Thursday, January 29, 2009

Piletina u mlijeku






Kuvarijacije, nasa mjeseca igra isprobavanja recepata je opet dosla do kraja mjeseca i objavljivanja rezultata.
Ovaj mjesec odabrani recept je bio "Piletina u mlijeku" od Jamie Oliver.
Znate da sa svakim postom oduzim, ali sa ovim sigurno necu.

Recepta sam se drzala tocno po uputama, predpostavljajuci da vjerovatno necu voliti okus i bila sam u pravu.

Namjerno nisam nista htjela mijenjati jer me zaintrigrirao cimet.
Ovo nisu okusi za mene, jednostavno mi se nije svidilo.
Okus cimeta je za mene nesto sto mi odlicno ide uz slatke recepte, al ne uz piletinu.

Pile se ispeklo perfektno,imalo je prekrasnu hrskavu kozicu,a meso je ostalo super socno.

I do sada sam puno puta radila piletinu u mlijeku, ali ne na ovakav nacin.
Mozda oprobam ponovo, al bez cimeta.






U svakom slucaju mi je jako drago sto sam probala jer volim isprobavati stvari koje su za moj ukus pomalo neobicne, mada u vecini slucajeva radim samo sa sastojcima za koje provjereno znam da ce se mojima u kuci svidit.

Al moram vam reci komentar moga muza koji je reko da i nije lose, ali da ima neki cudni ukus,pa da vise ne izmisljam nego da kuham normalno, najnormalnije :):):)
Kad bih ja samo znala kako se to radi :P

11 comments:

JA U KUHINJI... January 29, 2009 9:13 AM  

joj jer se recept postavlja danas ili sutra posto ja ovo tek danas pravim (sa dva batka i karabatka doduse)... sad si me zbunila...
nego predivno ti izgleda, slike su fenomenalne a ja mislim da cu cimet izbaciti jer si me bas ti pokolebala a i kada sam mom dragom jednom vec spremala nesto sa cimetom u slanoj varijanti nesto mu je bilo cudno a da ni sam nije znao sta...:)
ajde videcu dali i drugi stavljaju recept danas pa cu onda pozuriti da posle sredim slike i post stavim danas... ali cini mi se da pise petak 30.1.

nlo January 29, 2009 9:14 AM  

Branka :lol: kao da čujem i svog kad tako idem u neko experimentiranje onda on obavezno prigovori "kuhaj ono što znaš" :)))
Što se tiće piletine u mlijeku nisam je pravila jer ta kombinacija začina u mojoj kući sigurno nebi prošla a žao bi mi bilo baciti cilu kokoš u smeće! Jopet bi bilo "kuhaj ono što znaš" :D:D:D

Tash January 29, 2009 10:55 AM  

banjoli, i ja sam skepticna prema tim kombinacijama na koje nismo navikli, kao sto je ovdje cimet sa piletinom... ali ovo tvoje pilence izgleda perfektno!

Dragana Pušica - Moje Grne blog January 29, 2009 4:38 PM  

I ja sam pravila, i nešto sam izmenila, ali se ne sećam sada tačno šta hahaha....
Namešteno da se objavi večeras...

Monika January 30, 2009 8:38 AM  

ah da...cimet je i meni bio sumnjiv, pogotovo kad je nakon pola sata čiva kuhinja intenzivno mirisala po njemu...ali sam ja onda izvadila ianastavila peći bez njega i bilo je super...da sam ostavila taj cimet ne bi ni nama pasalo :)

Marija January 30, 2009 11:46 AM  

Ja cimet obozavam, ali jedina u kuci. Komentari ukucana su bili: "Dobro je, ali nemoj vise da pravis." A meni se bas svidelo :)

Andrea January 30, 2009 1:02 PM  

Brankić i tebi je krasno ispalo pile. Baš sad kad gledam fotke svih cura jako mi je žao što ni ja nisam sudjelovala iako znam da bi moj drago reagirao isto kao i tvoj; em cimet na mesu, em mlijeko. ;)
Inače sam u Grčkoj pokupila foru dodavanja cimeta u meso al to treba raditi jako umjereno jer u suprotnom sve ode k vragu! :)

dvi ribe dva kumpira January 30, 2009 1:09 PM  

Stavila sam samo pola stapica, nisam mislila da ce bas toliko zamirisati :))))

Maja Babić January 30, 2009 5:28 PM  

Posto je ovaj post stigao malo ranije, presudio je u mojoj odluci da ne stavim cimet, jer sam ionako razmisljala da ga preskocim. Nama se dopalo, jer i nije bilo toliko aromatično kao sto sam se pribojavala, ali ne znam kako bi bilo da sam stavila cimet.

Moram da primetim da fotke svih ucesnika igledaju super!

Snjezana February 01, 2009 1:50 PM  

tvoj umak najvise slici mom. valjda ista vrsta mlijeka i ostalih sastojaka, mislim australija...
jesi li to radila u onakvoj teci sto si meni poklonila? ja sam bas u njoj pekla...:)))

dvi ribe dva kumpira February 01, 2009 1:54 PM  

Da Monsoon, u istoj sam i ja pekla, nekako mi je bas prikladna za ovakve stvari, moze na sporet, moze u pecnicu bez problema :)))
Zao mi sad sto nisam stavila jednu sliku na kojoj se stvarno lijepo vidi kako se umak zgrusao :)))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP