Thursday, July 2, 2009

Ajme....riza, riza, riza....

108


Opet kasnim,
U nasoj blogerskoj igri "Ajme koliko nas je" koju je osmislila Monsoon, a kojoj je ovomjesecna domacica Selma sa bloga Cooketa je tema "riza".
Ja ne mogu svoju kuhinju zamisliti bez rize, sto u slatkim a sto u slanim jelima,
obozavam je u svim oblicima, zrncima i u svim bojama.
Za ovaj mijesec sam izabrala dva receta, jedan slatki a drugi slani i oba su odlicna,
jako jednostavna i super ukusna.





063


109


Mlijecni puding od rize


096


079


Potrebno je:


1.75 l mlijeka
160 g secera
1 mahuna od vanilije
stapic cimeta
1 limunova korica,fino izribana
220 g rize kratkog zrna(riza za rizote)



151


131

Mahunu vanilije uzduzno prerezati i nozem joj sastrugati sjemenke.

Sve sastojke osim rize staviti u jedan lonac po mogucnosti sto debljeg dna i uz povremeno mijesanje dovesti do vrenja.

Kada provre,dodati rizu i odmah smanjiti naj nizu vatru.

Kuhati uz povremeno mijesanje oko 40-50 minuta ili dok je riza kuhana,i jos uvijek u zrncima koja se nisu raspala.

Smjesa bi vam trebala biti dovoljno gusta ali jos uvijek prilicno vodena.


102

Ostaviti da se hladi na sobnoj temperaturi(do tada se sve fino zgusne) pa onda prebaciti u frizider i dobro ohladiti oko 3 sata.Posluziti sa vocem ili bez.......... po zelji.

Ako puding posluzivate u zimskom vremenu posluziti sa sa kuhanim voce,a za ljetno vrijeme je odlican sa svjezim.Riza kratkog zrna dobro upija tekucinu.

049

Ja inace koristim “vanila paste” koja mi je jeftinija od mahune i dobijem isti okus,a umijesto svega toga moze se koristiti i kvalitetna vanila esencija.
1 zlicica vanila paste mi zamjena za 1 mahunu vanilije.

Ovaj puding ja obozavam, ali za moj ukus je malo sladji tako da ja obavezno smanjim secer.


114

122





Rizot sa kobasicama, crnim vinom i spanjakom



174



164


Potrebno je:

malo maslinovog ulja
1 veca kapula
2 chorizo kobasice (mogu i kranjske) izrezana na komadice
solja i pol rize kratkog zrna
casa crnog vina
pileci ili povrtni temeljac
150 g extra mladog spinata( onog kojeg koristimo za salate)
sol i papar
parmezan sir
mala kockica maslaca


185


Na malo maslinovog ulja zazutimo sitno narezanu kapulu i kada dobije prozirnu boju dodamo joj na kockice narezane kobasice koje lagano skupa sa kapulom proprzimo dok sve lagano ne pozuti.


178


Dodamo rizu i sve kratko proprzimo te sve zalijemo crnim vinom i uz lagano mijesanje, kuhamo dok vino ne ispari, a zatim podlijevamo sa vrelim temeljcem malo po malo dok se riza ne skuha uz neprestalno mijesanje.

177


Na kraju kada je riza kuhana, dodamo listove mladog spinata koje samo umijesamo u vreli rizot.

7 comments:

Snjezana July 03, 2009 3:43 AM  

mljac!
ovaj pudding od rize ti izgleda bozanstveno!:))))

Unknown July 03, 2009 7:44 AM  

Savršeno! I opet kažem - tako jednostavno a izvrsno!

Nada July 03, 2009 4:54 PM  

Ajme slikaaa..što uopće reći????..predivno!

nlo July 04, 2009 9:33 AM  

sve zove na probu ;)) izgleda fantastično!

Monika July 10, 2009 3:31 PM  

fenomenalno...odmah sam ogladnila :)) ovaj slatki recept mislim da ću ovih dana isprobati...jako mi se sviđa...

Andrea September 18, 2009 7:25 PM  

Branka upravo smo pojeli ovaj rižot za kasni ručak. Toliko smo oduševljeni da nisam mogla dočekati objavljivanje svog posta za fbi rukavice već sam ti morala doći odmah to reći. Dragi je toliko oduševljen da mi je rekao da skuham još jednu turu za večeru! :)

Stvarno izvrsno jelo!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP