Saturday, October 23, 2010

Polpete od balancana

248





Ljeto mi je prevruce godisnje doba,
al ga isto volim.
More, sunce i hranaaaaaaa........zanemarimo vrucinu i imamo prekrasno godisnje doba.
Ljetnju hranu obozavam, mada je svo moje kuhanje tada stvarno svedeno na minimum.
Tada nekako, pogotovo pred kraj ljeta, sve sazri i mozemo uzivati u svim blagodatima voca i povrca.
Imam osjecaj da tada sve ide nekim ubrzanim tempom, svi jurimo 300 na sat,
a trebali bi uzivati do zadnje minute.

201

Sa ljetom dodju i balancane,
nekom drugom su to patlidzani, al ja ih zovem balancanama, onako kako se zovu u mom kraju.
Kada dodju traju mjesecima,
a ja sam danas uhvatila zadnje trzaje ljeta, bar je tako izgledalo na mom tanjuru.
Inace, ovo ljeto, kada sam se napokon docepala domaceg voca i povrca samo smisljam kako bih sve to spremila u staklenke samo da duze potraje.
Veliku kolicinu balancana sam marinirala, jedino na taj nacin ih moja djeca jedu bez natjerivanja.
Mislim da je balancana jedino povrce koje ne jedu,
u stvari od svih vrsta hrane ne jedu tripice, jetricu i balancane.
da se ljutim na njih......necu,
ima milion druge hrane u kojoj zaista istinski uzivaju.

225

Danas sam radila polpete od balancana.
Nekako podsvjesno sam se nadala ako ih zakamufliram da ce ih pojesti :lol:
Djelomicno mi je uspjelo.

Potrebno je:

2 balancane srednje velicine
oko 25 kalamata maslina, odkostenih i nasjeckanih
1 i pol solja
domacih krusnih mrvica
naribanog parmezana sira
oko 100 g feta sira, izmrvljenog
2-3 jaja, lagano izmucenih
malo bosiljka, natrganog
malo brasna
ulje za przenje

Balancane narezati na snite, lagano ih zasoliti i ostaviti 20- tak minuta da iz njih izidje gorcina, a zatim ih oprati pod mlazom vode i ocijediti.
Gril zagrijati i peci balancane.

128-1

Pecene ih grubo isjeckati i njima dodati sve ostale sastojke.

141

Nepotrebno je dodavati sol.

163

Brasno koristiti da s njim zabrasnimo ruke kada oblikujemo polpete koje zatim przimo u ulju par minuta sa svake strane.


173

Tako poprzene stavljamo na papirnu maramicu da popije visak masnoce.
Posluzimo uz salatu.

195

229

Dobar tek !

6 comments:

Andrea October 24, 2010 10:18 AM  

Ja sam s godinama naučila cijeniti balancane ali ih i dalje ne obožavam. Volim ih i za sebe ovako malo kamuflirati. :)
Imam jedan recept koji baš dugo nisam radila za polpete od balancani i ricotte koji mi je odličan. Jako mi se sviđa i ova tvoja kombinacija tako da ću je sigurno isprobati. :)

dvi ribe dva kumpira October 24, 2010 1:57 PM  

Tvoja kombinacija je vjerovatno blaza,
ovo je bas jakog, intenzivnog okusa zbog dodataka koje stavim unutra.
Feta je jak sir,
a kalamata masline takodjer.
Mozda bi tvoj recept kod mojih bolje prosao.
Interesantno, polovica u kuci je ovo jela s gustom, a druga polovica je samo zagrizla jedan griz :lol:

Dunja October 24, 2010 8:17 PM  

Svaki recept s patliđanima je kod mene dobro došao, svi ga volimo i uživamo u njima. Ove polpete ću sigurno napravit. Jako si ih prezentirala.

Unknown October 24, 2010 11:14 PM  

Prekrasan recept, obožavam patlidžane i rado ih jedem, ali ovi moji ih baš i ne vole:((

Nina October 26, 2010 2:50 PM  

ne obožavam patliđane, obično ih ubacim u neke umake ili sl. mislim da bi mi i u ovim polpetama bili dobri

LivesArt July 21, 2011 10:20 PM  

Slučajno nabasala na super recept, a i super blog!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP