Wednesday, April 1, 2009

Ajme koliko nas je.....

IMG_2603


Evo napokon i moje ulaznice za "Ajme koliko nas je" koju je osmislila Monsoon.
Meni je odabir jela bio jako tezak jer ja ljutu papriku stvarno koristim u puno, puno jela.
Ovaj put sam se odlucila za dva jela,
prvo je naravno Neretvanski brudet" koji je nezamisliv bez ljute paprike,
a drugo jelo je "Chilli pasta".

Brudat je za mene posebno jelo o kojem sam pisala u jednom mog prijasnjem postu.
Ove obje slike su isti recept, a jedina razlika je sto sam na gornjim slikama ostavila malo juhasto jer sam ribu posluzila sa purom,
a brudet sa jeguljom je ostao malo suhlji,meni puno drazi nacin zbog intenzivnijeg okusa.

IMG_0306

IMG_0310

IMG_7016

IMG_7015

Jos mi je najdrazi sutradan, tada je ovo jelo zaista koncentrat okusa.




IMG_2564


Pastu obozavam i praviti, a i jesti.
Volim jednostavnu hranu pa sam i ovo jelo radila najjednostavnije sto se moze.
Htjela sam prikazati pastu kao glavnog junaka na tanjiru kojeg sam lagano zacinila najjednostavnijim sosom mogucim.
Nisam je htjela omotati u neki tezak sos, ni crveni,a ni bijeli...vec sam htjela da se na tanjiru tocno vidi sto je.
Chilli pasta....bas da izgleda onako kako sam je nazvala.
Inspiracija za ovo je dosla od jela koje mi je jako drago a koje nosi isto ime, al u kojem se pasta posluzi u chilli sosu i cesnjaku,
a ja...ja sam uvijek malo "kontra" pa sam chilli stavila u pastu, a ostavila cesnjak u sosu.
Nije jako koliko izgleda, valjda zbog toga sto se pasta kuhala posebno u vodi, pa je mozda izgubila malo ljutine, ali svakako dovoljno jako, jako lijepo.
koristila sam se mjerilom 1 jaje na 100 g brasna, al ne bas slijepo...
Na 400 g brasna sam dodala 2 cijela jaja i 4 extra zumanjka.
jajima sam dodala 1 zlicu ljute grubo tucene paprike, lagano izmijesala i dodala brasnu.

IMG_2485


IMG_2486


IMG_2497


U food processoru sam lagano izradila tijesto, te ga zamotala u prozirnu foliju i ostavila u frizideru da "odmori" oko 1 sat.
Nakon odmaranja sam tijesto izradila na masini i kidala vece rezance i lagano prosusila.

IMG_2505


IMG_2506


IMG_2508-1


IMG_2510


IMG_2524


IMG_2528


U veci lonac staviti zasoljenu vodu da zakuha,dodati pastu i kratko skuhati pazeci da ostane al dante.
U tavu sam na malo maslinovog ulja lagano proprzila kozice (oko 250 g) i izvadila sa strane.
Dodala sam jos malo maslinovog ulja (oko 1 dcl sveukupno) te mu dodala grubo izrezana 3-4 cesnjaka,lagano ih proprzila pazeci da ne dobiju boju,
dodati proprzene kozice i kuhanu pastu.
Dodati i 1 casu vode od kuhanja, sve promijesati i obilato posuti rezanim persinom.
Za mene preukusno.


IMG_2565


IMG_2573

Jednako je lijepo posluzeno odmah vruce a i hladno.

6 comments:

Maja April 05, 2009 10:06 AM  

Draga Branka,
prekrasno predstavljeni recepti!! Čestitam pobjednicima.
Branka, nemaš pojma koliko si me razveselila šta si baš mene izabrala za domaćicu ovog mjeseca :)
Pusa

dvi ribe dva kumpira April 05, 2009 12:39 PM  

Majo, hvala :)
Tvoja kuhinja mi se svidja i vjerujem da cu uzivati bez obzira koju nam temu zadas :))

Andrea April 13, 2009 12:15 AM  

Draga Branka tebi i tvojima želim sretan Uskrs! Ovaj recept nekako nisam vidjela, a baš je po mom guštu! ;)

dvi ribe dva kumpira April 13, 2009 10:42 AM  

Andrea, hvala na cestitci, sretan Uskrs i tebi i tvojima,
Ova pasta mi je stvarno odlicna, kad uhvatis vremena probaj ;)

Anonymous,  July 27, 2010 1:00 AM  

Hello! I tasted Brudat in Trogir this year and I really liked it. I have been looking for a recipe since but cannot find one, but your pictures look very similar to the dish i had. Can i ask you for a recipe please? Would you be so kind?
thanks!
Owen

dvi ribe dva kumpira May 13, 2014 7:05 PM  

Owen, I am so sorry that it took me so long to reply. You can find recipe for brudet here
http://neretvanskanostalgija.blogspot.com/2008/10/neretvo-o-neretvo.html
That was my first post here on the blog !

  © Blogger templates Psi by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP