Wednesday, February 22, 2017

Fritule






Ovo su za mene najbolje fritule do sada što sam radila !
A radila sam ih svakakvih, sa jogurtom, bez jogurta, jabukama i bez njih, obične....svakakve...
Za mene je umjetnost od nekoliko običnih svakodnevnih namirnica koje uvijek imamo pri ruci složiti nešto posebno i dovedeno do savršenstva, a to bi u ovom slučaju bile ove fritule.
Malene, mekane, super mirisne, pahuljaste, prozračne....a opet malo drugačije.....ma mogla bih  ja o njima pričat dva sata, ne bi mi to uopće bio nikakav problem !


Ovaj put sam ih radila sa mladim svježim kravljim sirom. U puno recepata sam vidjela da ih Talijani rade sa ricottom i probala sam nekako u svojoj glavi zamisliti kakvog bi bile okusa, a kako tijesta sa sirom obožavam, znala sam da ne mogu pogriješiti nikako.
Ostalo je još najmirisnijeg domaćeg voća kojeg čuvam za ovakve stvari !
Fritule sa jogurtom se rade odavno i svi koji ih rade su zadovoljni s njima,pa i ja, al ove su mi daleko, daleko bolje od njih.
Kako je sada počelo pokladno vrijeme ovaj recept bi bio i tema na to.
Rekla sam Vam davno, da se maškare kod mene fino počaste ;)


Potrebno je:
200g mladog svježeg kravljeg sira
3 jaja
3 žlice šećera
korica cijelog limuna (neprskanog)
korica cijele naranče (neprskane)
3-4 žlice ružovače
200g  brašna
1 prašak za pecivo
malo vanilije
šećer u prahu
ulje za prženje
Kravlji sir staviti u cijedaljku da se ocijedi od viška tekućine te ga staviti u zdjelu, dodati jaja i šečer i pjenjačom sjediniti smjesu.
Dodati korice od limuna i naranče, rakiju ružovaču, brašno pomiješano sa praškom za pecivo i sjediniti tijesto.
Na kraju dodati malo vanije.

Pomoću dvije male žličice tijesto stavljati u srednje zagrijano ulje i pržiti par minuta pa ih vaditi i stavljati na papirnate ubruse da se ocijede od viška masnoće.
Još tople posuti šećerom u prahu.



Ja sam ovo u 24 sata radila tri puta i svaki put su bile prekrasne, al treći put sam sir ostavila samo trunkicu grudičast, tek toliko da smjesa sa sirom kada sam je pjenjačom izmijesila nije bila sasvim glatka, i te su po mom ukusu bile najbolje,
al to sam samo ja, ne mora svatko imati moj ukus.
Pri prženju pazite najprije da imate dovoljno ulja jer se fritule same u njemu okreću i da to ulje ne bude ni previše vrelo a ni premalo.
Sa prevrelim uljem će vam izgoriti vanjska korica a ostat će iznutra sirove, a u prehladnom će biti uljave.
Smjesa nije prevelika pa je možete slobodno uduplati jer su stvarno zarazne !!!
Dobar tek !!!

4 comments:

Zeza February 23, 2017 10:01 PM  

Hm, nema šanse da dođem do rakije od ruža!
Da li bi moglo proći s običnom lozovačom ili možda rumom? Jasno mi je da to ne bi bilo to, ali možda bude ukusno.
Do sada uglavnom radim fritule s jabukama.
Jednom napravila sa sirom, ali su mi se jako napile ulja, iako sam pazila na temperaturu, pa kasnije nisam više radila.
Pokušati ću po tvom receptu, možda meni nije bio pravi omjer sastojaka, a i nisam stavila ništa od alkohola.

dvi ribe dva kumpira February 25, 2017 12:16 AM  

Može i obična lozovača. Kod nas se uvijek stavljala rakija baš zbog upijanja ulja, al svakako se mora pazit na temperaturu prženja da ne bude ni previsoka ni preniska.

Laka kuharica March 23, 2017 12:54 PM  

Zaista divno izgledaju! Nikada ih ne radim, kao ni krafne jer nikada ne jedemo prženo tijesto. Fritezu nemam, pa mi se čini puno posla za nešto što se pojede u trenu.:))

dvi ribe dva kumpira March 30, 2017 11:05 AM  

Nema ovdje baš nekog posla, na brzinu se one naprave. Ja ih nikada ne radim u fritezi a da provjerim ulje najprije stavim samo jedan komadić tijesta unutra, za probu. Uhvati se "ruka" na brzinu.
Neka srednja vatra je OK i stvarno ispadnu odlične.
Meni su ove baš kao pahuljice, lagane su i prozračne i super mirisne.
Inače, ovakve stvari radim samo za poklade i to je to za cijelu godinu !

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP