Sunday, June 28, 2009

Bloody wogs

IMG_7494




Zima je,
a zima u Canberri zna biti stvarno i hladna i grozna i mokra.
Nekako ove godine osim par dana koja su prosla kao da zime ni nema,
kisa je rijetka, pala je prije par tjedana...onako...nista strasno,
pa prava kisa nije pala sigurno od Bozica.
Vikend je i ne volim se opterecivati nicim za vikend, vec se lijepo opustiti i uzivati sa mojom malom obitelji ;)
Moja desetogodisnja kcerka ima uzrecicu kada joj se nista ne radi da ima "Lazy day",
pa tako i ja i danas i jucer.
Vrijeme nam je bilo krasno, kao pravo proljece, bila bi ga prava steta ne iskoristit.
Moj muz i ja smo nedavno na poklon dobili , sto mi volimo nazvati "novu igracku" koju volim strasno, a krasno vrijeme.....pa zato ne iskoristiti sve to.
Ta nova igracka je razanj koji se vrti na motor,
jako zgodno, nije veliko, a moze stati dovoljno.

IMG_7480

Janjetine u Australiji ima u svakoj prodavnici, od one najmanje iza ugla kuce pa do velikih supermarketa,
narezane na komade po zelji a moze se kod mesara naruciti i cijelo janje.
Dostupna je svima i nije preskupa.
Inace, ja janje kupim cijelo jedino ako ga pecemo na raznju i preferiram otici na farmu i kupiti ga tamo vise nego ga kupiti u shopu iz cistog razloga sto se po shopovima ne prodaju janjci tezine koja meni odgovara.
Janje koje stavimo na razanj nikada nije vece od 10 kg, dok su ovi u prodavnicama puno veci i naravno masniji,
a ja masno ne volim.
Volim peci na raznju, ali preveliko mi je cijelo janje za nas petero.

IMG_7493


Nedavno sam na jednom blogu vidjela odlicnu ideju gdje sam vidjela da samo peku komade janjetine pa sam htjela isprobati.
Nama svima su najdraza janjeca rebra kojih sam kupila dovoljno i rostiljanje je pocelo.
Uz pijuckanje vina i zafrkanciju prosla su nam sigurno dva sata,
bas smo uzivali.
Rebra koja sam kupila su bila malo masna, ali uz malo duze kuhanje skoro pa da se masnoca i istopila.
Nema ovdje recepta, bar ne onog koji se mijeri u gramima i decilitrima....
recept za ovo je cisto gustanje.
Naravno muz je pomogao, u stvari, on je sve to i radio,
on je vanjski kuhar,
u moju kuhinju u kuci ne ulazi, ali kada se tice rostilja, posto sam ga odlicno naucila, ja se tu vise ne mijesam,
tu ima moje potpuno povjerenje.
Dakako, ovo je bio moj lijeni vikend, a ne njegov ;)
Koliko god da volim isprobavati nova jela i nove okuse, neka jednostavna jela su nam ipak ponekad najdraza.


IMG_7462


I evo...da vas malo udavim slikama, jos samo kada bih vam mogla poslati miris.....


IMG_7175

IMG_7183

IMG_7279

IMG_7278

IMG_7471

IMG_7386

IMG_7330

IMG_7309

IMG_7298

IMG_7294

IMG_7405

Dakako, ovdje nije mogao izcekati dok se ispece do kraja, pa je pomalo rezuckao ;)


IMG_7489

Krajnji rezultat je bio cisto savrsenstvo.


IMG_7485

Ja mislim da smo zamirisali cijelo susjedstvo,
i mozemo zivjeti gdje god, ali....
Wogs su uvijek bloody wogs :lol:

8 comments:

Snježana Cetina June 29, 2009 8:03 AM  

Reči ću samo uhh !!! Još si nam stavila i slike gdje se peče i dimi !!!!! Baš želiš da se oblizujemo a???

Andrea June 29, 2009 9:55 AM  

Janjetina, janjetina.... :) :)
Baš sam užival au fotkama, divne su! :)

Nada June 29, 2009 11:02 AM  

Odlično izgledaju rebarca (kao uvijek sve tvoje slike)..inače nedavno sam htjela kupit samo 2 kg janjetine u našem jednom supermarketu i nisu mi to htjeli prodati nego minimalno pola janjeta,ali kod nas mi se čini najskuplja naspram drugih vrsta mesa...Zanimljivi su mi tvoji postovi!

Sweet Corner June 29, 2009 2:49 PM  

wow....slinim....savrseno:))))

Еoc June 29, 2009 6:29 PM  

Perfect, just perfect ... I am speechless :)

Maria July 01, 2009 11:17 AM  

Оооо I feel the aroma of this soft and tasty meat! Kisses!

Ana-Marija July 01, 2009 5:13 PM  

joj, susjedi su sigurno umrli od jada što nemaju i oni takav ručak :)

nlo July 04, 2009 9:35 AM  

predivno! ovo kod nas uvijek prolazi! :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP