Friday, November 7, 2008

Hvala



Tipicna slika Neretve....ribanje :)




Maraton lađa je amatersko sportsko natjecanje u utrci starih izvornih plovila-lađa, od Metkovića do Ploča duljine 22 500 m, ujedno najmasovnije i najgledanije natjecanje u RH. Odvija se pod visokim pokroviteljstvom predsjednika RH...


Kula Norinska je sagradjena krajem 15-tog ,pocetkom 16-tog stoljeca na uscu rijeke Norin u Neretvu.Sagradili su je Turci da bi utvrdili svoju granicu sa Mlecanima, a stoljecima poslije vladari su se mijenjali,tako da je do 19-tog stoljeca sluzila u vojne svrhe


Trupica.....za mene simbol Neretve :))



Rogotin



Metkovicu moj lipi ...



Opuzen



Krvavac



Komin





Bacinska jezera su skup jezera uz mijesto Bacina uz Ploce.Sastoji se od sest spojenih i jednog odvojenog jezera.


Htjela bih se ovim putem zahvalit Nenadu ili http://www.komin.bloger.hr/ , na ustupljenim fotografijama moga zavicaja.
Nenade, hvala ti velika :)))

Inace, koristila sam Nenadove slike u mom trecem postu,

njegove, svoje i fotografije sa stranica grada Metkovica http://www.metkovic.hr/ .

Hvala vam za ove slike i jos par njih mi je Nenad poslao na e-mail.......joj kako me obradovao :)))
Veselila sam se kao malo dijete :)))

1 comments:

nlo November 07, 2008 1:35 PM  

Slike su stvarno prekrasne i kao što sam već rekla u jednom od prijašnjih tekstova nisam bila ali svakako imam želju posjetiti dolinu Neretve!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP