Tuesday, March 3, 2009

Ajme koliko nas je......pocima ponovo....

Ajme koliko nas je , nasa blogerska igrica koju je osmislila Monsoon ide opet dalje u sve vecem broju svakog mjeseca.
Ogromno mi je zadovoljstvo sto sam ja domacica ovog mjeseca zahvaljujuci Veri koja me je izbabrala.
Najveci problem mi je smislit sto izabrat kao temu tako da se svi ukljucimo, iz cistog razloga sto smo svi rastrkani svugdje po svijetu i sto svi nemamo isti izbor i dostupnost namirnicama.
Par stvari mi se motalo po glavi...riba,cesnjak, pomidora, sir, masline ili ljuta paprika....
Netko nema svjeze ribe, netko je uopce ne voli, netko ne koristi ili ne voli pomidore i masline.....kako ugoditi a da nas bude sto vise....
Eto, smislila sam se sto cu....
Ovomjesecna tema neka bude ljuta paprika,
to je dostupno svima, a posto ih ima i svjezih, suhih ili mljevenih i to bas svugdje, odlucite se koju ce te izabrati.


IMG_1142


Inace, ja je volim i skoro svakodnevno koristim, mozda ne u prevelikoj mjeri, ali skoro uvijek je tu.
Inace nam je stigla iz juznog i centralnog dijela Amerike gdje naucnici tvrde da se uzgajala i prije 6000 godina.
Ima ih puno vrsta i oblika, a okusom ide od jako blage do extra ljute
Bogata je kalcijom, te vitaminima A i C.
Ljuta paprika ubija stanice karcinoma prostate
Kapsaicin, tvar zbog koje je ljuta paprika tako ljuta, sudeći prema rezultatima istraživanja objavljenog u časopisu Cancer Research, ubija stanice karcinoma prostate.


IMG_1136


Nekada davno se ljuta paprika koristila samo u slana jela, a danas je nadjemo i u desertima.
odlicno se spaja sa cokoladom....
Pa da vas vidim....
Ajmo, krenimo i zapaprimo ovaj mjesec....

Sve svoje radove posaljite na mom mail
pratzi@ozemail.com.au

21 comments:

Snjezana March 03, 2009 3:43 AM  

moze, moze.:)
vec znam sto cu....

Monika March 03, 2009 6:18 AM  

super tema! mi jako volimo pikantno, a neko vrijeme sam i uzgajala chili papričicu na balkonu :)

dvi ribe dva kumpira March 03, 2009 6:50 AM  

So far so good! :)
Nadam se da ce se i drugima svidjeti !

JA U KUHINJI... March 03, 2009 7:15 AM  

super...sada se moram dati u mozganje :)

Andrea March 03, 2009 9:03 AM  

Odlična tema, i mi jako volimo pikantno. :)

Anonymous,  March 03, 2009 9:05 AM  

Odlično!
Nemam pojma što ću, ali mi se tema svidja jako!

Sanela Mallory March 03, 2009 9:19 AM  

Odličan izbor! Volim pikantne stvari, zato će mi biti teško izabrati recept za sudjelovanje:)

Dragana Pušica - Moje Grne blog March 03, 2009 9:46 AM  

Ja i moji ukućani nismo ljubitelji ljutog, obično i izbacim papričicu kada je u nekom receptu. Ahhh, moraću da razmislim da li da učestvujem ovaj put.

nlo March 03, 2009 11:27 AM  

e sad si mi ga zapaprila :lol: :P :P

Вера March 03, 2009 12:18 PM  

Odlicna tema!!!Vec imam nesto u planu.Hvala ti sto si mislila na sve!

cosmo2503 March 03, 2009 3:50 PM  

Draga Branka, nadam se da ću uspjeti uključiti se ovaj mjesec u igru. Za prošli krug imala sam sve spremno, a na kraju mi je nedostajalo samo još pola sata vremena da pošaljem odgovore Veri.
Tema ti je zanimljia. Ja sam imala u planu napraviti jedan post o ljutim papričicama na svom blogu. Imampripremljene čokoladne keksiće sa čili papričicama (i uslikane), a namjeravala sam još napraviti jedno ili dva jela da bih zaokružila cjelinu posta. Sada imam motiv plus

Snježana Cetina March 03, 2009 4:41 PM  

I meni si ga malo zapaprila jer baš ne koristim ljutu papriku ali učestvovati ću sa starim receptom zbog kojeg sam papriku u prahu i kupila :)

Nevena Buljan March 03, 2009 11:48 PM  

Niti ja ne volim baš ljutu papriku...a jel se može koristiti u receptu ona standardna crvena mljevena paprika..mislim na onu blagu..jer koliko sam shvatila moramo iskoristit baš onu ljutu..
Hvala..:)

Anonymous,  March 04, 2009 12:04 AM  

Lepo i papreno! Odoh da smišljam...
samo mi kaži, il' ja ne vidim, što je vrlo moguće, ili nisi napisala svoj mail? pozdrav :-)))

Anonymous,  March 04, 2009 12:06 AM  

Lepo i papreno! pozdrav :-))

dvi ribe dva kumpira March 04, 2009 12:18 AM  

Marigold...moze...sve moze, ne mora bas biti ljuto, ljuto....
Makarone, moj mail imas u mom profilu, ali evo ga ponovo,
pratzi@ozemail.com.au
A, ja se nadala da sam pogodila temu i da ce svima odgovarat....

Melita March 04, 2009 4:16 AM  

Super tema! Obozavam ljuto, i to samo od nedavno, valjda dodje s godinama :)

Anonymous,  March 04, 2009 8:30 PM  

Dobro, pa tema ne mora uvek biti nesto obicno i lako, izazov je bas naciniti nesto neobicnoo i nesvakidasnje u nasem jelovniku i kuhinji! Na taj nacin mozemo proveriti koliko smo fleksibilne i spremne na eksperimente. U ovakvim slucajevima masta je zaista iskoriscena, jer ne mozemo napraviti nesto sto cemo baciti...
Ni meni ova tema ne lezi jer ne koristimo ljuto zbog bolesljivih ukucana ali smislicu vec nesto! U svakom slucaju izazov je veliki :)

Ana-Marija March 06, 2009 12:08 AM  

super tema, moram se baciti na razmišljanje! :)

Meddi March 09, 2009 10:32 AM  

Bas cu pokusati ucestvovati ovaj mjesec..mada nisam obozavateljka ljute paprike ali dalo bi se stogod smisliti s cokoladom...hm Puna sam ideja..
ali moj blog nefunkcionise ima 2 sedmice kako treba sad sam se jedva ulogala i nemogu nista objaviti tako da nista neobecavam.. :(

Branka drago mi je vidjeti te ovdje sa nama na blogeru :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP