Wednesday, March 19, 2014

Piletina u marinadi od limuna






Već neko vrijeme se pripremam za novi post, al nekako mi ne ide, a kada ne ide  ne volim se ni forsirati.
Ponekad mi je teško sastaviti dvi rečenice, neće pa neće....
I mada imam započeta nekolika posta, naravno svi nedovršeni al uredno poslikani, ostaviti ću ih za neko bolje vrijeme kada se nadam da ću imati malo više inspiracije za njih, a sada ću napisati nešto za što inspiracija nije nikada bila u pitanju.
Kombinacija limuna i piletine mi je savršena, mada je čista klasika bar kod nas u kući.
Kiselkasti okus nam svima paše, ovo nitko ne odbija !


Kada sam počela pisati blog, namjera mi je bila sve moje recepte sa Coolinarike ovdje prebaciti, al nekako kao da sam i za to izgubila volju, mada nije baš tako.
Uvijek se nešto novo radi, a još više od toga se ono stvarno "milion puta provjereno i ponovi".
Jedan od tih "milionti put ponavljenih recepata" je i ovaj, na Coolki davno napisan,  provjeren puno puta i svaki put nanovo ugodno iznenadi.
Uvijek ponavljam da volim jednostavne stvari i da ne volim puno komplicirati s njom, al znam ja "zalutati i u komplicirane vode", al to ovdje nije slučaj !
Jednostavniji recept od ovog ne može biti !!!!!
Ovdje meso piletine, mada je prženo, bude savršeno sočno, izuzetno mekano i prefino kiselkasto !
Moja djeca ovo obožavaju još od kada su bili jako, jako mali !





Potrebno je:
1 pile ili komadi piletine po želji
sok od 2-3 limuna
par žlica maslinova ulja za marinadu
maslinovo ulje za prženje
sol i papar

Pile izrezati na komade, posoliti ih i popapriti te preliti sokom od limuna i dodati par žlica maslinovog ulja. Sve lijepo umasirati u meso piletine i spremiti u frižider najmanje dva sata.Povremeno meso okrenuti da se ravnomjerno marinira.
Prije nego idemo pržiti meso, izvadimo ga iz frižidera pola sata.
Pržiti piletinu na srednje zagrijanom maslinovom ulju oko 15 minuta.
Provjeriti ako je gotovo i izvaditi komade na papirnate ubruse da se ocijedi pa poslužiti.

Meso se može lagano uvaljati u brašno, al ne mora.
Ja više volim bez brašna jer tada dobijem hrskaviju kožicu.


Dobar tek !!!!

4 comments:

Laka kuharica March 20, 2014 12:31 AM  

Pa gdje si, ženo? Zaista te dugo nije bilo, ali važno je da si se vratila. Ja sam otišla s Coolinarike jer su zaista bili bezobrazni i nije mi žao. Bolje je blogati i recepti su bolji, tamo ima zaista svaćega. O piletu ne mogu ništa reči jer ga ne jedem, ali mislim da mi se mojim dečkima svidjelo. Rijetko radim piletinu od kada kuham i za tatu, on je ne jede kao ni ja.
Samo nastavi!

Ljiljana March 20, 2014 1:01 AM  

I meni je u poslednje vreme bolje bez brasna, mada sam ga nekad volela jer zgusne sos. Super ti je ovo Branka, i ja skoro uvek kombinujem piletinu i limun.
Moram i povrce da pohvalim, nije raskuvano :)

dvi ribe dva kumpira March 20, 2014 1:30 AM  

Evo me, tu sam već neko vrijeme ;)
Ima i na blogovima svašta vjeruj mi, ovdje nema uredništva pa sve nekako razuzdano.
Iskreno, skoro pa sam i blogove prestala pratit, sve samo prepisivanje recepata, ništa puno nova, al....nije baš ni bitno, ništa nova !!!
Ovako spremljena piletina je stvarno super mekana i sočna, oprobaj, možda se dečkima svidi !
Nema muke oko ovoga, prejednostavno je !
Ljiljo, ja obožavam skoro pa sirovo povrće, nema šanse da ga raskuham. Doduše, nekada se omakne, al da se mene pita dvi minute kuhanja su sasvim dovoljne za sve osim krumpira ;)
Moji ga vole malo mekše, al ja baš ne, pa sebi znam vaditi iz teće ranije a njihovo ostaviti da se kuha ;)

julija March 20, 2014 6:08 PM  

E neka tebe nama ovdi! I ja sam mislila sve rcp sa coolinarike na blog prebaciti ali na kraju nisam...mada jos se dvoumim pobrisati ih sve tamo ;)
U tvoju piletinu ni ne sumnjam, ma ne sumnjam u nista tvoga sta kuhas- jela bih zatvorenih ociju sve u tebe!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP