Saturday, July 18, 2009

Orecchiette sa brokulom




057


Pastu obozavam,
za mene sto jednostavnija to bolja.
Ona mi mora biti "glavni junak" u tanjiru, a sve drugo tek toliko da se osjeti.
Ovaj put sam radila "orecchiette" sa brokulom.......mmmmm........
bas fino.
tek nekolike namirnice i na kraju imam savrsen rucak.


019


027


"Orecchiette" inace znace "male usi ili uhanca," jer svojim izgledom podsijecaju na usi.
Za moj ukus idu idealno uz sosove od povrca, ako se to uopce i moze nazvati sos.
Ovaj put sam ih radila sa brokulom.
Ili brokula ili drugo povrce koje koristimo bi trebalo biti iskidano na male komadice tako da udju u udubljenje u pasti.
Ovo jelo je tako jednostavno, napravi se doslovno dok se skuha pasta, a na kraju imate savrsen rucak.


036


Potrebno je:

750 g brokule iskidane u manje cvijetice

500 g orecchiette (uhanca)

60 ml extra djevicanskog maslinovog ulja

osusene ljute paprike po zelji

30 g svjeze naribanog Pecorina ili Parmezana sira

U uzavrelu i posoljenu vodu staviti cvijetice od brokule i kuhati ih par minuta,
izvaditi ih vani sa supljom kasikom i vodu vratiti da ponovno zavrije.
Na maslinovo ulje staviti cesnjak i ostaviti par minuta na srednjoj vatri dok pocme mijenjati boju pa ga izvaditi vani.
Na ulje dodati ljutu papriku i ocijedjenu brokulu, povremeno mijesati nekih 5 minuta dok jos malo omeksa, pazeci da se ne raspadne.
Brokuli dodati kuhanu pastu, jos malo izmijesati tako da ulje zacini pastu, po potrebi dodati malo pasta vode,
maknuti sa vatre i dodati naribani sir.
Izmijesati i posluziti.



023

Ovaj recept je dovoljan za 6 osoba.

8 comments:

Unknown July 18, 2009 9:04 PM  

Jednostavno i ukusno!
Posebno me se dojmio noviizgled bloga!

Nada July 19, 2009 10:47 PM  

..kao uvijek..predivno,fino i lijepo uslikano..

cosmo2503 July 20, 2009 9:57 AM  

ca su mi najdraži oblik tjestenine, a krasno se slažu sa sitnim cvjetićima brokule. Jelo je za desetku.

Andrea July 21, 2009 2:31 PM  

Ooo Brankić i ti si promjenila image! Jako mi se sviđa novi izgleda.
inače ovo je jedno od omiljenih jela, baš volim kombinaciju brokule i parmezana. :)

Ljiljana July 27, 2009 5:34 AM  

Ovo jelo mi se jako svidja, a i novi izgled bloga moram da pohvalim.

Marija August 09, 2009 7:31 PM  

Nalepsa su jednostavna jela. Ova uhanca su mnogo slatka ali ih ovde ne mogu naci.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP