Saturday, March 3, 2012

Muffins kao kuglof

coko kuglof 016




Kada je pocela moja ljubavna afera sa cokoladom ni sama ne znam,
cini mi se da nas dvoje oduvijek ljubujemo.
Mada nisam nesto posebnog slatkog zuba, dobar cokoladan kolac nikada necu odbit.
Ali opet, nije mi najvaznije ni to sto je cokolada u pitanju, vec mora bit i cokoladan i poseban.
Ukusno i socno...e...to volim
Ovaj recept je bas to !
Odlican je, imam ga godinama, a tako dugo ga nisam radila.
Jos jedan od " mojih australskih " slastica koje kako vrijeme prolazi sve vise i vise volim.
Kod njih nema nepotrebnih kompliciranih recepata kao kod nas,
ukusno, fino, socno i jako, jako jednostavno.
Cak ni mikser nije potreban !!

coko kuglof 038

Mozda zvuci cudno, ali stvarno je tako.
Obozavam teksturu koju ima  "Mud cake", a to dobijem u ovom kolacu, ali za razliku od "Mud cake"  ovaj kolac je laganiji, spuzvastiji, al svejedno socan.
U svakom slucaju vrijedi oprobati i obecavam da ljubitelji cokoladnog okusa ce se ovom receptu opet i ponovno vracati.

coko kuglof 047


Potrebno je:

1 salica hladne vode
1 salica secera
125 g maslaca
2 pune zlice kakaa
nepuna zlicica sode bikarbone
2 jaja, lagano izmucena
1 1/2 salice brasna
1 zlicica praska za pecivo

Zagrijati pecnicu na 180*
U manji loncic staviti sve sastojke osim jaja, brasna i praska za pecivo.
Staviti na laganu vatru i dobro izmijesati i dovesti do vrenja.
Na sasvim laganoj vatri kuhati smjesu 5 minuta te maknuti s vatre i ostaviti da se ohladi.
U ohladjenu smjesu tada dodati jaja i brasno pomijesano sa praskom za pecivo i izmijesati da se dobije glatka smjesa.
E sada........
Ovom smjesom mozete puniti i muffine, a mozete ga ispeci kao sto sam i ja napravila u obliku od kuglofa,
ili vec po zelji.
Ako pecete kao muffine, napunite kosarice sa smjesom i pecite 15 minuta,
a u kalupu od kuglofa pecete nekih  30 minuta.
Svakako, prije nego kolac izvadite vani iz pecnice, provjerite cackalicom ako je pecen.
Pecen kolac ostaviti par minuta u kalupu, te ga onda hladiti na resetci.


coko kuglof 050

Kolac je dovoljno socan i ukusan i bez ikakvih dodataka, al ja ne bih bila ja kada jos ne bih stavila cokoladu kao premaz po vrhu.
Ma uzivancija za sva cula !!!!!!!!

coko kuglof 054

Jos jedna od mojih " trkacih" slastica !!!
Dobar tek !!!!!!!

14 comments:

Unknown March 04, 2012 7:37 AM  

Došla si mi ko kec na deset!!!
Izvrsno, mislim da ću ga danas napraviti!
I meni se jako sviđa tvoj "mud cake" neprevaziđen je!

irenalana March 04, 2012 8:04 AM  

jel ti soljicaod 2.5 dl i napisi recept za cokoladni premaz ododzgo pls znas da ja sve volim tacno opisano jer hocu da mi kolac bude bas ovakav:-)

What's for dessert? March 04, 2012 8:31 AM  

Mene si osvojila ovim receptom! Obožavam sve čokoladno i jako mi se sviđa tekstura vidljiva na presjeku.
Ovakav stalak za tortu sam taman jučer mjerkala na polici, ali sam bila pješke pa nije bilo šanse da ga teglim sa sobom.

dvi ribe dva kumpira March 04, 2012 9:15 AM  

Hvala cure !
Irena, salica je od 250 ml, a recept za ganache imas kod mene vec napisan na par mijesta,
evo ga i kod Mud cake http://neretvanskanostalgija.blogspot.com/2009/09/moj-cokoladni-mud-cake.html

garlutti March 04, 2012 9:36 AM  

Izgleda ukusna torta prolazi dobar nedjeljni poljubaca Marimi

Dilajla March 04, 2012 4:25 PM  

A biskvit izgleda zaista tako sočan i nadasve primamljiv.

Just Cake Girl March 04, 2012 6:27 PM  

I ja imam istu ljubavnu aferu kao i ti :) ovo mi izgleda super jednostavno a sigurno je prefino!!

Petra Kranjica March 06, 2012 2:01 PM  

Krasno izgleda. I ja imam sličan recept za muffine koji su stalno u opticaju.

Mirela J March 06, 2012 2:57 PM  

divno izgleda, presjek je savršen!

julija March 06, 2012 3:00 PM  

Tvoj mud cake je svako malo kod mene na repertoaru- jednostavan, sočan, ukusan i svi ga vole- savršen!
Za sutra mi je u planu ovaj čoko-moćnik - već mu se veselim! :)))

What's for dessert? March 08, 2012 7:49 AM  

Isprobala sam recept u obliku mini kuglofa - jedina mana je što nisam mogla prestati jesti još mlako.

Rising ICT May 21, 2012 11:42 PM  

Super kombinacija, biskvit je baš ukusan, a krema upotpunjuje kolač.

Ivana September 17, 2012 11:08 AM  

Super izgleda a vjerujem da je i fino :))
Savjetnik

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP