Friday, January 13, 2012

Oslic "na bakalar"

oslic II 030



Sve sto pliva u moru je i vise nego dobro doslo na mom tanjuru.
Obozavam ribu, njen miris koji mi ispuni kucu dok je spremam kao i okus dok je jedemo !
Ma svi u kuci volimo ribu....jako !!!
Maslinovo ulje, cesnjak, persin i limunov sok su mi je rajski spoj okus koji se jednako lijepo ljubi i sa mesom kao i sa ribom.

oslic II 039

Ovaj recept sam isprobala od Agathe, sinjorine iz Splita koja jako fino "papa".
Volim njezinu kuhinju, obilata je jednostavnim, finim i u svakom slucaju ukusnim receptima koji se meni jako svidjaju i savrseno uklapaju u moju kuhinju.
Iskreno....na Coolinarici rijetko potrazim recepte, nije mi to ono sto je bilo prije par godina kada sam tek otkrila tu stranicu, al kada trazim, tada ih trazim od mojih provjereno dobrih "kona" .
Oslic, ili kako ga ja volim zvati, mol, inace spremam leso na juhu i obozavam ga na taj nacin, naravno, u tom slucaju kupujem friskog mola.
Ponekad ga isfiletiram i lagano poprzim, al to bi uglavnom bilo to.

U svakom slucaju....kupila sam ja smrznutog oslica i krenula u potragu za receptom. Nisam ni sama znala sto trazim, al kada sam ugledala ovaj recept, promislila sam da je to to.

Davno, kada sam bila dijete, probala sam mola sa krumpirima kao salatu kod jednih kucnih prijatelja i jako, jako mi se svidio.
Godinama na to nisam ni promisljala.....sve do nedavno.
Valjda to dodje godinama, da nam se vracaju neki okusi djetinjstva....ne znam,nemam pojma.
Isprobala sam i odusevila se.

oslic II 036

Okus je odlican, svi se sastojci savrseno spajaju jedni s drugima.
Ovo sam spremala dva puta u tjedan dana....toliko mi se svidilo ;)

oslic II 037

Evo i recepta :


500 g oslica
4 velika krumpira
4 reznja usitnjenog cesnjaka
sitno narezan persin
1 dcl malinovog ulja
1 suha sljiva
1 lovorov list
extra sol i biber


Krumpire ocistiti i izrezati na kockice te staviti u zasoljenu vodu da se kuha.
Vodi dodati i lovorov list i suhu sljivu (ja nisam ) 
Oslica narezati na komadice i dodati ga skoro kuhanom krumpiru i kuhati jos nekig 5- 10 minuta.
Vodu ocijediti ( ja ostavim jednu solju vode od kuhanja) te krumpir zaciniti sa maslinovim uljem, nasjeckanim persinom i cesnjakom, provjeriti okus i dosoliti i popapriti po ukusu,
malo nadoliti sa vodom od kuhanja da se smjesa malo opusti.
Krumpir lagano i znjeciti ako volite.
Posluziti uz zelenu salatu i crno vino.
Uzivati !!!!!


oslic II 031

Ja sam dodala malo soka od limuna !!!!!
Dobar tek !!!!!

13 comments:

Unknown January 13, 2012 8:54 PM  

Prvo što pomislih: šta će joj ona suha šljiva? Vidim da si je i ti izbacila! I meni se ovo jako sviđa! Sigurno ću i ja napraviti jer ovi moji muški ni ne znaju jesti ribu kada ima kostiju:)

dvi ribe dva kumpira January 13, 2012 9:08 PM  

Snjeze, ja sljivu nisam koristila pa ne znam kakvog je okusa s njom.
Dodala sam limunov sok,
mada mi on dok je vruce ni ne fali, ali kada se ohladi limun mi odlicno ide s ovim.
Oslic je prilicno jeftin i ima ga u svim prodavnicama u zamrzivacu i sto je nekima najvaznije.....nema kosti ;)
Preporucujem ovo jelo jer je stvarno ukusno i fino, a jako se brzo napravi i to sve u jednom loncu !!!!
Malo zelene salate i odlican rucak ili vecera !!!!

JoltikGirl January 13, 2012 9:16 PM  

Draga Branka,
Hvala ti od srca na savršenoj prezentaciji ovog jednostavnog recepta! Oduševljena sam!
A sastojci se poklapaju sa nazivom tvojeg bloga,tako da mislim da se recept našao na idealnom mjestu! :)
Suha šljiva se raspadne i skoro je nevidljiva, ali pusti malo "gušta" i da jednu laganu, slatkastu notu te zaokruži okus na taj način. Uvijek je koristim kad radim klasični bakalar "bianco", u tom slučaju itekako paše, jer je sušeni bakalar žešćeg i intenzivnijeg okusa. Limun je, dakako,u ovom slučaju sa oslićem - dobra alternativa, ako više voliš da "vuče" na kiselkasto.
Guštajte mi! :)

dvi ribe dva kumpira January 13, 2012 9:20 PM  

Inace preferiram kiselkasti okus ali bas cu sljedeci put probati sa sljivom.
A Sto ste rekli, recept se bas poklapa sa imenom mog bloga ;)Nisam na to ni pomislila ;)
Hvala ;)

What's for dessert? January 13, 2012 9:59 PM  

Odličan ručak. A to što je brzo gotov je samo dodatni plus.

maxi January 13, 2012 11:21 PM  

Divan recept. Paradoksalno, u Nemačkoj nema oslića, pa ću morati da ga zamenim bakalarom. Za ostalo ću se snaći! :)

Unknown January 13, 2012 11:46 PM  

Hej, ovo je super. Odlična zamjena za bakalar, pošto se on kod nas samo par puta godišnje sprema.
Baš sam i ja htio pitati što tu radi suha šljiva, meni je iskreno šljiva višak, ali vrijedi probati.
Tvoja izvedba jako lijepo izgleda :)

Just Cake Girl January 14, 2012 11:03 AM  

Mogu osjetit miris dovde koliko mi ovo dobo izgleda!! :) I sve pohvale za tortu od fondan u postu prije ;))

julija January 14, 2012 12:31 PM  

Odličan ručak! Prilično često -slično ovom tvom- spremam mole jer mi je djeci ovako najjednostavnije pojesti ih- a da se ne misle ima li u ribi kostiju ili ne! :)))

Maja January 14, 2012 9:14 PM  

Savršeno! Nisam nikad jela oslića na ovaj način, ali ka šta kažeš - sve šta pliva u moru dobrodošlo je i na mom stolu :) A bakalar na ovaj način obožavam :)

Mimi January 15, 2012 9:29 PM  

Jako mi se svidja recept... Mi obicno oslica samo przimo, pa mi je ovo skroz novo. Sigurno cemo probati! :)

Laka kuharica January 16, 2012 9:29 AM  

Kako ovdje ne mogu kupiti svježeg oslića, ovo otpada iz jednostavnog razloga što moj sin ni za živu glavu ne jede smrznute osliće - veli da su grozni. Kako je on jedini koji zaista obožava ribu u našoj familiji (mi je drugi volimo, ali ne toliko), moram mu vjerovati.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP