Friday, November 14, 2008

Gusta juha od crvenog kupusa i jabuke




Mozda malo neobicna kombinacija, ali vjerujte mi ....odlicna.
Salata od crvenog kupusa i jabuke je odlicna, a sada evo i juhice.
Lagano kiselkasta, za mene savrsena.









Jucer sam je radila, ali nisam bila zadovoljna bojom, okus je svakako bio fantastican,ali perfekcionista kakav jesam u kuhinji, morala sam ponovo raditi.
Danas sam dobila ono sto sam htjela, i boju i okus.
Jucerasnja greska je bila malo previse soka od pomidore,pa je imala malo jacu crvenu boju.










Kao dijete mi nismo jeli guste juhe, vec "normalne" bistre sa rezancima, ali poslije, mozda negdje u srednjoj skoli sam otkrila guste juhe u kesicama, koje se skuhaju za par minuta.

Uvijek sam mislila kako je to teska stvar za napraviti i kako stvarno trebas biti majstor da ti to uspije.

Na kraju sam se uvjerila u suprotno....pa gustu juhu moze svatko napraviti i od svakakvog povrca.

Radila sam svakakve...od pomidora, brokule, cvijetace, sparoga, tikve,batata(slatkog krumpira),poriluka i krumpira....ma svaka je pobjednik.

Ova kombinacija je mozda malo hrabrija,ali ne volim monotoniju inace u zivotu, a u mojoj kuhinji joj sigurno nema mijesta.


Potrebno je:



15g maslaca
1 poriluk
1 u grubo zgnjeceno zrno cesnjaka
1/4 solje vode
oko 250 g,tanko narezanog crvenog kupusa
120ml soka od pomidora
1 zlicica Worcestershire sosa
2 krumpira srednje velicine
1l vode
1 kokosija kocka(veca)









Zagrijati maslac i dodati mu narezani poriluk i cesnjak,promijesati i zaliti sa 1/4 solje vode, pa pustiti na srednjoj vatri da poriluk omeksa,desetak minuta.

U medjuvremenu ocistiti krumpir i narezati na male kockice,kao i jabuku, a kupus naribati.

Kada poriluk omeksa, dodati i kupus i krumpir i jabuku,sok od pomidore,sos,kocku i preliti sve sa litrom vode.

Pustiti da kuha na srednjoj vatri nekih 20-30 minuta,tj.dok se krumpir ne skuha.

Kuhanu juhu staviti u blender i dobro izmijesati, te vratiti na vatru, provjeriti okus i podgrijati,ali bez ponovnog vrenja.

Posuti narezanim persinom i posluziti.

Juha se moze napraviti sat - dva vremena prije upotrebe,al nemojte prerano jer boja oksidira i nije onako fina i neobicna kako bi trebala izgledat.

Ja sam uzivala u ovom :)


3 comments:

Andrea November 14, 2008 9:57 AM  

Ovo izgleda predobro, uz to što volim apsolutno sve sastojke i boja juhe je fantastična!
Inače što se tiče krem juha baš sam istu stvar neki dan komentirala s Nlo. I ja sam odrasla na "normalnim" juhama i mislila sam da su krem juhe astrofizika. :)

nlo November 14, 2008 10:11 AM  

Svakako neobična kombinacija, bar meni;))
U svakom slučaju vrijedilo bi je probati:)

Vali November 14, 2008 2:59 PM  

Ovo je baš hrabra kombinacija, ali mi se jako jako sviđa. Boja je super, mislim da ću se odvažiti i probati. :)
Vidim, zima se bliži, svi su na juhama. :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP