Thursday, August 13, 2009

Sticky date pudinng




sticki date 003



Malo, jako malo australskih kolaca me odusevilo kao ovaj,
Ovo je za mene savrsenstvo, vise okusom nego izgledom, ali svakako savrsenstvo.
Rekla sam mojoj Dragi jucer ujutro da cu napraviti kolac sa datulama, a ona me je najprije pitala da jel'to onaj cokoladni,
odgovor je bio da nije cokoladni mada izgleda kao cokoladni,
Drugo pitanje je bilo,
u stvari zakljucak,
mama jel to onaj "preliven sa "gravy"
Ostala sam van sebe,
pitala sam je da tko joj je to reko,
a ona mi odgovori kratko i jasno; "Ivan"
Ostala sam van sebe.
Popodne kada sam Ivana pokupila iz skole pitala sam ga zasto joj je to rekao,
kaze, zato sto je to "the best cake ever".
Da njemu ostane vise :))
Ali nije to jedina zafrkancija koji joj oni pricaju, a ona jadnica sve vjeruje :))
Skoro pa da su je i uvjerili da sam je nasla na ulici i prisvojila....
djeca.....
nekomu mozda zvuci grubo i okrutno, ali djeca kao djeca,
Draga je njima kao mala igracka,
a ja je moram uvjeravati u suprotno od onog sto joj oni pricaju ;)
Mislim da nema australskog bloga koji nema obaj recept, vise - manje svi su isti ili slicni,
ali nikada nisu na odmet.

sticki date 011


Ovaj kolac me je odusevio jednostavnoscu pripreme, tek nekoliko sastojaka, a tako dobro sastavljenih, a okus je stvarno "cisto savrsenstvo".
Kolac je jako bogat, mada nema kompliciranih krema.
Ovaj recept sam postavila davno na "Coolinarika "portal, ali nekako nije dozivio neki strasni uspjeh...
mozda stvarno izgleda prejednostavan,
ne znam...

sticki date 012


Ovaj kolac stvarno preporucam,
za mene je stvarno savrsen.

Potrebno je :
170 g suhih datula
300 ml vode
170g smeđeg secera
2 jaja
170 g brasna za dizanje
malo vanile
1 zlicica sode bikarbone
60 g maslaca
Butterscotch sauce
200g maslaca
100 g smedjeg secera
200 ml cream(vrhnja za kuhanje)

Datule nasijckati na komadice,dodati sodu bikarbonu i preliti vodom.Pustiti da
zakuha,ugasiti i ostaviti par minuta.
Maslac i secer izmiksati i dodati jedno po jedno jaje,dodati brasno pa skuhane
datule.Izmijesati i dodati ekstrat od vanilije.
Staviti peci u zagrijanu pecnicu na 180,oko pola sata.
Za sos pomijesati sve sastojke,staviti na laganu vatru dok se sve fino otopi.
Posluziti kolac sa toplim sosom.



Pekla sam kolac u okruglom kalupu za torte od 24 cm.

sticki date 022


Dobar tek !!!

9 comments:

promasenislucaj August 13, 2009 3:41 PM  

radila po tvojem receptu..kratko i jasno ..FENOMENALNO

promasenislucaj August 13, 2009 3:42 PM  

radila po tvojem receptu..kratko i jasno ..FENOMENALNO

Anonymous,  August 13, 2009 8:02 PM  

Ovaj kolac je moj omiljeni:)
Ne pravim ga vise tako cesto jer nemogu ga prestati jesti:D
Sto se tice coolinarike,ovaj je bio prvi moj recept tamo:) ne samo sto nije nesto privukao paznju vec sam bila i "upozorena" da taj recept vec postoji i sta nisam provjerila prije nego sto sam pisala recept:D
Ja sam recept obrisala:)
poslije toga mislim da sam slucajno vidjela kad si ti objavila recept ali od clanice sto je mene upozorila ti si dobila pohvale:D
Mislim da su tamo "popularni" kolaci koji su na izgled privlacni:P ovaj nije ali zato ukus mu je neponovljiv.
Jednostavan a predivan:)
Pozdrav:)
Viper

dvi ribe dva kumpira August 13, 2009 10:42 PM  

Viper, ovaj kolac stvarno ne izgleda popularan ni malo, ali za okus se slazemo da je stvarno odlican.
Na zalost malo ga je cura tamo oprobalo...
Viki, hvala ti ;))

Ljiljana August 14, 2009 3:24 AM  

Moracu i ja da ga probam, kopka me ukus.
Izgleda jako primamljivo :)

Вера August 14, 2009 9:21 AM  

Pravila sam ga,jedan od mojih omiljenih,jednostavnih a bozanstvenog ukusa!

Andrea August 14, 2009 9:54 PM  

Vidjela sam ovaj recept kod Snježane na blogu al kako moj dragi voli samo 2 kolača onda nemam neki motiv isprobavati ovakve, za njega egoztične, stvari (da ne bi jadna morala sve sama pojesti). Inače meni ovo zvuči ko odlična kombinacija! ;)

Nada August 22, 2009 9:54 PM  

Izgleda fenomenalno..odlične slike i recept!

Anonymous,  December 19, 2009 6:21 AM  

Хвала за занимљив блога

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP