Thursday, August 6, 2009

Tuna + pasta

tuna pasta 001


Mada je Australija okruzena oceanima nije ni meni uvjek jednostavno doci do svjeze ribe.
Ribarnica mi je malo podalje od mjesta gdje zivim, a i nije otvorena svaki dan.
U medjuvremenu kada pozelim jesti ribu moram improvizirati.
Tunu obozavam, bilo svjezu, bilo konzerviranu.
Ovako konzervirana mi je dostupna uvijek i prilicno je jeftina.
Inace ovako konzerviranu tunu sam naucila spremati u zadnjih nekoliko godina, dok sam je do tada jela samo u sendvicima i salatama.


tuna pasta 007


U kombinaciji sa pastom je obozavamo,
a kombinacija sa pastom ima bas mali milion.
Ovdje cu staviti dva nacina koja su mi inace najdraza.
Pasta salata je inace favorit moje Drage, imam osjecaj da bi je ona mogla jesti svaki dan.
Narocito prija u ljetnje vrijeme i nevazno je da li je vruca ili hladna.
Inace, moj muz za ovo jelo kaze da se on ovoga "najede kao budala" ;)


tuna pasta 014


Tuna pasta salata

Potrebno je:

500 g paste
maslinovo ulje
2 mrkve
2 paprike 1 crvena 1 zelena(samo zbog ljepse boje)
narezanih maslina ( mogu i cijele)
1 veca kanta tune u ulju
nasjeckan persin
sol i papar



Pastu staviti u prokljucalu vodu da kuha.
U medjuvremenu na maslinovu ulju proprziti mrkvu i papriku isjeckanu na kockice.
Lagano promijesati par minuta dok omeksa.
Tome dodati neocijedjenu tunu i kuhati minut - dva pa dodati masline i maknuti sa vatre.
Nemojte se prepasti ulja jer to zacinja pastu.
Dodati sol i papar, dodati pastu i sve dobro promijesati pa posuti persinom i posluziti.


tuna pasta 022



Drugi nacin je tuna sa spagetima, dosta slicno, ali opet drugacije.
Ovaj nacin mi je takodjer drag i volim ovakve paste, jako jednostavne, brzo gotove a tek lagano zacinjene, bez velikih i teskih sosova.
Maslinovo ulje obozavam toliko da bih ga mogla piti samog, a u ovom jelu ono stvarno dodje do izrazaja.



tuna spageti 001

Tuna spageti

Potrebno je:

500 g spageta
1 veca kantica tune u maslinovom ulju
2-3 cesnja cesnjaka samo lagano zgnjecena rukom
malo ljute paprike (po zelji)
malo svjezeg ruzmarina
1ooml bijelog vina
svjezi persin sitno narezan

Stavimo kuhati spagete u uzavrelu slanu vodu.
Na malo maslinovog ulja staviti cesnjak koji smo samo lagano zgnjecili rukom, tek toliko da pusti miris i lagano ga przimo dok dobije svijetlu boju.
Dodamo svjezi ruzmarin i ljutu papriku te i to lagano proprzimo.
Na vrelo ulje dodamo i persin, sve skupa izmijesamo te toj smjesi dodamo ocijedjenu tunu.

tuna spageti 008



Podlijemo je bijelim vinom, posolimo i popaprimo te pustimo da alkohol ishlapi.
Tome dodamo kuhane spagete i malo "pasta vode", dobro izmjesamo.
Cesnjak odstranimo.
Podlijemo jos malo maslinovim uljem i posluzimo vruce.


tuna spageti 015

7 comments:

Anonymous,  August 07, 2009 1:41 PM  

odlicno,po mom gustu:)
blog je prekrasan...

Ljiljana August 10, 2009 6:26 AM  

Bas ti je ovo fino. Jednostavno, lagano, ukusno.

Unknown August 10, 2009 10:24 PM  

Ovo je izvrsno! I kao i sve kod tebe jednostavno i savršeno!

Anonymous,  August 12, 2009 4:56 PM  

Branka,spageti su pre,pre ukusne.
Danas sam ih pravila,prvi put pravim ovako nesto,mom muzu je bilo malo cudno sto nema "sose" :D
Ja licno tunu ne volim bas,ali ova kombinacija me oborila:)
Pozdrav
Viper

dvi ribe dva kumpira August 12, 2009 10:47 PM  

Viper, drago mi je da si probala i da vam se svidilo,
hvala na povjerenju ;))

Andrea August 13, 2009 10:05 AM  

Na ovakvim kombinacijama živimo već mjesec dana, nemoš s ovim falit! ;)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP