Monday, January 5, 2009

Spageti sa tikvicama i przenim bosiljkom




Nakon svih ovih bozicnih i novogodisnjih blagdana i guzvi, koliko god pazili , kilogrami se nakupljaju.
A pazila sam......ali izgleda ne dovoljno.
Valjda zato sto se opustimo, a ne radimo onim tempom na koji smo navikli.
Tijelo pamti sve greske i greskice koliko god nam se cinile male.

I evo, mada nisam debela, ali ne osjecam se bas 100% , pa cisto iz tog razloga da se malo vratim u formu, odlucila sam na dijetu.
Dijeta nije razlog da ne bude recepata, vec samo da ih bude ali malo na drugaciji nacin.

Prosle godine sam bila na UN dijeti i skunila sam puno viska kilograma, pa sam se bas zbog toga odlucila ponovno za istu.
Prosle godine sam iz ciste radoznalosti i nevjerice krenila na nju i stvarno sam se odusevila.
Nevjerice...jer nisam mogla vjerovati da ima dijeta na kojima mozete jesti kolace, mada ih ja bas ni ne jedem.
I druga stvar, na ovoj dijeti je za mene prejedanje gledajuci koliko ja inace jedem.
Posebno proteinski dan.
To su mi nekako prevelike porcije......ali sto je najvaznije ....radiiii....

Al necu sada o UN dijeti, vjerovatno svi znate o cemu se radi.
slaganje namirnica bez mijesanja.

Za ugljikohidratni dan sam radila pastu sa tikvicama.
Lijepo i ukusno, mada na prvi izgled izgleda preobicno.

Pasta je za mene jednostavna,
pa zasto onda komplicitati sa sosom.
Pasta u principu ne bi trebala dabljati, vec vas deblja sos u koji je stavite.

Kuharice obozavam i ponekad u sali recem da bih mogla otvoriti mali "bookshop" koliko ih imam.
Volim ih citati, proucavati....to mi je uzivanje.
Po namirnicama koje koristim i na koje sam navikla od dijetinjstva, talijanska kuhinja mi je nekako najbliza.
U ni jednoj talijanskoj kuharici nisam vidila da pasta pliva u sosu,
nepotrebno...
sos bi trebao samo da zacini pastu.

Pa tako i ovaj recept, mozda na izgled izgleda preobicno, prejednostavno ili neukusno,
ali , to za mene i jest car paste.
Dobra je sa svim.....
Cak i samo kuhana i zacinjena sa cesnjakom i ljutom paprikom zaprzenim na maslinovom ulju je nesto posebno.
I najobicniji dodatak je moze napraviti necim posebnim.

Przeno bosiljkovo lisce je posebna prica.....
ne znam, nemam rijeci kako bih opisala taj okus.
Krasno...

Bila sam na farmi neki dan kod nasih prijatelja Talijana, a oni naravno imaju i svoj vrt sa povrcem.
Dobila sam svjeze tikvice, koje sam ovdje upotrijebila.

Koristila sam saku bosiljkovog lisca , onako od prilike i 2 dcl maslinovog ulja.





Najprije se na maslinovom ulju poprzi bosiljak.
U zagrijano maslinovo ulje se stavljaju po dva - tri listica i proprze dok budu fino hrskavi i staklenkasti.

Samo przenje je jako kratko, mozda nekih 20-30 sekundi, zavisi koliko je vrelo ulje.
Sa supljom zlicom lisce izvadimo vani i stavimo na papirnatu maramicu da se ocijede.
Ulje mozete spremiti i koristiti za nesto drugo.




Staviti spagete da se kuhaju u veliki lonac kljucale dobro posoljene slane vode i kuhati ih da budu al dante .

Za sos mi je trebalo dva cesnja cesnjaka, oko 500 g tikvica, naribanih i parmezana sira oko 70-80 g, ali ga ovaj put nisam koristila, cisto zbog dijete.
U medjuvremenu na malo maslaca staviti cesnjak da pusti miris i u to staviti naribane tikvice, te kuhati uz povremeno mijesanje nekih 2-3 minute, tek toliko da tikvice omeksaju.
U smjesu sa tikvicama dodati pastu, parmezan sir i malo vode u kojoj se pasta kuhala.








Izmijesati, posuti przenim bosiljkom i posluziti vruce.








5 comments:

nlo January 06, 2009 2:25 AM  

kod nas je 2 i 25 po noći a i ja sam na dijeti:) samo da ti je znati kako mi je želudac zacvilio a usta zaslinila nakon ovih slika, u pašti bi se udaviti mogla. bižim prije negoli dođem u bilo kakvu napast!

Andrea January 06, 2009 12:40 PM  

Izgleda da smo svi na nekom obliku dijete. Mene nisu toliko dotukli blagdani koliko cijela prošla godina al šta je tu je, idemo u okršaj s kilogramima.
Isto kao i Nlo ja bi se u pašti mogla udavit u svakom obliku, volim je samu žačinjenu s malo maslaca, s pomidorima, s mesom ili što kažeš s maslinovim uljem i malo ljute papike. Uvijek je super. Sumnjam da ću u ovo doba godine naći svježi bosiljak, al čim ga ugledam probat ću paštu na ovaj način.

dvi ribe dva kumpira January 08, 2009 1:31 AM  

Ja je volim isto na svaki nacin,
pasta mi je nesto sto se moze kombinirati sa svim i svacim i da bude odlicna ;)

rijeka January 08, 2009 3:51 PM  

Pa mogla bih i ja na dijetu uz ovakvo nesto ! Obozavam bosiljak, i sa pastom je puni pogodak :) I ipak malo parmezana...sta cu kad ga volim

Anonymous,  February 04, 2010 1:43 AM  

Genial dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Thank you as your information.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP