Thursday, February 26, 2009

Palachinka...........



IMG_0282


Evo i mene napokon sa mojim izvijescem.
Opet sudjelujem i u ovomjesecnom krugu FBI Rukavica, igri osmisljenoj by mamajac, a gdje je ovaj put pod istragom bio Palachinkin blog.
I ja kao vjerujem vecina nas koji smo istrazivali, kopkali i prekopavali Palachinku ovaj mjesec sam odusevljena.
Pocevsi od prelijepih slika do jos ljepsih recepata naprosto sam se izgubila u moru te ljepote.
Nisam probala previse, cak ni onoliko koliko sam htjela i namjeravala, al to je jedino zbog nedostatka vremena,
a za sve ono sto sam isprobala i vidjela kod drugih , mogu jedino reci da sam stvarno odusevljena.


IMG_0284



Palachinka je super kuharica, a recepti, bar ovi koje sam radila, cisto savrsenstvo.
Pa da krenem redom....
Prvi recept koji sam radila su Nutella i plazma Truffles, za koje sam po izgledu i sastojcima znala na prvi pogled da ce mi se svidjet.
Mada sam citala kod Monsoon da su joj ispale premekane, nisam htjela odustat od njih.
I imala sam pravo...prelijepe su...
ali.....
za razliku od Monsoon kod mene su ostale suhe, a stavila sam mozda samo polovicu kolicine mljevenog keksa.
Svakako, okus je fenomenalan, a drugi put kada ih budem radila, ako budem imala isti problem dodat cu malo extra Nuttele i to bi rijesilo problem.
Ovaj put mi je bilo prekasno jer su vec loptice bile zarolane....






IMG_0458


Drugi recept koji sam radila je Palachinkina musaka od balancana.
Ovo je za mene ne eksplozija, vec pravi vatromet okusa i to za sva cula.
Ovo mi je tako jednostavno, a prelijepog okusa.
Nisam ih radila u muffin cups vec u kalupima za souflle.

IMG_0376



Prekrasno i za oko i okusom.
Ponovno mi je ovo potvrdilo tvrdnju da se ne trebaju imati luksuzne ili skupe namirnice da se napravi "malo cudo".

IMG_0638



Marija, hvala na ovom receptu, ovo sam do sada slicno radila, ali nikada mi nije palo na pamet da slazem u kalupe.
Stvarno sam odusevljena!!!!!!





IMG_0433



Idemo dalje.....
radila sam i "Oregano Crusted Wavy Skewers" ili kako sam ih ja prekrstila u valovite raznjice.
Ti mi se ucinilo takodjer jako lijepo, a povrh svega jednostavno.
Nisam u kuci imala dimljeni sir, a sada mi je zao sto se nisam specialno zbog njega uputila u prodavnicu.
Al sigurno, ovo mi nece biti jedini put da sam ovo pravila.
Moj muz, koji je inace cudan sto se tice hrane, je rekao da je ovo nesto stvarno prekrasno i da je ljepse i od najljepsih snicli....
Marija, sve pohvale, a vjeruj mi da je ova njegova stvarno ogromna.....
I ja i djeca dijelimo njegovo misljenje.
Prekrasno, mirisno, super ukusno....divota.....




IMG_0471
IMG_0406



Ljudi moji, ovo i sirovo izgleda odlicno.....


IMG_0407




Piletinu sam marinirala i ostavila preko noci u marinadi, a sutradan ih je moj muz ispekao na rostilju.

IMG_0469



IMG_0483




Malo ih je prepekao, ali svakako, jako, jako ukusno, mekani i mirisno.
Sljedeci put cu ih raditi od pileceg zabatka.
Sve se pojelo.



IMG_0326


A sad nesto sto sam u tjednu dana radila 2 puta.
Oba puta sam ostala odusevljena.
"Punjena pastva" je prvi put bila bas sa pastrvom....prekrasno, prekrasno...
tako jednostavno, a lijepo,
ma prelijepo.
Za ovo ostajem bez teksta....


IMG_0319

Naravno, pastrva je vec bila ociscena kad sam je kupila, zasila sam joj otvor na stomaku, a onda izvadila kost na ledjima, tako da nije bilo problema.
Nisam koristila ni korijander ni sesamovo ulje, ja sam pucala na sigurno, na persin i maslinovo ulje, a umijesto normalnog luka sam dodala mladi luk.
Ali svakako cu oprobati i spremiti sa korijanderom i sesamovim uljem.

Ovo sam radila u subotu, a u srijedu, koja je bila post, uz moj bakalar sam pekla i ovo, ali ponovno sa malim promjenama.
Nisam nasla pastrvu, ali to me nije sprijecilo,
kupila sam "ocean perch" kojem ime ne znam na hrvatski, i punila njega...
Ovaj put sam ribu kupila neociscenu tako da sam je ocistila bas kako treba za ovo jelo.
Stomak sam joj izvadila kroz skrge i ledja,
jako, jako jednostavno.
Imala sam goste za veceru, ostali su odusevljeni i izgledom i okusom.


IMG_0868






Marija, hvala ti, obogatila si me za puno stvari, ali ovaj mijesec i kada prodje, jos cu te kopkati i spremati tvoje recepte.
Bilo mi je ogromno zadovoljstvo !!!!!!

7 comments:

JA U KUHINJI... February 27, 2009 8:07 AM  

predivno... sve ti izgleda zaista predivno... dosta toga sam i ja radila i super je...

Monika February 27, 2009 9:42 AM  

ti si stvarno bila jako vrijedna :) svaka čast, sve izgleda predivno :)

Andrea February 27, 2009 11:10 AM  

Sve ti prekrasno ispalo! :)
Tako mi je žao što ja nisam stigla više toga napraviti za ovaj krug. No to me ne sprječava da mnoge ove stvari isprobam neovisno o igri! :)

Вера February 27, 2009 12:42 PM  

Branka sve je savrseno spremljeno!

Snježana Cetina February 28, 2009 12:25 AM  

Super! Sve ti je prekrasno ispalo :)

Marija March 01, 2009 9:10 PM  

Branka svaka cast! Odusevljena sam svime skroz! Hvala na prelepom postu!

ps: Roze ribe su mi apsolutni hit! Mislim da skoro nisam videla genijalnije slike :)

dvi ribe dva kumpira March 01, 2009 9:25 PM  

Hvala vam svima,
ovo sve sto sam pravila je stvarno bilo preukusno, jednostavno i fino
Ovoj "ocean perch" ribi stvarno ne znam ime na hrvatskom jeziku, a riba je krasna,
nije preskupa, a dosta je mesnata.
Najcesce je inace koristim za riblju juhu, a probala sam je i peci na rostilju,
stvarno na svaki nacin bude predobra.
A slika, meni se ucinila slatkom...
Marija, hvala tebi jos jednom :)))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP