Tuesday, March 31, 2009

Ovomjesecne FBI rukavice

Ovaj mjesec je pod istragom FBI rukavica bio Ivin blog, sto me cinilo jako sretnom,
mada nisam na kraju ni bila tako vrijedna kako sam mislila da cu biti :P.
Na mom stolu su se opet nasli Ivini pileci cevapi koje sam i ranije radila i ponovno nas sve odusevili,
Ovo jelo mi je tako fino, lagano i super ukusno.


IMG_2834


I mada smjesu nisam ostavila preko noci da se sastojci prozmu, zbog nedostatka vremena,svajedno je bilo jako, jako ukusno.


IMG_2857


Oblikovala sam ih , pa ih je moj muz ispekao na rostilju,
to mi je nekako najbrze a i najukusnije.
Koristila sam pilece meso od karabataka koje sam sama samljela i puno mi se vise svidilo nego od samih prsa, jer je ostalo stvarno socno.
Posluzeni uz przeni krumpir i salatu stvarno su bili prefektan rucak na kojeg nitko ne prigovara.


IMG_2858


Moj sljedeci recept za isprobavanje su bili kroasoni sa maslacem.
Vidjela sam ih i na blogu i Coolinarici, ali nikako nisu stigli na isprobavanje do neki dan.
Radila sam sve po receptu....i ovdje imam sto reci....


IMG_2865


Procitala sam recept 2-3 puta,
predpostavila sam da ce biti lisnato, al me cudilo da se tijesto nimalo ne hladi vec odmah poslije slaganja valja.
Ovaj put sam doslovno pratila recept i nista nisam mijenjala, ali sljedeci put kada ga budem radila, a sigurno hocu jer je stvarno jako fino, poslije slaganja slojeva tijesta prohladit cu ga malo pa onda valjati, jer mi se pri valjanju ovaj put dogodilo da maslac curi vani, a zbog debljine gornja i donja kora se ne rastanjuju ravnomjerno.


IMG_2888


Tijesto sam ostavila da se digne koliko pise u receptu i stavila peci.


IMG_2910


Kada se ispeklo odusevilo me sa svojim listicima :)


IMG_2926


Izgledalo je kao naljepse lisnato tijesto ili kao moj Danish pastry.


IMG_2933


Kada sam ga prepolovila na pola bila sam jos vise odusevljena.


IMG_2934


Nemojte mi zamjerit na kolicini slika, al stvarno mi je bila zelja da ovo podjelim sa vama.
Slike i nisu nesto posebno jer su slikane nocu, a ja moju kameru nisam jos proucila koliko bih trebala, a ni ne koristim neka posebna svijetla.


IMG_2935


I da, rekla sam da sam doslovno pratila recept....jesam,
ali sam ih zaboravila na kraju premazati maslacem.
Mogu samo zamisliti taj miris.
Jos nesto,
da bi se postigao prekrasan lisnati efekt kada razvaljate tijesto odkinite 1 cm od rubova jako ostrim nozem, inace ce listici ostati slijepljeni i nece se ravnomjerno dizati i listati dok se peku.


IMG_2937


Sljedeci recept mi je bila puretina sa pistacijama.
Puretine nemam i rijetko na nju ovdje naidjem, ali koristila sam pileca prsa umjesto nje.


IMG_2752


Mada ne koristim cesto vrhnje u sosu, ne sto ga ne volim, vec sto uvijek probam neku malo zdraviju varijantu za sos ili manje zasitnu, u ovom bih se udavila.
Prelijepo, preukusno....


IMG_2761


Pojelo se i pitalo jos.....
Jednostavno za pripremiti, a tako brzo....stvarno super ukusno.
Inace pistacije nisam koristila u kuhanju osim u kolacima, al sam predpostavljala da ce mi se svidjeti.
Inace koristim indijski orascic u slanim receptima.
Ive, prelijepo.....


IMG_2766


IMG_2773


A sada.....ono sto mi je zapalo za oko davno...
cokoladna torta.
I evo opet...ne jedem bas kolace, al na ovako nesto sam tako slaba....
Moja se krema stisla u roku 2 sata bez ikakvih problema.
Mamajac mi je utjerala neki strah, mada ovakve kreme znam kako "disu" :)


IMG_3298


Mozda sam biskvit mogla peci jos 5 minuta, ali bilo me strah da se ne prepece.
prekrasno bogato i kremasto,
jako, jako socno.


IMG_3316


Bogate tamne boje, jedva sam cekala da ga probam.


IMG_3327


Nisam imala orahovca, to u nasoj kuci "plane" na brzinu :):)
Koristila sam umijesto njega brandy, i nisam stedjela.
Okus fantastican.


IMG_3342


Jos jedna stvar koja ce biti cesto posluzena u nasoj kuci.


IMG_3354


Namjera mi je bila spremiti i juhu od batate, namaz kao i foccaciu od maslina,aromaticne ruzice, poneki recept od prekrasnih keksica kojih Iva ima al dogodilo mi se nesto neplanski sto me je slomilo pa jednostavno nisam imala ni volje, a ni snage.
Al obecavam Ive da cu napravit i da cu na ovaj post staviti nadopunu ili napisat novi.
Hvala ti, uzivala sam u svemu sto sam izabrala i radila.
Tvoji recepti su mi jednostavni, lijepi i ukusni,
bez komplikacija,
al opet cu ponovit, to je ono kako ja vidim hranu u svakom slucaju.
Hvala :))

11 comments:

Snježana Cetina April 01, 2009 12:20 AM  

Već sam se bila zabrinula gdje si :)
Prekrasne su ti slike, vidjela sam ih i na coolinarici ali taj dan u žurbi nisam stigla komentirati misleći da ću ovdje, a tebe nije bilo.. kako nas kuhinja ovako može povezati :)
Pusa!!

dvi ribe dva kumpira April 01, 2009 12:31 AM  

Tu sam, imam neku strku ovih dana pa me nema :)
A jos moram napisat post o "Ajme...." tako da sam sva u strci i probam sve onako ukratko napisat mada je ovo sto sam radila zasluzilo i opsirniji izvjestaj.
A "Ajme..." ce morat sacekat najvjerovatnije za sutra....

Andrea April 01, 2009 12:36 AM  

I ja se pitam gdje si?! :)
Branka prava si majstorica, to se vidi iz svake tvoje fotografija, kuhaš s puno srca i ljubavi. Stvarno me svaki put oduševiš svojim receptima i izvedbama.
Puretinu sam i ja isprobala i znam da je stvarno savršena, baš se mislim da bi je mogla radit sutra za ručak! ;)

JA U KUHINJI... April 01, 2009 7:06 AM  

sve ovo izgleda bozanstveno i sada bi usla u ekran... svaka cast...

Vali April 01, 2009 7:27 AM  

Opet si me oduševila. Odličan izbor i sve prekrasno izgleda!

Monika April 01, 2009 9:36 AM  

ajme, ja se stvarno postramim kad vidim koliko toga neki od vas stignu isprobati tokom jednog mjeseca...i još k tome sve izgleda ovako božanstveno! :) branka, draga, ti si stvarno jako vrijedna i imaš zlatne ručice :)

nlo April 01, 2009 10:16 AM  

sve je predivno, al ova torta me bacila u trans :D što u tvoje ruke dođe izađe u sasvim novoj dimenziji i ne govorim to samo radi kroasana već općenito;))) hvala što si sudjelovala :)))

Sweet Corner April 01, 2009 12:05 PM  

nemam rijeci, savrseno!!

dvi ribe dva kumpira April 01, 2009 12:47 PM  

Hvala!!!
Ive draga, jako mi je zao sto nisam uspjela napraviti sve sto sam namjeravala,
ali ima dana, napravit cu ja to, svidja mi se tvoja kuhinja.
Kroasone nisam htjela kritizirati vec poboljsati malo koliko mogu,
svakako cu probati i ponovno dati izvjestaj, i njih i jos par drugih stvari koje sam namjeravala radit.
Hvala tebi draga moja sto si tu i sto dijelis sa nama ono sto znas :))))

Ljiljana April 01, 2009 11:59 PM  

Sve si predivno napravila, uzivala sam gledajuci fotke. Tortica je apsolutno ocaravajuca.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP