Thursday, September 24, 2009

Posrecilo se i meni....

kruh 084




Mislila sam ovaj mjesec biti super vrijedna i malo vise poraditi na blogu, al izgleda da mi bas i nije uspjelo kako sam se nadala.
Imam stvarno mali milion poslova da obavim prije moje finalne selidbe,
poslu nikada kraja,
a sve me strah da nesto ne zaboravim,

Papiri su mi najgori, papirologija me ubija i to stvarno nije posao za mene,
mrzim papire iz dna duse i uvijek nesto gubim pa trazim ;)

kruh 072


U svoj toj zbrci i strci ipak nisam zaboravila na sebe.
Moja zelja, vec dugo vremena, je da sebi nabavim novi foto aparat i ne bilo koji, nego bas ovaj kojeg sam prije par dana kupila,

Canon 450D EOS.

113

Mada sam se vec jednom uputila po njega, gledala ga i zagledala, dobila odlicnu cijenu, a novac imala u novcaniku i predomislila se.
Ovaj put sam bila malo odlucnija kada sam se uputila iz kuce po njega ;)

119

Prvi put kada sam ga isla kupiti, iskreno, prepala sam se,
izgledao mi je tako komplicirano da sam prodavacu rekla da trebam zavrsiti fakultet da mogu s njim rukovati.

kruh 068

I evo, poslije tri dana u mom posjedu, ne mislim puno drugacije, ali nisam vise tako uplasena,
samo da nadjem vremena da se malo "poigram" s njim.

kruh 066

Zahvaljujuci mojoj dragoj prijateljici Monsoon, vjerujem da ce mi biti puno lakse nego sto sam mislila.
Telefonske instrukcije koje su danas stizale, su za moje misljenje urodile plodom.

kruh 084

kruh 076


Vremena ce biti za upoznavanje i vjerujem da cu savladati bar osnovne stvari,
samo se nadam da to napravim u rekordnom vremenu a savjeti su uvijek dobrodosli.

Evo, jedan post bez recepta :-)

16 comments:

JA U KUHINJI... September 26, 2009 9:22 AM  

Joj gde se sad opet selis? zar se nisi skoro preselila?...
Fotke su ti predivne i tako ti zavidim na ovoj masinici... volela bih da i ja mogu sebi priustiti nesto tako... uh... valjda dodje i taj trenutak ;)
A sto se tice ucenja samo polako, puno fotkaj i videces da nije nista komplikovano... sta vise mislim da ces se jos vise zaraziti pa ces nas sve vise i vise odusevljavati svojim predivnim fotkama...

Nada September 26, 2009 9:39 AM  

Lijepo,drago mi je da si zadovoljna,a sve ostalo se brzo nauči i kako njime rukovati..Ne znam s kojim si aparatom prije slikala,ali mislim da su ti i prije slike bile predivne i nenadmašne....

dvi ribe dva kumpira September 26, 2009 10:09 AM  

Hvala, hvala :)
Maslinka, ovaj put selim kuci, odoh doma ;))
Imam jos nekih dva tjedna a onda cu vas na kratko naputiti,
al stvarno samo na kratko ;))

Вера September 26, 2009 10:37 AM  

Draga Branka,baš je sjajan aparat a fotke savršene.Ako sam dobro razumela ,dolazis u Hrvatsku?Zelim ti sretan put.

dvi ribe dva kumpira September 26, 2009 10:44 AM  

Vera draga, dobro si me razumila,
hvala ti ;))

Snjezana September 26, 2009 1:41 PM  

slike su ti krasne. ta pcelica u letu me posebno odusevila.:)
zovi any time draga moja.:)))))

dvi ribe dva kumpira September 26, 2009 1:47 PM  

Hocu draga, ne brini,
znas da hocu ;))))

cosmo2503 September 26, 2009 7:25 PM  

Čestitke draga Branka. Za razliku od mene vidim da se ti dobro "kužiš" u tehniku. Ja idem puževim koracima, ali se i ja sve više oslanjam na svoj novi aparat.

JA U KUHINJI... September 26, 2009 7:34 PM  

super... znaci srce ce ti konacno biti tamo gde zeli biti :))) super, super...

Snježana Cetina September 26, 2009 7:44 PM  

Baš lijepo da si si ispunila želju, odnosno želje - kupila aparat i spremaš se kući :)
Evo moj aparat je na izdisaju :(, popravak mi se baš ne isplati, pa se već mislim kako ću si kupit novi makar za rođendan ;)

Unknown September 26, 2009 11:06 PM  

Slike su prekrasne! Sretan ti put i sigurno ćeš nam nedostajati!

Josipa September 27, 2009 9:37 AM  

uh, ovaj fotić je prava zvjerka! čestitam! :) treba samo dobro proučiti fotić i malo forume po internetu i sve ćeš brzo pohvatati :) sretno gdje god da putujueš :)

Andrea September 27, 2009 10:26 AM  

Što se mene tiče uopće nisi trebala kupovati novi fotić jer su ti slike i sa starim bile predivne, meni jedne od najdražih na blogovima uopće. Na tvojim fotkama se vidi i tvoja strast za hranom i bude instant želju za jelom! :)
Ipak ako se vraćaš u lijepu našu domaju dobro da si investirala u neku tehniku jer je kod nas sve malo skuplje nego vani.
Fotke pčelice u letu su izvrsne! :)

Anonymous,  September 27, 2009 11:22 PM  

slike su ti odlicne,a aparat isto tako :)
sve slike na blogu su predivne :)

Sweet Corner September 28, 2009 11:34 AM  

bas mi je drago da se vracas tamo gdje te srce vuce:))) cestitke na foticu, odlican je!!!! sretno!!!!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP