Wednesday, June 3, 2009

Sweet Sansation

IMG_5135



Znam da kasnim....kasnim opet,
po mom starom dobrom obicaju,
al ovaj mijesec stvarno imam dobro opravdanje ;)
Trcim, trcim punom parom, ali nekako opet ne stizem sve na vrijeme.
Vrijeme stvarno leti brze nego sto sam ocekivala,
ali ipak, uz duboke isprike....evo me, tu sam.
U nasim FBI rukavicama ovaj mijesec je pod istragom bila Monika sa bloga Sweet Sensation.
ne mogu se pohvaliti da sam napravila "cudo toga", mada sam imala zelju, ali zbog ogranicenosti koje sam imala ovaj mijesec zbog selidbe i par drugih stvari, jednostavno nisam stigla.
Ali uspjela sam bar nesto.....
i evo, pokazat cu bar ono sto sam uspjela spremit.
Eingemachtes...



IMG_5134




Prekrasno varivo, gusta chunky juhica...nesto sto u mojoj obitelji nestane stvarno na brzinu,
juha za koju mogu reci da stvarno nestane bez obzira koju kolicinu napravim,
jednostavno je svi jako, jako vole.


IMG_5121


Radila sam nesto dosta slicno ovoj juhi zvala sam ja ragu juhom od kokosi....
Ovo stvarno preporujucem svima, pogotovo onima koji imaju problema sa djecom da jedu povrce...
Prekrasno sarena, puna povrca, ali najbolje od svega, jako, jako ukusna.


IMG_5147


Ima vec mijeseci i mijeseci da je nasa Monchislava stavila na Coolinariku recept za marinadu svinjskog mesa,

IMG_5112

IMG_5114

IMG_5161


Od kada sam to oprobala, ja, koja sam u vijecitoj potrazi za savrsenom marinadom sam zaista prestala traziti dalje,
nasla sam sto sam trazila.
Svi koji me znaju, znaju moj stil kuhanja,
jednostavnost i puninu ukusa,
nema kompliciranja kod mene.


IMG_5174


Ova marinada je zaista savrsena,
jednostavna, samo nekoliko sastojaka koje uvijek imamo pri ruci i malo vremena, to je sve sto nam je potrebno.
Monchi, ja sam svaki put odusevljena.

IMG_5177-1

Ovaj put sam marinadu povukla u jednom drugom smijeru.
Inace, obozavam piletinu u marinadi od limuna,
ovaj put sam radila pileca krilca u Monchislavinoj marinadi....
stvarno savrseno.

IMG_5784

IMG_5782

IMG_5779

IMG_5778

Imala sam namjeru probati i medenu pitu i jos par drugih stvari, ali jednostavno nisam stigla.
Mozda stignem za ovaj vikend jer je mojoj starijoj cerki rodjendan,
vidit cu kakva sam sa vremenom....
Monikina kuhinja se dosta razlikuje od moje po namirnicama, odnosno od kuhinje na koju sam ja navikla,
mogu reci da ona ne voli puno stvari koje ja volim,
ali sve je to stvar ukusa.
Ja se osobno skoro pa davim u svjezoj ribi, incunima, maslinama.........
ali nismo svi isti i nemamo svi isti ukus,
Malo radim slakise, to je svarno za iznimne prilike,
kekse radim najcesce za Bozic.....a Monika ima obilje recepata bas za to.
Ali u svemu ovom sto sam radila i spremala sa Monikinog bloga, u svemu smo i ja i moja obitelj stvarno uzivali,
skoro pa doslovno da smo polizali tanjire ;)
Ali, to mi je bas ljepota svega ovoga sto radimo,
to je ljepota i bogatstvo razlicitosti....

Hvala ti Monchi :))

9 comments:

JA U KUHINJI... June 03, 2009 3:57 PM  

predivno si sve napravila... slike su tako njami da bi ih pojela :)

Snježana Cetina June 03, 2009 4:25 PM  

Uh sve je tako prekrasno i primamljivo :)

Еoc June 03, 2009 5:31 PM  

The soup is just perfect!

Nada June 03, 2009 9:58 PM  

Fantazija...predivne slike..

Andrea June 04, 2009 1:53 PM  

Branka moja na tvojim fotografijama sve izgleda toliko privlačno da poželim uskoćiti u ekran. :)
Jako dobar odabir jela! ;)

Nina June 04, 2009 10:14 PM  

Hello from California!
You have a beautiful and delicious food and presentation blog. It's a pleasure visiting and admire! Congratulations!
Nina

nlo June 05, 2009 10:14 AM  

juha tako dobro, zdravo i ukusno izgleda da bi sad od gušta pojela jedan pijat!
a marinadu još nisam isprobala al svakako oću!

Maria June 09, 2009 11:04 AM  

Branka, imam nagradi za teb, ela pri men :)

dvi ribe dva kumpira July 10, 2009 9:02 AM  

Hvala cure,
nisam do sada odgovarala na vase komentare jer sam ocekivala Moniku,
ali ocito nje nema kao da je ni ne zanima kako je nama ispalo ovo sto smo njezino pravili...
Uopce to ni nije vazno, ali nisam mogla a da se na to ne osvrnem ;)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP