Saturday, March 3, 2018

Zapečene njoke sa piletinom






Glupo neko vrijeme vani,
prije par dana snijeg i led a od jučer teška južina i kiša....
baš neko fjakasto vrijeme.
Više ni ne znam što kuhati i spremati !


Mada volim jesti sezonski, ova zimska hrana me svaku zimu dokusuri, skoro pa me uništi, preteško meni to nekako....kila se skupe na brzinu pa poslije kukam pa sebe mučim dok dođem na svoje....
Iskreno, jedva čekam proljeće a za njim i sva ona druga godišnja doba koja dolaze,
njih volim.
Ona su mi nekako laganija, tanjuri su šareniji i veseliji.


Polako, sve će doći u svoje vrijeme.
Inače, svako ljeto se obilato pripremim sa pomidorama. Napunim stotinu i ohoho teglica pomidore u raznim oblicima, što konšerve,što sušene, pa polusušene, što pelate, što pasirane, što gotovog sataraša tako da ni u jednom dijelu godine u njoj ne oskudjevam.
Ona je meni doslovno ljeto u staklenci i ne mogu svoju kuhinju zamisliti bez nje.
I danas sam u ovaj tmurni i kišni dan kuhala i mirisala"ljeto" !!!
Nekako se čovjek i vremenom zasiti spremanja nekih novih stvari, već kao da uronimo u nekakvu dosadnu i jednoličnu kolotečinu, mada ja to izbjegavam. Uvijek se sprema i nešto novo, al više se ne zapisiva redovno kao prije....
a radi se svašta....
Ovo danas nije ništa nova, ovo je spremano puno puta al kao da sam vremenom zaboravila na ovo jelo.
Njoke obožavam i napravim ih stvarno majstorski, prekrasne su i lagane kao pahuljice i baš me njih danas pala želja.


Al njoke nisu samo za mene umake, pa sam ih znala raditi milion puta onako samo u šalši i to im bude sasvim dovoljno. Ovaj put sam im zapekla a u sos dodala pileća prsa i odlične su.

Potrebno je:
250 g pilećih prsa
češnjak
800g pomidora (koristila sam svoje pelate)
500-600 ml pasirane pomidore (ja koristim svoju domaću)
malo maslinova ulja
sol i svježe mljeveni papar
malo ljute paprike (po želji)
origano i bosiljak
250 g naribanog sira 

Pileća prsa narezati na kockice, začiniti ih sa soli i paprom i pustiti ih da malo odstoje.
Krumpir za njoke staviti da se kuha.

U zagrijanu teću dodati malo maslinova ulja i na njemu kratko, tek par minuta,
 propržiti meso i čim je skoro gotovo izvaditi ga iz teće i ostaviti sa strane.
Na to ulje dodati češnjak i tek ga kratko propržiti, tek toliko da pusti svoj miris te dodati usitnjenu pomidoru i kuhati dok ne omekša a tekućina ishlapi pa zaliti sa pasiranom tekućinom.
Začiniti sa soli i paprom, dodati začine i pustiti da se fino ukuha.Pred kraj dodati i piletinu i kuhati još koji minut.
Provjeriti okus i to je to.



Napraviti njoke te ih pomiješati sa sosom, posuti naribanim sirom i sve kratko zapeći pod zagrijanom grilom tek toliko dok sir dobije finu boju.

Poslužiti sa salatom i čašom dobra vina!



Totalna uživacija !!!!

0 comments:

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP