Monday, March 9, 2009

Nuskine šnicle sa peštom

IMG_1855





Koliko puta djecu upozoravamo na opasnosti interneta, koliko puta im kazemo da svoje osobne podatke, slike i slicne stvari ne stavljaju na internet, koliko je to opasno i nepotrebno, sto sve moze izaci iz toga...
Kada bih znala da moje dijete neko virtualno prijateljstvo, poznanstvo, pogotovo sa osobama sa drugog kraja svijeta zeli pretvoriti u nesto vise....poludila bih.
A ja....upravo sam to napravila.
ne mora svako zlo biti za zlo...
al' to vrijedi za mene, ne za moju djecu,
a to na ovoj stranici mogu reci jer znam 100% da oni ovo nece procitat :)
Koliko zapravo znamo o ljudima sa kojim kontaktiramo preko kompijutera, sto znamo o njihovim zivotima....najcesce apsolutno nista.
Za mene je prijateljstvo nesto drugo.
Uvijek sam mislila da prijatelje stjeces u mladjoj dobi, a sve poslije da su vise manje poznanici,
al tu sam se grdno prevarila.
Moji prijatelji iz djetinjstva i mojih skolskih dana su za mene sada vise manje stranci.
Zivot nas je odnio na razne strane,a o vremenu koje smo proveli zajedno mozemo pricati kao o proslom...nemamo bas puno toga zajednickog vise.
Svi imamo svoj zivot, odrasli smo tako da su nam se i oni interesi koje smo u mladosti imali sasvim promjenili...bar za nas koji imamo djecu.
Na stranicama Coolinarike sam upoznala (virtualno naravno) puno ljudi, ali sa mojom Nuskom na tome nije ostalo.
Nekako smo usli na neki drugi level prijateljstva ne samo virtualni.
Cak znamo i iste ljude...a obje volimo kuhat...
Zena ogromnog srca....
A kakvi su zivotni planovi, bar oni koje sebi zacrtamo, nadam se da cemo zajedno uzivati bar povremeno.

IMG_1857




Ona je radila snicle sa pestom koje sam isprobala prvi put sa pilecim mesom i odusevila se.
Danas sam radila istu stvar ali sa govedjim sniclama, a po njenim uputama sam ih kuhala u sosu.
Ovo je mirisno kao pasticada...
prekrasno ukusno.
Uzelo je malo duze vremena dok se skuha, ali vrijedilo je zaista svake minute.
Rezultat je bio cisto savrsenstvo okusa.
Za ovo se ni ne moraju uzimati bas snicle, vec i neki drugi komad mesa kojeg istucemo te napunimo, jer sto se duze kuha, sos je ukusniji.
Draga moja, ja ti se zahvaljivam na receptu, a i na svemu drugom.

Potrebno je:

600 g telećih šnicli
200 g suhe slanine
4 režnja češnjaka
peršin,papar,sol,
ulje za prženje,
brašno
1 veca kapula
2-3 mrkve
celera
lovorovog lista
1-2 case crnog vina (moze i prosek)
govedjeg temeljca za podlijevanje
saka suhih sljiva u grubo narezanih
2 klincica
1 kisela jabuka, izribana
extra persina

Snicle istuci na srednju debljinu,
Lagan ih posoliti i popapriti.
U food processoru napraviti pest, tako da dodamo suhu slaninu, persin i cesnak i sve dobro izmijesamo.
pestom premazati snicle i zamotati ih u rolu, te ucvrstiti cackalicom.
Zagrijati malo ulja te njega dodavati lagano zabrasnjene smotane snicle i samo kratko proprziti sa svake strane.


2009-03-09-0957-44


Meso izvaditi vani u drugu posudu, a u isto ulje dodati kapulu, mrkvu, celer i lovorov list.
Ja sam moju smjesu samljela u food processoru, ali ne mora se.
Sve lagano proprziti dok omeksa i u to dodati snicle.
Zaliti crnim vinom i temeljcem, te pustiti kuhati.
Negdje na pola kuhanja dodati i saku suhih sljiva i naribanu jabuku,2 klincica te ponovno pustiti da kuha na laganoj vatri uz povremeno mijesanje.
Povremeno podlijevati sa temeljcem po potrebi.
Sve skupa da se kuha nekih sat i pol vremena, te posluziti, ali obavezno ukloniti cackalice.
Pred kraj kuhanja dodati i extra persina.


IMG_1889


Uz ovo bi prekrasno isle njoke,
ali nisam ih radila jer sam na dijeti, a hrani koliko god mogu odoljeti....na njoke sam jako slaba,
nemam granice.


IMG_1868



Posluzila sam ovo sa hrpom zelene salate.
Nisam htjela dodavati ni pomidoru a ni mljevenu papriku, jer sam htjela bas dobiti okus sosa od pasticade.
I stvarno mi je uspjelo.
Jelu se umijesto sljiva mogu dodati i narezane suhe smokve,
ali to cu raditi sljedeci put.

15 comments:

nlo March 09, 2009 8:24 AM  

predivan uvod i fantastičan recept:))

Andrea March 09, 2009 9:11 AM  

Pašticada mi je jedno od najdražih jela tako da je svaka varijacija dobrodošla. Ovo jelo izgleda božanstveno, a i moj dragi bi to jako volio tako da ću sigurno isprobati ovaj recept! :)

JA U KUHINJI... March 09, 2009 9:32 AM  

skroz naskroz fantasticno :)

Marija March 09, 2009 7:10 PM  

Fe-no-me-nal-no!!! :)

Ljiljana March 09, 2009 7:57 PM  

Jako lepo Branka i uvod i snicle :))

Monika March 10, 2009 6:18 AM  

prekrasan post...a šnicle izgledaju perfektno! :)

Anonymous,  March 13, 2009 1:36 PM  

Prekrasno, draga Branka,... Sve, uvod, tvoja jednostavnost, iskrenost i na kraju ispadne...senzacija!!!

Anonymous,  March 13, 2009 4:40 PM  

Branka jako mi se dopada recept,ja bih pravila ali sa piletinom,interesuje me da li je postupak isti i sa piletinom?mozda se krace krcka?

Sanja March 13, 2009 8:49 PM  

PREDIVNO! sljedeci tjedan je na jelovniku!

dvi ribe dva kumpira March 14, 2009 3:18 AM  

Hvala :))
ovo se naravno moze raditi i sa pilecim mesom, cak i u varijacijama sa crnim ili bijelim vinom, prosekom,
stvarno ga mozete prilagoditi sebi i onom sto imate u kuci po zelji i ukusu.
Sa pilecim mesom nije potrebno ovoliko dugo kuhati, ali ako hocete jaci sos, pilece snicle kada su gotove izvadite iz zdjele u kojoj ste kuhali, a umak kuhajte jos malo, pa poslije vratite nazad.
Ali sok izmijesatte stapnim mikserom, svakako je gust i fin,
ali opet, sve je stvar ukusa.

Anonymous,  March 17, 2009 1:44 AM  

Zaista predivno i ukusno, slike su bozanstvene lepo te razbole :) Cini mi se da cu ga isprobati sa pilecim mesom!

Snježana Cetina March 19, 2009 12:07 AM  

Ovo ti baš super izgleda :)
Kod mene u postu Avards!! imaš dvije nagrade. Preuzmi ako želiš obje ili onu koja ti se više sviđa :) Pusa

dvi ribe dva kumpira March 19, 2009 3:28 AM  

Masatera , hvala ti, al daj molim te objasni mi kako da ih preuzmem...
ne znam kako se to radi...

Anonymous,  February 23, 2010 3:02 PM  

Predivno pisete i gust mi vas je citati i usput isprobavati vase recepte!

Unknown December 18, 2014 11:10 AM  
This comment has been removed by the author.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP