Sunday, August 2, 2009

Veal parmigiana

046




Ime jela sam namjerno napisala onako kako ga i zovem mada to nije moj jezik.
Ovo jelo je prekrasno, jednostavno i ukusno, ne znam da li za ovo uopce treba pisati recept.
Ovo je tradicionalno talijansko jelo koje se najcesce radi sa telecim odrescima, pilecim prsima, sa odrescima balancana pa cak i sa mesnim okruglicama.
Bilo u kojoj verziji da je radjeno stvarno je super ukusno i jednostavno.
Svaka verzija se zasniva na istom principu pripreme, a to je pohano i kratko proprzeno meso, sos od pomidora, i parmezanom sirom i na kraju kratko zapeceno.
Parmezanu se dodaje i mozarela, mada je to vec malo novija verzija ovog jela.
Da li se ovo jelo zove "Permigiana" zbog parmezana ili zbog grada Parme ili neceg drugog.....nije mi toliko ni vazno.
U zadnje vrijeme puno puta vidim da se umjesto sosa koriste i "snite"od svjeze pomidore,


064

Kuhinji i huharskim idejama nikada kraja.
Najmrze mi je kada netko kaze da je u kuhinji sve izmisljeno.......NIJE.....nije sigurno i ne daj Boze da je.
Kuhinja koju ja pamtim na primjer u zadnjih 20 godina je danas nesto sasvim drugo nego sto je tada bila, i dobro je da je tako.
A sto li ce tek kuhinja biti za drugih 20 godina......
Kuhinja je u danasnje vrijeme postala prava umjetnost a imena nekih chefova poznatija od ikakvih drugih umjetnika,
svaki dan se izmisljaju nove kombinacije, nova jela, kombiniraju novi okusi......nema stajanja.

020

Ovo jelo je cista klasika, ne morate se strogo drzati kolicine namirnica, al napisati cu ih cisto zbog omjera...tek toliko da imate sliku koliko cega odprilike treba.
Inace u slanim jelima se ja rijetko drzim omjera pa sam valjda to zato rekla, dok su mi slatka jela "cista kemija".

Koristila sam telece kotlete umjesto snicli, rezane na deblje komade iz dva razloga,
prvi jer volim da mi meso ostane krvavo i socno, a drugi razlog jer sam htjela da jedan komad mesa serviram po osobi.

040

Potrebno je:

50-tak g brasna
3 jaja
80-tak g krusnih mrvica
sol i papar
2 zlicice suhog origana
4 veca teleca kotleta
malo maslinovog ulja za przenje
100 g mozarele, ili narezane na snite ili naribane
40 g svjeze naribanog parmezana sira


Sos od pomidora mozete napraviti po zelji, a ja sam svoj napravila tako da sam na pola kapule koju sam lagano zazutila dodala 400 g kanticu od pomidore.
Prokuhala par minuta, zacinila i ostavila da odstoji dok pripremim odreske.
Moze se koristiti i gotovi kupovni sos.

005

Brasno sam obilato posolila u zasebnoj zdjeli.
Mrvicama u posebnoj zdjeli dodati origano.
Jaja lagano istuci i dodati im par zlica vode ili mlijeka.
Kotlete lagano istuci i pohati kao inace,
najprije ih zabrasniti u brasno, otresti visak pa staviti u izmucena jaja, a zatim u mrvice.
Lagano prziti na srednjoj vatri oko 2 minute sa svake strane ( to zavisi o vasem ukusu kakvo meso volite i o debljini komada mesa).

Kotlete tada staviti u zdjelu u kojoj cemo ih peci, na svaki odrezak staviti zlicu ili dvije sosa, prekriti mozarelom i posuti naribanim parmezanom.

008

Staviti ispod vruceg grila i peci dok se sir ne rastopi.
Posluziti sa prilogom po zelji.


013



037


Dobar tek !!!!

5 comments:

Snježana Cetina August 02, 2009 7:53 AM  

Jednostavno i fino! Nisam još tako spremala meso, moram isprobati čim prije ;)

Maja Babić August 02, 2009 5:07 PM  

Vala umes sa mesom, predivno je!

Вера August 03, 2009 12:23 PM  

Za mene je ovo nesto novo,ali sjajno je,bas odlicno jelo!

Marija August 09, 2009 7:53 PM  

Zaista fantasticno! Kad god neko spomene parmigianu ili ziti ja se setim Tonija Soprana za vecerom :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP