Wednesday, June 10, 2009

Dip od bijelog graha

IMG_6350-1



Obozavam dipove,
brzo se naprave, ekonomicni su, ukusni,
kao stvoreni za party.
Ovaj dip mi je savrsen,
napravi se doslovno za dvije minute, a okus mi je cista perfekcija, naravno ako volite sastojke.
Graha ima oko stotinu vrsta i bogat je bjelancevinama.
Moze se spremati na mali milion nacina.
Najcesce ga radim kao juhu, poznatu kao pasta fazol ili na salatu, kao varivo pa zasto ne kao i dip.

IMG_6351-1

Grah sam za sebe i nema bas neki okus, ali zacinjen cesnjakom, limunom i maslinovim uljem obozavam.
Inace i cesnjak i limun i maslinovo ulje mi je perfektan zacin za sve.

IMG_6352

Ovaj dip se moze raditi i sa bilo kojim drugim grahom, jedina razlika je u izgledu,
a meni ovako izgleda nekako naljepse.

Potrebno je:
2 limenke od 400g bijelog graha, ispranog vodom
2 cesnja cesnjaka, protisnutog
2-3 zlice soka od limuna
1/2 solje maslinovog ulja
1/2 solje narezanog persina
sol i svjeze mljeveni crni papar po ukusu
Sve sastojke staviti u foodprocessor i pulsirajuci mijesati dok dobijemo skoro glatku smijesu.
Provjeriti okus i posluziti u prikladnoj zdjelici sa krekerima ili kruhom.
Meni osobno je ljepse posluzeno kada malo odstoji tako da se okusi prozmu.

IMG_6353

7 comments:

Andrea June 10, 2009 9:08 PM  

I ja, i ja obožavam dipove :) i to iz svih istih razloga kao i ti. Dip od graha još nisam radila, a nama bi se svidio jer smo veliki graholjupci! :)

Sweet Corner June 10, 2009 10:20 PM  

volim skoro pa sve dipove, i nikako da napravim od graha, sad cu ga definitivno probati jer ima kod mene obozavatelja graha, odlican je receptic, sigurno ca gu probati!!!

Nada June 10, 2009 10:23 PM  

mmm..kao i uvijek sve tvoje..fino!

JA U KUHINJI... June 11, 2009 12:45 PM  

mmm...prefino izgleda, prefino...

Вера June 12, 2009 10:42 PM  

Stvarno mami da se proba!!!

Anonymous,  June 17, 2009 10:29 PM  

2 češnja češnjaka, a onda 1/2 šolje češnjaka opet, je li greška?

dvi ribe dva kumpira June 17, 2009 11:40 PM  

Sorry, greska je, hvala sto si primijetio/la,
trebalo je biti pola solje narezanog persina.
Ispravljeno ;)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP