Monday, December 8, 2008

Mignonne, Kenwood i kolaci


Odlucila sam se da vam pokazem ovo iz cistog razloga jer me stvarno odusevilo.
Mom odusevljenju ovoga tjedna nigdje kraja.
Naime.....ovaj tjedan sam pocastila sama sebe za jos jedan mikser, Kenwood naravno.
Postala sam i ja napokon jedna od onih sto pate za markama, al to za mene vrijedi jedino u kuhinji.
Kenwood naprosto obozavam.
To su za mene masine za koje sam rekla da bi trebali davati dozivotnu garanciju, koliko ja povjerenje u njih imam i kakvo mi je sa njima bilo iskustvo zadnjih 15 godina odkada sam kupila moju prvu masinu.
Kada sam dosla u Australiju i vidjela ih prvi put, ucinile su mi se velike i glomazne, ne bas nekog privlacnog izgleda, a motor prebucan....
Ne znam, mozda sam podsvjesno sama u sebi trazila mane zato sto ga nisam mogla priustit...
Ne znam, mozda i nisam...
Valjda sam jos u sebi imala ono sto sam ponijela od tamo, od doma, gdje se u stvari jako puno polagalo najvise bas na izgled, pa onda na nesto drugo....
u ono vrijeme.....
Prvi Kenwood chef mikser sam kupila prije 15 godina.
Sa nekoliko kredita i dvoje male djece, bilo mi je tesko odvojiti za njega, ali kako god ne mogla isto sam ga kupila.
Rodila sam taman mog Ivana i nisam radila, a onda sam pocela raditi kuci.
Pravila sam kolace po narudzbi....
Isplatila sam moj Kenwood sa prvom turom kolaca koju sam napravila.
A kruh se na njemu mijesio skoro dnevno....
Taj moj mikser obozavam i bas zbog toga sam kupila i drugog.
Cisto iz straha da ako se ovom nesto dogodi, sto bih onda.
Luda li sam....
Ovaj put sam dobila malo jacu masinu od one prve , cijelih 1000W.
Poklon moga muza.....








Ne zalim jednog centa potrosenog za njih.
Ali to su dvije velike masine....manje bas i nemam , a nekada mi je potrebna bas manja masina.
Al, neki dan sam se setala, a to je opasno za mog muza ili skupo ga moja setnja kosta, kako god to preveli....naisla sam na novi Kenwood mikser, Kenwood prospero.
Izgleda manji od ovih mojih, a cijena vise nego povoljna.





I dakako, muza sam za dvije minute uvjerila kako mi je to stvarno potrebno.
Posto on zna da se uzaludno sa mnom raspravljat kad su takve stvari u pitanju, samo mi je odgovorio da ni "Kras" tvornica u Zagrebu nema miksera koliko ja.....
Kupila sam ga, normalno i dakako, morala sam ga odmah isprobati.
Pokrstila sam ga "cokoladnom roladom" od Mignonne.












Mignonne je za mene jedna od onih osoba koje sam odmah zapazila kada sam dosla na Coolinariku, ali njezine poslastice sam samo gledala i divila im se.
Ta zena radi ciste perfekcije i nisam se usudjivala oprobati ih jer sam mislila da ja to ne mogu ili da nece biti ni priblizno bar vizualno fino kao njezino.
Ali, kako ja u kuhinji nemam straha, a ni predrasuda uopce kad je hrana u pitanju, odlucila sam se.
I to bas na mom novom Kenwoodu.
Ali, posto je ovaj kolac bio stvarno prelijep i preukusan, prepun cokolade, nestao je za par sati.
Opet mi je kuca bila bez kolaca, a kao nitko mi ih ne jede.
Ponovno sam drugi dan radila jos jedan recept od Mignonne, ovaj put,"Grilijas ili krokanat roladu".














Ponovno odusevljenje.

Ne znam koja mi je ljepsa i ukusnija.

Ove rolade su obadvije okusa najljepsih i najfinijih torti.

Tako mi je drago da sam ih radila.
I jos da ne zaboravim i :cajne keksice , takodjer od Mignonne.....




prekrasni su, tako prhki, i fini.

Kada sam ih oprobala imala sam osjecaj kao da jedem "Melting moments", ali o njima cu drugi put.

Mignonne, hvala ti na prekrasnim receptima,

nisam mogla s nicim drugim bolje "pokrstiti" moj mikser.

I jos da ne zaboravim, ovaj mikser i nije tako mali kako sam mislila,
ali to jos muzu ne mogu reci.....ubrzo, ali ne jos.....
Ali taj covjek......pa sam zna koliko sam slaba "na kuhinju".....

10 comments:

nlo December 08, 2008 3:31 PM  

Naslov je odličan:))) ja imam Kenwood Patissier i u potpunosti razumijem tvoju ljubav prema njemu:)
Što se tiće Mignonne i njezinih savršenih kolača tu se nema što reći, žena je majstor i to svjetski. Tvoje izvedbe su savršene.
btw. za Božić i ja imam u planu grilijaš roladu:)))

dvi ribe dva kumpira December 08, 2008 9:53 PM  

Patissier sam mislila kupiti kada sam htjela drugi zamjenski mikser, ali tada su bili samo 400W, a posto radim dosta cesto kruh, onda mi je moj Zoran kupio ovog velikog.
Ma mogu se ja na racun njega (muza) salit, ali zna on jako dobro koliko te masine vrijede u kuhinji.
Na mom prvom Kenwoodu sam imala prikljucke i za mljevenje mesa, blender i sokovnik....
Na njemu smo samljeli stvarno svinja i svinja u kobasice.....i nista mu...
Za ovaj drugi veliki imam food processor i blender, to sam dobila sa mikserom, a drugo nista necu ni kupovat, jer ne bih htjela da ga ,ne daj Boze unistim.
Radije mi kupila posebno masinu za mljevenje...
Gledala sam neki dan ponovno Patissier, eno ga sada od 1000W...stvarno lijepa masina :)

Вера December 09, 2008 7:41 AM  

Ovaj grilijaz rolat je u tvojoj izvedbi zaista bozanstven!!!

Tash December 10, 2008 8:19 AM  

vec sam jednom negdje rekla, kako mi je velika zelja, zasad neostvarena, da imam veliku kuhinju gdje ce imati mjesta da stanu sve sprave koje sad imam i koje zelim da imam. dok se ta moja zelja ne ostvari, gledacu sve ove vase divne spravice i tiho patiti :) a ove divne poslastice od mignonne cu sigurno pokusati da napravim! :)

Andrea December 10, 2008 10:07 AM  

Joj Branka baš ti zavidim na ovim mikserima. Ja ima mikser koji se zove "Cuisine" i koštao je oko 100 kn (cca. 27 AUD), a snaga mu je 250 W. :)))) Služi me dobro i ne mogu se požaliti na njega ali ipak bi se rado počastila jednom ovakvom zvjerkom. :) Možda jednog dana.
Što se kolača tiče, Mignonne je majstorica ali ti ne zaostaješ za njom ni malo!

dvi ribe dva kumpira December 11, 2008 10:47 AM  

Hvala :):):)
Andrea, pa takvog sam ja sadamislila kupit, tako nesto 200-300w, samo da mogu bjelanjce ili kremu istuci....pa vidi kako sam zavrsila :):):)
salim se :)
Ja radim kruh par puta na tjedan i tada mi stvarno treba prava zvjerka, jer pravim uvijek bar duplu smjesu....

Ivo Serenthà December 11, 2008 11:20 AM  

Enjoy your meal and good wishes, greetings from Italy, good luck

Hello, Marlow

dvi ribe dva kumpira December 11, 2008 11:54 AM  

Thank you guys for stopping by :)

Ana-Marija December 11, 2008 1:10 PM  

ajme ovi mikseri izgledaju sjajno!!! odmah bi i ja jedan, ja doduse vec neko vrijeme patim za kitchenaidom...

dvi ribe dva kumpira December 12, 2008 3:05 AM  

Ana-Marija, KitchenAid mi je bio i moja tiha patnja prije nego sam dobila od muza ovaj veliki Kenwood.
Proucavala sam ga na internetu i usporedjivala sa ovom masinom, a za ono sto ja radim ipak je jacina motora prevagnula.
Dosta su skupi, u stvari za mene su preskupi zbog cinjenice da su samo 300 W.
Ali prekrasno izgledaju....nema sta.
Zato sam i gledala patissier, nekako me izgledom podsjecao na KitchenAid i takodjer dolazi u raznim bojama :)
Prekrasni jesu, ali opet , valjda prevagne ono za sto ces ga najvise koristiti :)

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP