Sunday, August 7, 2011

Cokoladni mousse





cokoladni mousse 124



Jos uvijek je toplo i meni se bas ne kuha nesto pretjerano, sve sto se radi su neki brzinski ili kako ih ja zovem "trkaci" recepti, a po ovakvom vremenu kao da se i razlijenim tako da mi kuhanje, ono pravo, ni ne nedostaje toliko.
Valjda to ide sa vremenom.
Nema veze, neka ljeta jos malo, uskoro kada nam pocmu kise i hladnoca cemo zaliti za njim !

cokoladni mousse 111

Ovo radim cesto i godinama radim po ovom receptu koji je za mene savrsen i nikada me nije iznevjerio ! Ovaj recept nikada nisam ni probala prepravljati ni mijenjati, eto koliko sam zadovoljna s njim !
Idealan je i zimi a posebno za ovakve tople dane,
pecnica se ne pali, desert je gotov za par minuta + hladjenje, a sebe nadarite sa prekrasno bogatom cokoladnom slasticom laganom kao paucina.
Ma savrsenstvo bez mane.
Ovo nitko ne odbija !

cokoladni mousse 132

Usput, opet cu napomenut da volim ovakve recepte gdje se koristi multipraktik,
masina koja mi je poslije mog Kenwood Chef miksera stvarno desna ruka u kuhinji.
Ustedite na vremenu, a i na rukama.


Potrebno je:

300 g tamne cokolade
300 ml vrhnja za kuhanje
2 zlice ruma
4 bjelanjka
1/2 salice secera
1/2 salice lagano tucenog slatkog vrhnja

cokoladni mousse 137

Vrhnje zagrijati da dodje do vrenja ali ne smije zavriti.
Cokoladu staviti u multipraktik i samljeti pa postepeno dok motor radi dolijevati vruce vrhnje dok se ne dobije i glatka smijesa, dodati i rum.
Prebeciti u vecu zdjelu.
4 bjelanjka staviti da se muti i postepeno dodavati secer, zlicu po zlicu dok se secer ne ulupa dobro.
U cokoladnu smijesu dodati bjelanjke u 2 puta i lagano mijesati sa spatulom, tako da ostane puno zraka.
Na kraju dodati i drugo vrhnje koje smo stukli lagano i sve ponovo izmijesati spatulom, staviti u case za serviranje i ostaviti u frizideru par sati ili preko noci.
Prije posluzivanja ukrasiti po zelji sa extra vrhnja.


cokoladni mousse 138

Ja posto nisam ljubitelj ruma stavim malo kahlua likera(od kave) i malo viskia.
Moze se napraviti i par dana ranije prije upotrebe jer se odlicno sacuva u frizideru

cokoladni mousse 150


Recept je preuzet iz Womens Weekly French Cookbook.
Dobar tek !!


13 comments:

Sanja Manasijevic August 07, 2011 10:53 PM  

Obožavam čokoladni krem. Svidja mi se recept, kao i fotografije.

lusitania August 08, 2011 12:21 AM  

u ove sitne nocne sate rado bih potopila zlicu u ovo blago!!!!!

mignonne August 08, 2011 12:50 PM  

Divno izgleda i na fotkama se vidi kako ima neznu i vazdusastu teksturu...odlican ti je ovaj "trkaci" desert, zabelezicu recept za probu!;))

Наташа August 08, 2011 6:49 PM  

Bogami, ne bih odbila ni ja! Vidjela sam sinoć na fejsu i odlepila. Ti ženo ni si tačna! <3 :)

dvi ribe dva kumpira August 08, 2011 11:51 PM  

Hvala vam cure ;)
Meni su ovi trkaci recepti najdrazi u ljetno vrijeme. Ovo je zaista lagano i puno zraka, a jako, jako ukusno ;)
Preporucam u svakom slucaju !!!

Dilajla August 11, 2011 11:35 AM  

Zaista divno izgleda iako ja ne bi izbjegla taj rum jer volim njegov okus.

Kiko August 16, 2011 5:58 PM  

Super je,ali da li se ovo drugo vrhnje izmiksa u čvrsti šlag? i koja je mjera za šalicu, 2 dcl?

dvi ribe dva kumpira August 16, 2011 6:30 PM  

Mjerica sa salicu je 250 ml, a drugo vrhnje ja samo lagano ulupam, cak ga ne lupam da bas bude cvrsto,
svejedno ostane lijepo prozracno.

Kiko August 17, 2011 1:27 AM  

Ok,hvala ma mislio sam da se vrhnje mikserom istuče....

Maja August 21, 2011 7:54 PM  

Izgleda tako pjenasto, baš kako pravi mousse traba izgledat! Divno :)

Unknown September 30, 2011 9:19 PM  

Ovaj sam recept isprintao prije par dana tako da se spremam ubrzo ga i isprobati :)

Cinnamon and Thyme November 10, 2011 10:37 PM  

Aaa, super! Recept i fotke!

Pozdrav,
C&T

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP