Wednesday, July 7, 2010

Pasta sa dimljenim lososom i susenim pomidorama

losos 119



Odbijam previse odnosno predugo kuhati u ljetno vrijeme.
Napokon sam se dokopala svakodnevnog odlaska na more pa da kuham par sati dnevno, ne pada mi na pamet !
Svakodnevno se nesto sprema i kuzinja, a kako je sada obilje svjezeg voca i povrca koje je super ukusno, nije ni potrebno pretjerano kuhanje.
Cini mi se da mi je pasta najbolja ljetna hrana,
sita je, ukusna i super brza za spremanje, a i jeftina.
Sa njom gotovo da nema namirnice koja se ne bi mogla uklopiti u odlican rucak.

losos 097

Najvise volim sosove za pastu koji su gotovi dok se pasta skuha,
oni su mi najdrazi u ljetno vrijeme, a i inace.
O mojoj ljubavi prema ribi vam ni ne trebam pricat,
to svi znaju :)
U nedostatku svjeze uvijek ima dimljene, mada bas i nemam prevelikog izbora, ali opet ga ima dovoljno da se slozi savrsen rucak.
Ovaj put sam radila pastu sa dimljenim lososom i susenom pomidorom,
to je recept kojeg sam davno postavila na Coolinariku i kojem se uvijek ponovno vracam.
Susenu pomidoru obozavam,
ona da bas neki poseban okus.
Koristila sam pappardelle umijesto fettuccine ovaj put,
a u stvari moze se koristiti bilo koja pasta koja nam je pri ruci.

losos 111


Potrebno je:

100g dimljenog lososa
35 g susenih pomidora
1 zlica maslinovog ulja
1 cesanj cesnjaka, zgnjecenog ili sitno narezanog
250 ml vrhnja
15 g vlasca
1/2 zlicice senfa u prahu
2 zlicice soka od limuna
275 g fettucine pasta
2 zlice svjeze izribanog parmezana sira


Staviti pastu da se kuha u lagano zasoljenoj vodi, oko 7 minuta, ali provjerite pred kraj kuhanja.
Pasta mora biti kuhana al dante.
Lososove filete narezati na trakice.
Pomidore narezati na sitnije komadice.
U medjuvremenu lagano ugrijati maslinovo ulje i na njega staviti zgnjeceni cesnjak,lagano ga proprziti,bez da dobije boju.
U to doliti vrhnje, narezan vlasac i senf i kuhati na laganoj vatri dok se sos lagano zgusne.

losos 092

Dodati sol i papar po ukusu.
Dodati losos i sok od limuna i izmijesati da se fino spoji.
Kuhati na laganoj vatri samo da se riba ugrije,
Dodati fettucine, izmijesati, posuti sa susenim rajcicama, parmezanom i sa malo extra vlasca.

Odmah posluziti.

losos 093

Ja sam umijesto senfa u prahu koristila normalni senf.

losos 136

Dobar tek !

11 comments:

Andrea July 07, 2010 11:55 AM  

I ja izbjegavam kuhati po ovim vrućinama, a i kao što kažeš od svježeg voća i povrća se da napravit tako dobar ručak da za kuhanjem nema potrebe. :)
Obožavam pastu i kad mi se jede nešto konkretnije pasta mi je prvi izbor, a u ovoj kombinaciji zvuči savršeno. :)

Mare July 07, 2010 12:41 PM  

nedavno sam otkrila tvoj blog i obožavam ga .......:))
najveći posao oko kuhanja ručka mi je smisliti šta skuhati :))).....
sad lijepo dođem kod tebe i riješim si glavni problem.....ostalo su varijante:))).....
na sreću moji vole i voće i povrće i ne moram po ovoj vrućini previše vremena provoditi u kuhinji...
hvala ti što me spašavaš mozganja:))....
pusa.....

dvi ribe dva kumpira July 07, 2010 12:49 PM  

Hvala Andrea :)
Mare, hvala i tebi,
nasmijala si me :))))
Drago mi je da mogu pomoc :)

Laka kuharica July 07, 2010 12:56 PM  

Obožavam dimljeni losos, obožavam tijesteninu, obožavam paradajz u svim oblicima. Dakle, ovo je idealna klopa za mene. Super!

Unknown July 07, 2010 2:42 PM  

I za mene je ovo idealna klopa, šta bih tu još trebala dodati:)))

Anonymous,  July 07, 2010 4:26 PM  

Ma zna se.E! :)

Branka - byB July 07, 2010 9:06 PM  

ovo izgleda savršeno !! Dobro kažeš, najbolje je kada se umak skuha dok se i pasta skuha, a ova kombinacija je savršena i za ljetno i za bilo koje drugo vrijeme. Baš mi je super, odličan recept !!

Наташа July 15, 2010 8:16 PM  

Nenadmašna si sa pastama! :))) Prava fešta za oko, a vjerujem i za nepce :)
Nagradica te čeka na mom blogu :) Lijep pozdrav :D

Laka kuharica July 17, 2010 12:12 PM  

Na mojem blogu čeka te "Prix d'Arts". Dođi i preuzmi!

Ana Jovanovic August 22, 2013 10:00 AM  

Draga Branka, probala sam ovaj recept - ovo je pravo malo umetnicko delo...hvala sto ste ovo podelili sa nama.

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP