Sunday, July 12, 2009

Krem juha od mrkve

011-1


Juhe obozavam, a kako sam vam nedavno rekla, krem juhe sam dosta kasno otkrila.
Prvi puta kada sam prvu krem juhu napravila i shvatila koliko su jednostavne a k tome i super ukusne, znala sam da mi povratka nema,
milion kombinacija, milion okusa....a sve to treba isprobati.
Obozavam juhu od tikve, prekrasno mi je sladkasta i zaista jako ukusna,
ali moj tata ne bi tikvu ni u snu probao,
ma ne samo on nego nitko u cijeloj dolini Neretve.
Pa mi smo tikvama hranili svinje.... nema sanse da on to proba.....
Oprobat ce, a nece biti ni svjestan...
Joj, kako sam samo zlocesta :lol:
Ma nisam zlocesta, vec mi je zao da propusti nesto za sto znam 100 % da bi volio, ali zbog raznih predrasuda se nikada ne bi usudio.
Juhu od mrkve mogu cak uporediti sa juhom od tikve jer mi daje istu, u stvari cak i malo jacu slatkocu, a i bojom me podsijeca na tikvu.
Ima dosta recepata za juhu od mrkve i na puno sam ih naisla, ali,
nije za mene 10 - 20 - razlicitih sastojaka u jednom jelu, a pogotovo juhi,
to su za mene "buckurisi ".
Volim jednostavnost i pripreme i okusa,
volim ono sto spremam da osjetim svim culima kada zagrizem zalogaj.....
volim glavne namirnice na tanjiru i mrzim kada se "glavni junak mog tanjura " uopce ne osjeti.
Ne znam, valjda je to zbog podneblja u kojem sam rodjena, ali i spletom zivotnih okolnosti zaista sam se opredijelila za takvu kuhinju, jednostavnu, ukusnu, zdravu...za mene najbolju.
Moj tata je tek nedavno otkrio krem juhe i odusevio se,
valjda su i njemu dosadile one bistre ili od kokosi ili govedine, pa i riblja juha.
Koliko on tek ima da nadoknadi.......
Potrudit cu se da uskoro cim budem imala priliku da mu ugodim i pokusam nadomjestiti propusteno.

021


Jako cesto radim temeljce koje rasporedim u zdjelice i zamrznem, tako da ih uvijek imam pri ruci.
Temeljce volim koristiti u juhama od povrca radije nego samo vodu ili kocku,
nekako mi jela sa temeljcem imaju extra okus.
Zaista se vrijedi malo potruditi i odvojiti vremena za spremanje temeljca jer budete na kraju nagradjeni prekrasnim bogatim okusom.
Ja ih najcesce radim od povrca, ali najcesce sa dodatkom piletine.

Za ovu juhu je potrebno :

30 - tak g maslaca
1 veca kapula
4-5 srednjih komada mrkve
1 krumpir
oko 6 solja pileceg temeljca
po zelji vrhnja
sol i papar



029


Rastopiti maslac u zdjeli i dodati na sitno narezanu kapulu i nasjeckanu na komadice mrkvu.
Lagano mijesati par minuta dok povrce upije sav maslac.
Dodamo i krumpir narezan na par komada i polovicu temeljca.
Smanjimo vatru i kuhamo dok povrce ne omeksa.
Prebacimo u blender i izmiksamo.
Ako zelimo extra glatku juhu tada je onako izmiksanu jos protisnemo kroz cijedaljku.
Provjerimo okus,
vratimo na vatru dok se sve dobro zagrije, dodamo ostatak temeljca, provjerimo okus, te posluzimo.
Vrhnje dodamo po zelji a juhu mozemo ukrasiti sa svjezim narezanim persinom ili vlascom.
Okus savrsenstva.


035

6 comments:

Monika July 12, 2009 9:40 AM  

jako volim krem juhu od mrkve iskrem juhe općenito...ova juhica fenomenlano izgleda :)

Andrea July 13, 2009 10:28 AM  

Mislim da mi je juha od mrkve najdraža od svih krem juha. Tvoja izgleda jako, jako privlačno! :)

Snjezana July 13, 2009 11:52 AM  

krasna juhica...jednostavna i cista okusa.:)

Nina July 14, 2009 9:19 AM  

jednom sam spremala juhu od mrkve ali nije mi se dopala jer je bila prerijetka, morat ću je isprobati ponovo na ovaj tvoj način mislim da bi mi tako odgovarala

Anonymous,  January 08, 2010 1:02 PM  

Your blog keeps getting better and better! Your older articles are not as good as newer ones you have a lot more creativity and originality now keep it up!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP