Thursday, February 5, 2009

Boginja Godiva









Evo mene opet sa tudjim stvarima, tudjim isprobanim receptima po mom gustu.
Ovaj put "zrtva"je bila "Godiva" sa stranice Coolinarike.
Zena je savrsenstvo od kuharice.
Nije da se lizem i ulizivam ali tako stvarno mislim.
Od toliko recepata koje je napravila, stvarno svaki je sve bolji od boljeg.
Kada gledam njezine slike svaki put gledam stvarno prekrasne stvari pune ljepote.
Tako jednostavno, a tako lijepo.

Pogledajte, ovo je nekoliko njezinih fotografija koje sam dobila od nje,

tako da oni koji je ne znaju ili nisu culi za nju vide cemu se ja divim.
























Divim se svaki put, a osjecam se pored nje kao mali ucenik prvasic.

Nemojte me krivo shvatit, imam ja o sebi dosta visko misljenje i o mojim sposobnostima i znanju, a laznu skromnost mrzim vise od hvale samog sebe, ali ne mislim o svojim receptima ni slikama kao o savrsenstvu.

Zena me svaki put obori s nogu :):)

Radila sam nekoliko njezinih recepata, ali i sa njom , kao prije sa Mignonne, imam osjecaj da sve njihovo sto napravim ce samo da bude "second best", a ni blizu kao njihovo.
Neko kao strahopostovanje prema njihovim receptima, bas zato sto izgledaju cista perfekcija.

Naravno, kada pocimate raditi recepte takvih perfekcionista obicno krenete sa necim jednostavnim.

Ja sam najprije krenila sa Godivinim "Vjencicem od brusnica".





Na zalost ne mogu naci moj CD sa slikama koje sam slikala u 11 mijesecu prosle godine, pa koristim samo jednu sliku koju sam postavila na Coolinariku, mada bi ovaj recept trebao zasluziti i vise od toga.


Prekrasno mekano, a super mirisno...stvarno prelijepo.
Moj drugi pokusaj su bile njezine "prhke bombice sa visnjama".










Znate sto volim kod ove zene....jednostavnost, nema kompliciranja, nema nekoliko razlicitih slojeva biskvita i krema....samo jednostavnost i ljepota i okusa i izgleda.

Ove bombice su bas to,
jako jednostavne za napravit, a ja vam obecavam da cete ovu svaku malu okruglicu dozivjeti kao pravu bombicu.
Radila sam ih par puta, odusevila sam se.





Prvi put kada sam ih radila, oprobala sam ih par kada su se tek ispekle i bas su bile prekrasno prhke, ali poslije sam par dana zaboravila na njih...sasvim slucajno i nenamjerno.

Ljudi moji.....doslovno su se "topile" u ustima....prelijepe.



Njezin treci recept su bile "Jakobove kapice" koje ja obozavam.





Imala sam ih u kuci i htjela sam napraviti nesto, a ona kao da mi je citala misli.....stavila recept bas od njih.

Okus ribe i skoljki obozavam i uvijek probam da sacuvam taj okus, a ne da dominiraju neki drugi okusi umijesto njih, tako da ovaj recept mi je bio savrsen.





Prelijepo....prejednostavno.


I ovo sam radila par puta....

Godiva, ja sam odusevljena i tobom kao osobom, a o tvojim receptima i slikama mogu jedino reci da su sve slike prica za sebe, bas kao sto je i svaki tvoj recept.
Uzivam citajuci te i gledajuci svaki dan sto si nam novo spremila.

Kao ovomjesecni "Cool chef of the month" na nasim zajednickim stranicama u usporedbi s tobom, osjecam se stvarno nedostojno te titule.




11 comments:

Anonymous,  February 05, 2009 6:57 AM  

Draga Branka,
cast mi je jer si isprobala moje recepte. Ne trebas se osecati nedostojnom titule, jer si pravi dragulj coolike, moj najbolji ucitelj i najveci uzor. U tvojim recepima svakodnevno uzivamo, zahvaljujuci tebi sam naucila da napravim pastu, njoke, onaj divan hleb, naucila sam da pripremim savrsene lignje, ribu, meso, labneh, prelepu bademnjacu...
Bolji recepte od tvojih nisam mogla da pozelim. Svakodnevno te spominjemo i iskreno se nadam da te jednog dana upoznam.
Hvala ti za ovaj lep tekst i predivne izvedbe mojih recepata.
Uzivanje je kuvati sa tobom :)

dvi ribe dva kumpira February 05, 2009 7:09 AM  

Godiva, stvarno sam napisala ono sto osjecam i mislim,
Drago mi je da imas misljenje o meni kakvo imas,
ali ja nisam mogla a da te ne spomenem,
Svaka tvoja slika,svaki tvoj recept je posebna prica za sebe, a ja u njima uzivam
Hvala ti i sto si mi dopustila staviti nekoliko tvojih slika, jednostavno sam htjela da i drugi vide u cemu mi neki uzivamo.
Hvala ti sto si tu.
A jedan dan, nikada se ne zna, jedan dan se mozda i upoznamo.

Snjezana February 05, 2009 7:55 AM  

hej vas dvije!:)))
nemojte me zaboraviti zvati kad se dogovorite za susret.:)
Godiva branka je u pravu, tvoje slike i recepti su savrseni. branka i ja inace iste osobe by the way.:P
Branka drago mi je da si svima pokazala ove krasne slike i recepte.
Poljubac za obje.:)))

Nina February 05, 2009 7:59 AM  

poznati su mi recepti, nisam isprobala još ni jedan od ovih ali svakako ove bombice me privlaće od kako sam ih prvi puta vidjela i sigurna sam u istinitos onog što pišeš
slike su ti kao i inače prekrasne

dvi ribe dva kumpira February 05, 2009 8:37 AM  

Monsoon, ne podpaljivaj vatru...
da iste osobe :):):):)
Ima ih ja mislim jos sto tako misle, ne brini :):)
Kada se ja i Godiva dogovorimo za susret, bit ces pozvana :):)
Nina, slike vjenca, bombica i jakobovih kapica su moje, a ove druge su Godivine.
Al svakako, hvala ti :)))

Andrea February 05, 2009 9:30 AM  

Joj Monsoon (ili Branka) baš ti je fora imat tri bloga i još hvalit sama sebi fotke. :D :D :P (šalim se naravno)

Već neko vrijeme jako rijetko idem na coolinariku tako da većinu ovih stvari nisam vidjela, a zbilja ima lijepih fotki. Branka mislim da i ti i Godiva možete biti jako zadovoljne. ;)

dvi ribe dva kumpira February 05, 2009 10:06 AM  

Andrea, jel ti vidis sta ona meni radi :):)
Stavlja me u nezgodnu situaciju skroz :)))))
Zbilja na coolinariki ima krasnih slika,
Godiva je za mene jedna od "onih nekoliko" i po slikama i po receptima....
Stvarno su mi njezine stvari uzivancija i gledati, a i raditi :))

Monika February 05, 2009 11:09 AM  

i ja stalno slinim nad njenim receptima na coolinarici, ali na žalost još nisam stigla ništa isprobati...stvarno su svi od reda sjajni i krasno prezentirani, baš kao i ove tvoje izvedbe :)

nlo February 05, 2009 2:48 PM  

Ja sad više neznam kojoj se obraćam i na čijem sam blogu :D:lol:
ali bez obzira na to za mene su sve tri savršene kuharice sa savršenim receptima i savršenim fotografijama!

vrabec te dal May 02, 2013 9:01 AM  

možeš li mi molim te staviti link na blog od godive.
hvala

dvi ribe dva kumpira May 02, 2013 11:42 AM  

Evo je ovdje ;)
http://finebaking.blogspot.com/

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP