Thursday, September 3, 2009

Cokoladne cupcakes






riba, cokoladaaa 075




Ajde, smijite mi se malo,
znam svasta skuhat ali obicne, glupe, prejednostavne cupcakes ne znam....
pa to i djeca znaju radit,
ali meni ne ide....
I probala sam par puta, ali nece i nece,
ispadnu u stvari prefine, preprozracne, super mekene....ma sve ono sto obicne cupcakes u stvari ne bi trebale ni bit.
Bacila sam se u okrsaj s njima vec drugi put u 3 dana,
al, nece i nece....
Neki dan kada sam ih radila ispale su prefine.....
danas, nesto priblizno , ali nije to to.
Jel me sram....pa i nije...
mislim da cu ih sljedeci put dat mojoj Dragi da ih ona napravi, mozda djetetu bude bolje islo nego meni.
Prekrasno se dignu i narastu i onda jednostavno splasnu,
mozda smjesa ne stima....ne znam,
postupak je super jednostavan, al ne ide.
Ma nisu slastice za mene, meni bolje idu slane stvari,
a njih volim vise i jesti u svakom slucaju.

Potrebno je :

250 g maslaca
250 g tamne cokolade
4 jaja
100 g secera
95 g self raising brasna

Zagrijati pecnicu na 160*.
U muffin tepsiju staviti papirnate kosarice,
meni ih je od ove smjese izislo 16.
Na pari otopiti zajedno maslac i cokoladu dok postane glatko, maknuti sa vatre i lagano prohladiti, nekih 10-tak minuta.
Istuci pjenasto jaja i secer te dodati brasno, a zatim prohladjenu cokoladu,
sve sjediniti i puniti kosarice.

riba, cokoladaaa 033

riba, cokoladaaa 035


Peci 15- 18 minuta.
Pecene izvaditi iz pecnice, ostaviti ih u tepsiji nekih pet minura te izvaditi na resetku da se hlade.


riba, cokoladaaa 053

riba, cokoladaaa 056


Posto su moje opet ispale spljostene, napravila sam i cokoladni frosting,
samo zbog izgleda.
Na pari sam otopila 100 g maslaca i istu kolicinu cokolade.
Kada se ohladilo istukla sam to na mikser dok se fino zguslo.
namazala sam po pecenim i prohladjenim cupcakes i posluzila.

riba, cokoladaaa 075

Okus je prekrasan, ali izgled nije ono sto sam htjela.

riba, cokoladaaa 091

riba, cokoladaaa 092

riba, cokoladaaa 096

Al u svakom slucaju bolje su nego neki dan,
tada ih je moja Draga opisala prijateljici kao ruzne, ali jako ukusne,
Danas su vec bile najbolje cokoladne cupcakes na svijetu. ;)


riba, cokoladaaa 110

riba, cokoladaaa 145

Recite mi gdje grijesim ?

9 comments:

Snježana Cetina September 03, 2009 2:44 PM  

Baš super izgledaju, a uz čokoladu i na njima prava su poslastica za čokoljupce :)

Sanja September 03, 2009 6:09 PM  

mislim da nista ne radis krivo! cupcakes moraju bit ravne sa nekim filom gore, a muffins se moraju napuhat... bar koliko sam ja svatila gledajuci kuharice.
znaci napravila si savrsen cupcake! :)

zrinka September 03, 2009 6:23 PM  

Ma važno je da su ono fini za jesti a kako izgledaju uopće nije važno. Ja ti ne bih znala reću gdje griješiš, jer ne radim tako često cupcakes, ali kad ih radim ispadnu mi ok. Ne radim ništa ekstra drugačije nego ti.

cosmo2503 September 03, 2009 8:41 PM  

Ajme, draga Branka, ne sekiraj se zbog takvih stvari kao što su cupcakes. Znam da ima onih domaćica kod kojih su cupcakes poput mini skulptura, prekrasni za vidjeti (ne mora značiti i preukusni). Ti svim svojim jelima dokazuješ da si izuzetna kuharica i da ti te "cupcakes umjetnice" nisu ni do koljena. Ti si meni uzor u svakom pogledu i divim ti se (kuhinji, slikama, tvojoj borbenosti i svemu što ću napisati u svojoj analizi).
BTW, mislila sam da ovdje imaš recept za keksiće "melting moments" konačno bi ih probala, a kad je već tvoj blog pod istragom strogih FBI inspektorica, pomislih da ih radim po tvome receptu...

Unknown September 03, 2009 10:34 PM  

I meni super izgledaju. Djeluju tako sočno i ukusno!

dvi ribe dva kumpira September 04, 2009 4:27 AM  

Hvala vam cure ;)
Ove cupcakes su okusom odlicene, jedino izgledom nisam bas prezadovoljna, al nije toliko ni vazno.
Cosmo, na Coolinarici sam vratila svoje recepte nazad, skinila sam ih sve jer sam mislila da cu to sve brzinski prebaciti na blog, ali stvarno nemam toliko vremena.
Mogla sam koristiti fotografije koje sam tamo postavila, ali nisam htjela,
htjela sam postepeno kako sto radim ponovno slikati....
melting moments su tamo,
kako sam selila nedavno, a za nekolika tjedna ponovno selim...valjda mi je ovo zadnji put, vecinu stvari nisam vadila iz slozenih kutija,
tako da je dosta mojih tepsija, kalupa, sprica i drugih stvari ostalo zapakirano....
ne kupuje mi se vise stvari, ne volim se zatrpavat, pa tako nisam melting moments ni radila...sprica mi je negdje zapakirana....
Mogla sam raditi i bez sprice, ali nekako izgledaju ljepse spricane ;)
Doci ce sve valjda vremenom na red, a u medjuvremenu se mozete posluziti mojim receptima postavljenim na Coolinarici.

Andrea September 04, 2009 3:20 PM  

Ma kako? Zapravo meni i ovakvi cupcakes izgledaju odlično i opet izrazito čokoladno. Na tvom mjestu se uopće ne bi opterećivala izgledom, ovakvi su mi gotovo savršeni, imaju onaj domaći štih! ;)

dvi ribe dva kumpira September 04, 2009 3:26 PM  

Domaci stih ;))
Da, to je to ;))

DT October 18, 2009 11:26 AM  

fali ti malo praška za pecivo, inače su ispali njami :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP