u  uz mali milion vrsta hrane bili su poslužene i neke loptice ili bolje rečeno pristojne lopte koje su se umakale u umak....nisam znala što je to, al ja ne bi bila ja da nisam probala.
Volim ja svašta probat, pogotovo ako je nešto novo !!!
Raspametila sam se okusom i još uvijek nisam znala od čega su:
Kada su mi rekli da su od tikvica, tek mi tada ništa nije bilo jasno !!!!
Njihove loptice nisu imale zelenkastih tragova kao moje, al valjda oni gule koru, dok ja to ne radim,
volim kada mi hrana ima boje i kada je vesela a ne jednolična i dosadna, mada su njihove loptice bile sve osim jednoličnog i dosadnog !

tikvice 020-001

U potrazi za receptom sam bila dugo vremena a kada sam naletila na nešto najsličnije što bi trebalo biti "to", bila sam zadovoljna al ne potpuno. Taj recept sam prije 5 godina postavila na Coolinariku, al sam ga postepeno dorađivala. Cilj dorade je bio okus koji sam u međuvremenu toliko puta isprobala pa čak i pitala kuhare koji su ih spremali, al nikada nitko nije htio reć točno što mi je falilo.
Al saznala sam ja i bez njih !!!!
Fino i polako, okolo kole pa ma mala vrata........ja dobila šta sam tila !!
Dobila sam prekrasne polpete od tikvica koje se napušu kao uštipci, a iznutra su tako lagani i puni zraka !!!!!!
E....to sam htjela i to je to, a ne male spljoštene kolačiće.
Stvarno, bez ikakve skromnosti mogu reći da su ovo najbolje polpete od tikvica koje sam ikada jela !

tikvice 013-001

Potrebno je :

600 g tikvica
2-3 mlade zelene kapule ili 1 manja kapula naribana
1 zrno česna, naribano
100-150 g namrvljenog  Feta sira
1/2 šalice brašna
1 prašak za pecivo
6 jaja lagano umućenih
2 žlice friškog kopra, sitno narezanog
2 žlice friškog peršina, sitno narezanog
malo crnog, friško mljevenog papra
1 l ulja za frifanje

Haydari umak:

500 g čvrstog jogurta
1 zrno izribanog česna
2 žlice svježeg, sitno narezanog kopra
1 žličica soli
1 svježa ljuta paprika, očišćena od sjemenki i isjeckana
malo paprike u prahu ( slatke ili ljute po izboru)
par žlica maslinovog ulja

Najprije napraviti umak tako pomiješamo sve sastojke osim paprika i ulja i ostavimo u frižideru da malo odstoji i da se prožmu okusi.
Prije serviranja umak izmiješamo, napravimo malo udubinu u njemu, pospemo po vrhu paprikom u prahu, ljutom papričicom i maslinovim uljem.

Naribati tikvice, zasoliti ih i ostaviti u cijedaljci da ispuste tekućinu.
Pripremiti u međuvremenu sve druge sastojke.
Tikvice isprati vodom i dobro ih rukama ocijediti.
Lagano izmiješati sve sastojke i žlicom vaditi smjesu i stavljati je u prethodno zagrijano ulje.
Frigati ih par minuta sa svih strana a kada su gotove, vaditi ih šupljom kašikom vani i staviti u tanjur obložen kuhinjskim papirom da upije masnoću.
Poslužiti ih uz  umak.

tikvice 002-001

Dobar tek !!!!!!!

5 comments:

irenalana September 17, 2013 9:56 AM  

E ovo cu morati da probam jer divno izgleda a imam puno povjerenje u tvoje recepte jer sam par njih prisvojila i veoma cesto ih pravim

Daira February 18, 2014 12:32 AM  

a ja ti mogu reč da nikad lipše polpete od tikvica nisan vidila a kamoli jela,ja dosada radila neke spljostene s prezlon...haahhha ajme meni ovo moran šta prije skužinat,,,fala ti velika, <3 si

Alba May 04, 2014 1:17 AM  

Draga Branka, imam 2 pitanja. Kako da sacuvam recept, jer ne vidim Print, i, da li imas stranicu na Facebook-u, jer mi je tamo lakse da te pratim?

Pozdrav :)

dvi ribe dva kumpira May 04, 2014 6:45 PM  

Alba, nemam print i na žalost recepte ne možeš ni copy & paste jer ima dosta lopovluka, dođu i jednostavno copy & paste i recept i slike na svoju stranicu bez pitanja, pa sam im malo to onemogućila.
Možeš me naći na Facebook-u pod imenom mog bloga "dvi ribe dva kumpira" tako da si u toku, jer obično tamo najavim kada nešto novo radim!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP