Friday, July 30, 2010

S & V Chips

s&v chips 077




Mozda se cudite sto je S & V Chips,
cudila sam se i ja ,
cips zacinjen sa solju i octom....salt and vinegar chips,
hm....okus koji meni osobno ne lezi, bar ona kupovna verzija tog chipsa.

s&v chips 054

Meni najdrazi okus chipsa je samo sol ili chips zacinjen vlascom i kiselim vrhnjem,
ali obicni, najobicniji cips samo sa solju je daleko moj favorit.
Dosavsi u "Lijepu nasu" i sacekavsi malo dok dodjem sebi, saberem se i dok stvari bar donekle legnu na svoje mijesto pocela sam zapazati sto mi nedostaje ovdje a sto sam u Australiji imala.
Cesto su to one svakodnevne sitne stvari,
a jedna od njih je i ovaj chips.
Ne nedostaje on meni vec mojoj Dragi,
to je njezin najdrazi okus, a ovdje ga jednostavno nema.
Cudno je sto sve djeca vole,
bar meni.

s&v chips 041

Nedavno mi je moja draga prijateljica Monsoon poslala paket u kojem je bilo svega i svasta, a u njega je utrpala nekoliko velikih vreca ovog chipsa kojeg sam cak i jednu kolicinu sakrila i postepeno ga Dragi vadila tako da joj gust duze traje.
Dragino lice se ozarilo srecom kada ga je ugledala.
Monsoon, nadam se da znas da si joj najdraza osoba u Au :lol:
Nedavno mi je Draga rekla da zasto joj ga ja ne napravim,
promislila sam se da to i ne bi bila losa ideja.
Njuskajuci malo po svemogucem i sveznajucem netu, trazeci neki "tajni' recept kojeg naravno nisam nasla vec samo potvrdila svoju teoriju i razmisljanja, danas sam napokon obradovala svoju djevojcicu.
Drage nije bilo doma, vec je cijeli tjedan kod bake,a ja sam popodne trebala tamo u posjetu, pa sam se promislila da bi mi danas bila idealna prilika za iznenadjenje,
nije mogla vidjeti sto spremam, a i imala sam danas vremena na pretek.

s&v chips 045

Potrebno je :

krumpir
jabucni ocat
ulje
sol



s&v chips 005

Krumpir oguliti i narezati na tanke snite.

s&v chips 007

Staviti ga u zdjelu i preliti jabucnim octom.

s&v chips 017

Neka bude pokriveno octom oko sat vremena,
ja sam mog cak par puta i promijesala jer nisam imala dovoljno octa.


s&v chips 018

krumpir ocijediti, posusiti i u malim kolicinama ga stavljati u vrelo ulje.

s&v chips 023

Kada je skoro gotovo ( ne uzme dugo) izvaditi krumpir vani i sacekati par minuta dok se ulje dobro zagrije te ga vratiti nazad dok dobije zlatno zutu boju i hrskavost.

s&v chips 034

Istresti na papirnate maramice da upije ulje.
Ohladiti i posoliti te posluziti.


s&v chips 050

Posto sam u zalihi imala jos Monsoonkinog chipsa, posluzila sam se sa vrecicom i u nju uvalila svoj domace radjeni chips cisto da vidim reakciju kada ga bude jela.

s&v chips 075

Joj da ste vidili to lice.......
jela je i nije ni primjetila da chips nije kupovni dok joj ja nisam rekla da sam to ja radila.
Ja vam ne mogu reci razliku u okusu jer ja taj chips ne volim, al muz mi je rekao da ima razlike....
pa naravno,
tko bi znao sto oni jos stave u njega.
Rekao mi je da se kupovni ima vise okusa octa, al da bi to u stvari i bila jedina razlika.
Sve u svemu, odlican pokusaj.

9 comments:

Snjezana July 31, 2010 3:33 AM  

ma, ne sumnjam ja da je taj chips bio vrhunski i gotovo identican kupovnom.:))) najvaznije je da je draga bila sretna. veliki poljubac mojoj ljepotici!:)))))

Shangri La Food July 31, 2010 9:23 AM  

Kakvo krasno iznenađenje :)) super je ispao.. ja doduše nisam baš neki obožavatelj čipsa, ali možda da probam domaći tko zna :)

Josipa July 31, 2010 9:50 AM  

odlično izgleda! nisam nikad probala takav čips i ne mogu zamisliti okus :) moj favorit je definitivno paprika, ali sam uvijek za ovakve domaće verzije! bar nema onih užasnih aditiva kojih u kupovnom sigurno ima :)

Unknown July 31, 2010 11:28 AM  

Ma Chips izgleda savršeno i važno je da je Draga zadovoljna.
Vidiš ja nikada ne kupujem te grickalice kako ih ja zovem i baš ih moji dečki ne jedu. Ili su oni veliki momci:)

Laka kuharica July 31, 2010 3:14 PM  

Izgleda super i vjerujem da je isto tako odličnog okusa, daleko bolji nego kupovni. No, chips ne jedemo i nemam fritezu ili uopće nešto za takvu vrstu prženja ito ne slzčajno: previše ulja, soli, masnoće, pa nikada nisam nešto pohala ili fritirala. No, volim čips, ali izbjegavam!

Branka - byB July 31, 2010 9:15 PM  

Čips si odlično napravila i neka je malo i drugačijeg okusa od originala jer to samo znači da nema svih silnih umjetnih dodataka koji se tamo nalaze. A najvažnije je da je Draga zadovoljna, baš si je super razveselila !

Вера August 01, 2010 10:32 AM  

Draga Branka,vidi se da si najbolja mama na svetu!Čips izgleda bolje nego bilo koji drugi,koji sam ovde imala prilike da vidim!

Maja August 01, 2010 8:00 PM  

Stvarno nisam nikada probala, ali jaaako zanimljiva ideja :)
Izgleda mi jako fino.

Unknown February 19, 2013 11:23 PM  

Joj, ja sam taj čips jela prije 8 godina u Engleskoj, moram reči da još dan danas patim za njim, a kod nas ga nema za kupiti! grrr... isprobala složiti domaći, al sam valjda negdje fulala i nije bio dobar, hvala na ovom sutra ću probati...Danas sam u zamjenu za taj kupila s lukom i sirom i taj mi je bio ok u Engleskoj, al ovaj s octem i soli je ipak bio naj naj!
Hvala,hvala sad i ja imam osmjeh od uha do uha!!!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP