Wednesday, February 25, 2009

Ajme......idemo dalje...

IMG_0827




Ajme koliko nas je i ovaj mjesec ide dalje.
Vera je ovomjesecna domacica, a njezina tema je suho voce.
Sa ovom temom smo mogli svasta, jer nije izdvojeno specificno voce koje moramo koristit.
Znajuc mene, ja uvijek kasnim, nikada dovoljno vremena, a toliko stvari treba svaki mjesec napravit.
Ali tu sam, opet se sve stigne.
Ja kao ljubitelj smokava sam se ovaj put odlucila za nesto malo neobicno, ali svakako jako, jako lijepo i ukusno.
Ako ste ljubitelj suhih smokava, e, onda ste nasli savrsen dezert,
sladolad od suhih smokava.
Mozda pomalo cudno, ali vjerujte mi, jako ukusno i osvjezavajuce, a priprema svega par minuta.

Potrebno mi je bilo:

450 g suhih smokava
115 g
secera
125 ml vode
225 ml mlijeka
125 ml double cream(Ja sam koristila sa 51 % masnoce)

U food processor se stave smokve i secer i izmijesa dok bude glatko i kremasto.


IMG_0713



Dodamo vodu, mlijeko i vrhnje te izmijesamo dok se svi sastojci spoje.
Smijesu istresti u plicu plasticnu zdjelu i staviti u zamrzivac da se stisne.


IMG_0733


Svakih 30 minuta sa viljuskom izmijesati tako da nam se ne stvaraju ledeni kristalici, pa mijesanje ponavljati za 2 sata ili dok se sladoled sasvim stisne.
Stisnut sladoled prebaciti u zdjelu sa poklopcem i drzati u zamrzivacu.
Prije posluzivanja sladoled izvaditi iz zamrzivaca i ostaviti u frizideru 45 minuta.


IMG_0843


Uzivati.


IMG_0855

8 comments:

Snjezana February 25, 2009 6:25 AM  

docekala sam i recept.:)
fino, fino. a sto drugo od tebe i ocekivati.:))))
daj me zdimi s necim da prestanem slinit...:P

JA U KUHINJI... February 25, 2009 8:25 AM  

predivno...zaista predivno...

Andrea February 25, 2009 9:04 AM  

Krasno, ovaj sladoled mora da je baš posebnog okusa, a tako je jednostavan recept! Imam još smokvi od one kroštate tako da bi ovo mogla isprobati ovaj vikend. :)

Tash February 25, 2009 12:09 PM  

pa, da... :))))
stvarno savrseno!!!
aj ti meni samo pojasni ovaj dabl krim - je l tu moze slatko vrhnje ili je to nesto bas specijalno?

dvi ribe dva kumpira February 25, 2009 12:26 PM  

Tasha, to je slatko vrhnje ali sa puno vise masnoce nego normalno...ja sam koristila sa 51% masnocom.

Вера February 25, 2009 10:02 PM  

dA ZNAS DA MI SE MNOOOGO DOPADA!

Snježana Cetina February 26, 2009 9:26 PM  

Ovo predivno izgleda!! Uvijek imaš primamljive slike :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP