Wednesday, March 18, 2009

Kuhinja u koju bih preselila

S7302599




Dolaskom na Coolinariku i listajuci recepte raznih ljudi, odmah su mi za oko zapeli Milicini recepti, koje sam kao i mnoge druge samo gledala jedno vrijeme dok se nisam "usudila" oprobati.
Kada sam krenila nisam znala stati.
Ja mislim da sam najvise njezinih recepata i isprobala, jer su mi stvarno savrseni.
Volim okuse njene kuhinje pa sam puno puta se i nasalila s njom da cu preseliti kod nje.
Najvise mi se svidila jednostavnost pripreme,
jednostavnost namirnica koje vise - manje uvijek imamo u kuci,
jako ekonomicni, a u isto vrijeme prelijepi i preukusni.
Ne znam sto mi se najvise svidilo, jer stvarno njezine stvari probam ponovo i ponovo.
Naravno, prekrstila sam ih i svojim imenom, ali svako ime pocinje sa "Milicini....."
Zena je krasna kuharica.
Rekla sam ranije da mi se svidjaju okusi njene kuhinje,
mozda zato sto potjecemo vise - manje iz istog podneblja,
pa nije nama Imotski tako daleko.
Dosta stvari radi bas kao i moja mama, mozda me bas zato i privukla.
Najprije sam ja mislim krenila sa njezinim pecivima sa maslacem pa zatim hamburger pecivima.
Odusevila sam se.
Dok nisam dosla na stranice Coolinarike ja peciva skoro pa nikada nisam ni radila,
a ova kada sam napravila ostala sam stvarno ugodno iznenadjena.
Premekana, premirisna i jako ukusna.



S7302612

S7302623



S7302568


S7302572



S7302581

Odusevila sam se.


Radila sam i Piletinu na vodi , stvarno jako, jako ukusno.


S7303204

Odlicno mi je za proteinski dan UN dijete.
Lagano, zdravo a sito.
Super ukusno.


S7303201



Ciflicijski odrezak se na mom stolu udomacio, kada ga serviram na stol za veceru svi su zadovoljni i nitko ne prigovara.


IMGP0537



Posluzim ga uz pire krumpir, a moze i uz krumpir na bilo koji nacin, rizu ili vec prilog po zelji.
Prekrasno ukusno, jednostavno a u isto vrijeme savrseno.
Okus poriluka obozavam i slozit cu se sa Milicom da bas poriluk ovom jelu daje poseban okus.

IMGP0534

IMGP0531


Mekane kiflice punjene sirom i sunkom

S7302076

Naprave se stvarno na brzinu, a okus im je fantastican,
a kiflice su stvarno jako, jako mekane.

S7302079


Radila sam i Odrezak slonovo uho.
Savrseno mekano i socno.
Evo podsjetih se da ga nisam odavno radila, ali posto za vrijeme dijete ne jedem nista pohano, sacekat ce jos malo,
u svakom slucaju nije zaboravljen.


S7302060

Na red su dosli i Imotski rafijoli strine Ancice.
Recepata za rafiole sam vidjela mali milion i uvijek sam se mislila koji bi bio bolji, dok nisam vidila Milicin.
Posto volim njenu kuhinju osjecala sam se najsigurnijom da isprobam bas njene i nije mi bilo zao.



IMGP0627

IMGP0601

Stvarno se razlikuju i izgledom i okusom od rafiola na koje sam ja navikla, ali okus im je stvarno specifican.
korica tanka, nadjev bogat, a jako, jako mirisno i ukusno.


IMGP0614

IMGP0643

Probala sam i Bob i komorac

IMGP5707

Okusi ovog jela su za mene cisto savrsenstvo.
Ovo jelo me vratilo u djetinjstvo, kada je moja mama spremala bob ili ovako ili jako slicno.
Okus je prekrasan, a ja jedva cekam ponovno sezonu boba jer volim koristiti i njegove mahune, a ne samo zrna.

IMGP5710


Za Plitvicku strudlu nisam nikada ni cula dok je Milica nije stavila na stranicu Coolinarike i cijeli proces pravljenja i preklapanja popratila slikama, korak po korak.
Ja uvijek kazem da slike pricaju sve jezike tako da mi je uvijek drago pogledati nacin pripreme.
Mislim da to vrijedi isto, ako ne i vise kao cijeli recept.

S7302448


Ovu strudlu sam takodjer radila puno puta i svaki put, kao i svaki Milicin recept ispadne savrseno.


S7302446

Kraljevska motska torta
Samo ime vam sve govori.
Ova torta je prekrasna.
Ja obozavam bademe i predpostavljala sam da ce mi se svidjeti.

S7304772


S7304779

Moja je ispala bijeljeg nadjeva jer sam koristila oguljene mljevene bademe,
ali okus me oborio.
Uvijek su mi draze ovakve torte i kolaci nego one sa puno krema i nadjeva.
Za mene je ovo savrsenstvo i stvarno je ova torta dostojna svoga imena.


S7304809

A za kraj sam ostavila nimalo manje ukusan kolac koji sam stvarno usvojila od Milice,
a to su njezine brzinske pite.
Nimalo manje kraljevski od Imoske torte, al opet kad promislim ne bih znala reci sto mi je ljepse od ljepseg sto sam probala.

IMG_2199

Za ove dvije pite cu i napisat recept( u stvari prepisat) jer su stvarno odlicne.


Tijesto:
25 dag maslaca (ili margarina)
1/2 kg glatkog brašna
1 vrećica praška za pecivo
1 vrećica vanilin šećera
1 limunova ribana korica
1 jaje
-- malo soli i šećera
4-5 žlica mlijeka (ili 2 žlice jogurta ili vrhnja, ako se tijesto lomi)


IMG_2209


Nadjev od jabuka i pekmeza:

70 dag ribanih jabuka
-- šećera
-- cimet
-- pekmez od šljiva

Nadjev od sira:

1/2 kg svježeg neocijeđenog sira (ili mu dodajte malo vrhnja ili mlijeka)
3-4 žlice griza
-- šećera + vanilin šećera
1 šaka opranih svijetlih grožđica
2 kom jaja

IMG_2237

Priprema
Zamijesite tijesto od svih sastojaka.
Podijelite na 2 dijela .
Razvaljajte na veličinu pleha.
Stavite prvi dio u pleh .

Nadjev od sira izmiksajte, nalijte na ono tijesto ,poravnajte i pokrijte drugim dijelom tijesta.
Nabockajte štapićem za ražnjiće rupice u tijestu, da zrak kod pečenja može izaći.
Pecite kod temperature 180°C,dok lijepo ne porumeni.
Ohladite i pospite šećerom u prahu.

IMG_2233


Za nadjev od jabuka, dinstajte jabuke sa šećerom, dok ne ispari sva tekućina iz njih, dodajte po želji grožđice i cimet.
Ohladite.
Pitu složite kao i onu od sira, samo prije jabuka, na tijesto namažite pekmez od šljiva.
Pecite na isti način kao i pitu sa nadjevom od sira.


Ovo je brzinska verzija tijesta za pitu, ovo tijesto je dobro i ne mora ležati, samo zamijesite, valjate, nadjenete i pečete!Može se varirati nadjeve, posebno je fin nadjev od jabuka sa rogačem, posebno profinjeno i aromatično. Količina tijesta u receptu dana je samo za jedan nadjev. Ako želite napraviti dvije verzije kao ja, morate uduplati tijesto. Količina tijesta i nadjeva je dovoljna za veliki pleh od štednjaka ili veliku lazanjeru.

Ovo je prepis recepta kojeg je ona napisala, a dozvolu za to sam dobila :)


IMG_2256


IMG_2266


Virtualno sam upoznala svakakvih ljudi i svacijih kuhinja, ali ova kuhinja mi je tako bliska, osjecam se u njoj kao u svojoj ili kao u kuhinji moje majke.
Okusi su fenomenalni,
bas onakvi kakve ja volim.
Milica me puno puta sa svojim receptima vratila u djetinjstvo, al to sam vam vec rekla,
vratila me bar onaj dan kada bih njezino jelo pravila.
Ovdje mislim na recept od boba i komoraca najvise, jer to su recepti jela i okusi na kojima sam odrasla i koji su bili toliko zastupljeni u nasoj kuci,
a ja sam na njih skroz zaboravila.
Vidjela sam i jedan recept koji me stvarno zaintrigrirao, a to je za Tust za gust,
Tu samoniklu travu nismo nikada koristili, a stvarno raste kao luda.
Ovdje je nisam nikada vidjela, ali cim dodjem doma cu isprobati.
Imam osjecaj da ce mi se svidjeti.
I evo, nahvalila sam Milicu i neka sam,
zena zasluziva svaku pohvalu dobivenu.
Namjera mi je bila staviti samo dvije brzinske pite, ali sam se zanijela i mislila sam da nije fer prema drugim receptima koji su me svaki za sebe ocarali a da ih ne spomenem.
Ovo nisam radila sve odjednom,
ovo su moji uradci tokom mog vremena na Coolinarici .
Svakako vrijedni spomena su svi ovdje spomenuti i isprobani recepti, ali i oni koje jos nisam uspjela napraviti.
Reci cu vam i ovo,
sa Milicinim receptom jos nisam nikoga cula da je pogrijesio ili da mu nije ispalo kako treba.
To mi je osoba u ciji recept ne sumljam ni malo i za koji znam da ce biti savrsen.
Imam osjecaj da ako se za nekoga moze reci da kuha sa srcem da je to ona, ali ona sa srcem i dijeli recepte sa svima nama.
Nisam je imala zadovoljstvo osobno upoznati, ali jest moja cerka, koja je zamantana nakon 20 i nesto sati putovanja rekla da je krasna,
i ona i ostale cure koje je upoznala na kratko.
To sto su one napravile za mene govori da su stvarno cure sa velikim srcem.
Moje mafijasice, hvala vam.
Milice, vjeruj mi da bih u tvoju kuhinju rado preselila, a vrata moje su uvjek otvorena.

13 comments:

Milicza March 19, 2009 5:14 AM  

mila moja branka, rasplakala sam se danas rano ujutro, ali od sreće! toliko topline iz tvojih riječi zrači, toliko si me nahvalila, da mi je sve neugodno! da sam ovo sama pisala, bilo bi mi neugodno toliko se nahvaliti. moram se osvrnuti i na tvoje slike i recepte- za mene nema boljih!! sve ove slike, ali i cijeli tvoj blog, govore govore o tome koliko ti voliš pripremati hranu i koliko ljubavi u to ulažeš, ja ti skidam kapu!! kad vidim tvoje izvedbe mojih jela, pomislim-aha, to bi tako trebalo izgledati!!
draga moja, moja je kuhinja prepoznala tvoju i moja tvoju, nekako po srcu i duši, mirisu i nostalgiji. srce nikada ne griješi. imaš pravo kad kažeš da precizno pazim na svoje recepte i s veseljem ih dijelim, jer što će mi nešto, ako to ne mogu sa svima podijeliti! pravo mi je veselje to raditi, jer mi je veća sreća u davanju , negoli u primanju.
to se tiče onoga da smo tvoju kćer dočekale aerodromu, to je najmanje što sam mogla učiniti, to je ljudski i uvijek bi to ponovila.
draga moja, nikada neću zaboraviti neki dan kada si me nazvala, čestitala mi godišnjicu i tješila me kad mi je bilo teško. to se ne zaboravlja.
hvala ti od srca, u mome srcu si uvijek bila i ostat ćeš moja prijateljica.

Monika March 19, 2009 6:12 AM  

i ja sam probala neke od ovih recepata, a najviše su me se dojmila hamburger peciva...stvarno su genijalna! :) Milica je stvarno jako iskusna i odlična kuharica, a ni ti nimalo ne zaostaješ za njom jer sve ovo izgleda sjajno!

JA U KUHINJI... March 19, 2009 9:00 AM  

Milica ima zaista super recepte, i sama sam dosta toga probala, a sve ovo sto si ti pravila i uslikala izgleda bozanstveno i tako mami... :)

dvi ribe dva kumpira March 19, 2009 9:10 AM  

Milice ishvalila sam te i rekla sam da zasluzujes svaku hvalu.
Kuharica si odlicna, a pokazala si mi i da si velik covjek.
Ovo je bar mrvica koju sam mogla napravit.
Meni je zadovoljsvo preporuciti tvoje recepte tako da drugi mogu uzivati u njima kao ja.
Kada radim kolace za neku festu ili kada mi trebaju nekolika hitno za sutra tvoji su mi uz moje standardne prvi izbor, dalja ni ne trazim,
mada ne radim puno nasih domacih kolaca.
Nisam te mislila rasplakat, to mi uopce nije bila namjera, vec samo pokazati koliko uzivam u tvojim stvarima.
A za ovo zadnje sto se zahvaljujes, nemoj, nije potreba,ljudi smo, jel da.
Cure , hvala vam na komentarima,
ako netko jos nije probao, ja mu toplo preporucujem Milicine recepte i njenu kuhinju.

Snjezana March 19, 2009 11:16 AM  

koji god da sam probala od milicinih recepata uspio je savrseno i okusom oborio svih s nogu. milice majstorica si u kuhinji i gotovo. svaka cast.:)

nlo March 19, 2009 12:22 PM  

Wow, zaista impresivna zbirka Milicinih isprobanih recepta ja se iz ovih prikazanih mogu pohvaliti sa hamburger pecivima i piletinom na vodi. Oba su bila bez greške:)

Marija March 19, 2009 9:12 PM  

Milica je zaista fenomenalna kuvarica. Moram se baciti na isprobavanje recepata.

Ljiljana March 19, 2009 11:26 PM  

Uzivanje je bilo citati ovaj post Branka i gledati tvoje slike i Miliczine recepte. Ja imam par njih na koje sam se odavno nameracila, samo nikako da stignu na red. Posle svega ovog sto sam sada videla, moracu sto pre da zasucem rukave.

Sanela Mallory March 20, 2009 1:25 AM  

Iz iskustva znam da su Miliczini recepti odlični:)
Branka, na svom blogu http://umojojkuhinji2.blogspot.com dodijelila sam ti nagrade koje si blogeri međusobno dodjeljuju, ako želiš preuzmi logo s mog bloga. Pozdrav:)

Snježana Cetina March 21, 2009 3:33 PM  

Ovo je predivno, puno emocija, lijepih slika - tj.radova. Predivno! Sve sam bila odmah pročitala i sad opet gledam ove pite i mislim se kako to da nisam komentirala.
Imaš kod mene malu zahvalu

MONONOKE KITCHEN March 21, 2009 8:28 PM  

You have a delicious blog, it makes my mouth water, congrats!

nlo March 22, 2009 1:45 AM  

Branka evo i kod mene imaš nešto :lol:

dvi ribe dva kumpira March 25, 2009 5:04 AM  

MONONOKE KITCHEN Thanks a lot :)
Hvala cure :)))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP