Wednesday, September 9, 2009

Sauthern-style piletina

piletina u mlijeku 020



Posto znam da sam ovaj mijesec pod istragom FBI rukavica, znaci ja sam slobodna .
Necu to vrijeme iskoristiti za lijencarenje vec cu staviti novih a i prebaciti mojih starih recepata koje sam imam na Coolinarici tako da imate sto vise materijala ;)
Pa posto znam da je puno clanova na toj stranici isprobalo moju perfektno pohanu piletinu mislila sam da vam dan jos jedan jednako dobar recept za pohanu piletinu, nista manje perfektan nego onaj drugi,
malo drugaciji, ali svakako dobar.

piletina u mlijeku 048

Inace kada pricam o pohanoj piletini uvijek napomenem kako sam je ranije probala pohati na puno i previse nacina, a jedan od tih nacina je i predhodno kuhanje pa onda pohanje.
Nije mi se to bas svidilo.
Pogotovo mi se nije svidilo ako se meso kuha u juhi pa onda poha,
nije to to.
Sav okus koji imate u ustima kada probate meso kuhano na takav nacin je okus i miris mesa kuhan u juhi, a ne onaj njezni okus piletine koji ocekivate kada zagrizete.
E, to vec nije slucaj kada piletinu radite na ovaj nacin i kada je kuhate u mlijeku.
Ovako kuhano meso nema mirisa nicega drugog.
Dobijete prekrasno mekanu piletinu savrsenog okusa.
Ovaj recept sam nasla u jednoj od Nigellinih knjiga koje imam i bio je pod ovim istim naslovom "Sauthern style chicken" i morala sam ga pripremiti jer ga je i ona objasnila kao savrsenog.

piletina u mlijeku 042

U originalnost koliko je ovo zaista "sauthern style" necu ulaziti,
znam da juznjaci koriste buttermilk ili kiselo mlijeko za mariniranje piletine pa je poslije prze bez predhodnog kuhanja.
Moram vam jos reci i da mlijeko za vrijeme kuhanja mesa i ne izgleda bas najprimamljivije, izgleda zgrusano i dosta "ruzno".
Ali zanemarite tu sliku ispred sebe, racunajte na prekrasan rezutat koji ce te dobiti na kraju.

piletina u mlijeku 021

Ovo kada radim moram kao i drugu pohanu piletinu napraviti stvarno u velikim kolicinama jer svi moji u kuci ovo vole i kao da nikada nema dovoljno.
Savrseno dobro i ukusno je jesti i hladno i toplo.
Dadatak kajenskog papra vam da finu toplinu, lagano je paljivo, tek toliko da se osjeti.
Ja inace povecam kolicinu kajenskog papra jer ga volim malo vise osjetiti.
Moze se koristiti cijelo pile ili vec komadi koje zelite.

Potrebno je:

1 cijelo pile ili pileci komadi po zelji
mlijeko po potrebi
1 zlica soli
1 zlicica soli
1 zlicica cayenne papra
2 jaja
brasno
ulje za przene

Piletinu fino ocistit i iskidati na komade koje slazemo u lonac i prelijemo ga mlijekom, dodamo zlicu soli i pustimo stajat u frizider par sati a najbolje bi bilo preko noci.
Meso treba potpuno biti prekriveno mlijekom.
Lonac sa piletinom i mlijekom stavimo kuhati dok je meso skuhano.
Izvaditi vani, pustiti da se malo ohlade.

collage4

Pomijesati cayenne, brasno i zlicicu soli i u to uvaljati piletinu pa onda u razmuceno jaje pa ponovo u brasno.
Prziti ih na zagrijanom ulju do zlatne boje.
Nepotrebno je dugo prziti, boja vam je ono sto hocete , jer meso je vec skuhano.
Przeno staviti na papirnate maramice da pokupi masnocu i posluziti.

piletina u mlijeku 040

5 comments:

Shangri La Food September 09, 2009 8:58 AM  

moram priznati da mi ne bi palo nikada na pamet staviti piletinu u mlijeko.. ali stvarno primamljivo izgleda :)

Andrea September 09, 2009 10:06 AM  

Msatera me neki dan sjetila ovog recepta. Htjela sam ga već davno isprobati ali kako rijetko jedem pohano potpuno sam zaboravila na njega. Piletina stvarno odlično i sočno izgleda ovako pripremljena i ako stignem probat ću ga u okviru Fbi rukavica. ;)

Sweet Corner September 10, 2009 9:50 AM  

tvoju pohanu piletinu sam probala i zaista je perfektna, a i ovo cu sigurno probati. ona prva slikica je vrhunska!

zrinka September 11, 2009 11:18 PM  

Uh baš si me pogodila...uz to što obožavam piletinu, obožavam je upravo pohanu. Općenito meso obožavam pohano. Uvijek bih između pećenog i pohanog odabrala ovo drugo! Isprobati ću svakako i ovo!

Anonymous,  October 13, 2009 7:41 PM  

Probala, presočno, ja sam samo još unutra prije pohanja dodala malo gaude uvaljane u papar, nešto mi se jela :)
prizor tokom kuhanja stvarno nije neki, al se brzo potisne prvim zalogajem:)
hvala za recept!

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP