Tuesday, August 25, 2009

Maslinka sa zakasnjenjem

IMG_6909



Na blogerskim igricama FBI rukavicama koje je pokrenila Mamajac sa bloga Cooks and Bakes sam vec odavno vidjela da smo na odmoru, tako da zbog nedostatka vremena nisam ni zurila sa postom.
Ima vec dva mijeseca od kada sam spremala Maslinkine specijalitete, ali nikako da uhvatim vremena da napisem par rijeci o tome.
Sada kada smo ponovno u djiru vise je krajnje vrijeme da i ja napisem izvjestaj :)
Maslinku sam vec davno primjetila na Coolinarici i puno njezinih stvari sam spremila u omiljene recepte, ali kako ja svasta trpam u omiljene, a krajnje je vrijeme da i to dovedem u red i pocistim, nije mi preostalo drugo nego otici u ponovnu istragu.
Pratim njezin blog, ali nekako sam se lakse snalazila na Coolinarici.
Prvo sto sam radila je njezina corbica od brokule sa kuhanim jajima.



IMG_6719

Moja verzija je ispala malo blijedja jer nisam izblendala dovoljno brokule vec sam je ostavila u komadicima, ali ipak nimalo manje ukusna.
Krasan njezan okus, a prezentacija fantasticna.

IMG_6722

Dodatak jaja ovu juhu napravi kompletnim jelom,
sa komadicem finog kruha, drugo nista nije ni potrebno.

IMG_6734

Savrseno.


IMG_6764

Sljedece sam izabrala rolnice od tikvica i patlidjana.
Ovo nas je odusevilo, pogotovo mene zbog djece jer moja djeca mada sve, skoro pa sve vole jesti, za patlidzane ili kako ih ja zovem balancane bas i nisu, ali ovo su pojeli i doslovno mljackali dok su jeli.

IMG_6751

I balancane i tikvice sam pekla na rostilju, nekako mi bilo brze i lakse te na taj nacin koristim i manje ulja.

IMG_6755

Kada sam ih zarolala, sto se mene tice mogla sam ih i onako jesti.


IMG_6758

Cesto radim slicne stvari bas iz razloga sto mi djeca bas i ne vole balancane,
bar tako kazu :))
Malo ih zakamufliram pa na taj nacin svi uzivaju a da u stvari ni ne znaju sto jedu.

IMG_6782

Maslinka, ovo ti je bilo stvarno jako, jako ukusno i finoooooooo.

Zatim sam radila farfalle sa kozicama.

IMG_6917

Mada bas ne koristim vrhnje prekomjerno a ni tako cesto, stvarno mi je svedeno na minimum, a pogotovo sa kozicama, ovo jelo me je odusevilo.
Takodjer radim slican recept ali bez tikvica i to je jedan od rijetkih u kojem vrhnjasto uzivam.
Prije 15-tak godina da mi je netko rekao da cu jesti seafood pomijesan sa vrhnjem i tako cesto i sa slaninom ja mu ne bih vjerovala,
kao zadrtoj Dalmatinki to mi nije nikada padalo na pamet,
cak mi je bilo jedno od nezamislivih kombinacija,
ali kako zivim gdje zivim i kako ovdje stvarno ima svih kuhinja svijeta, i ja sam se promijenila.
Zao mi je sto nisam davno....
koliko sam toga mogla jos isprobat, Boze dragi koliko sam propustila......

IMG_6885

Prekrasno ukusno i kremasto.

IMG_6888

Odlicno !

Al,nije ni to bilo sve,
radila sam i pikantan svinjski file,

IMG_6939

ja sam se odusevila.
Obozavam pikantnu hrahu.
Svinjeski filet sam marinirala i ostavila dan i pol u marinadi.

IMG_6880


Meso sam zatim ispekla i napravila umak.

IMG_6935-1



Posluzila sam ga sa pire krumpirom kojem sam dodala malo cesnjaka i persina.


IMG_6956


Ovo je uzivanje za sva cula.
Meso je bilo savrseno socno i mekano, a preukusno.


IMG_6959



Ovo mi nije ostalo na tanjiru vjerujte mi,
nije ostalno ni jedne mrvice.

Kako Maslinka uvijek radi zdrave verzije, iskreno, pomalo me bilo strah kada smo je izabrali za istragu,
ali meni je ona taman po gustu.

Maslinka, hvala ti, bio mi je stvarno gust ovo raditi i probati. :)

6 comments:

Unknown August 25, 2009 7:06 AM  

Kao i uvijek kod tebe sve je prekrasno!

JA U KUHINJI... August 25, 2009 8:59 AM  

Drago mi je da si našla ponešto za sebe i da si uživala u tome što si napravila... kao i uvek sve izgleda tako predivno i prosto mami da se smaže...

Andrea August 25, 2009 9:46 AM  

Farfalle sam i je isprobala i potpuno se slažem s tobom, divno jelo. Baš smo ga jučer opet imali za ručak.
Ni ja ne koristim vrhnje često, ali ovdje jako dobro funkcionira s tim da ga ja stavim odokativno i vrlo malo. :)

Vali August 25, 2009 4:31 PM  

Ajme, ovo je sve divno!

Ljiljana August 28, 2009 4:41 AM  

Ah kako sve ovo dobro izgleda.
Fenomenalne fotke Branka, sigurna sam i da je sve preukusno.
Isprobala sam Maslinkine rolnice od tikvica i patlidzana, bile su odlicne, moracu da nastavim sa ostalim receptima.
Puno pozdrava tebi i Maslinki :))

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP